AEG L56870

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L56870 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

tin1971 04-09-2012

waardeloos pruts apparaat
zal hem niemand aanbevelen .
hij stuitert door de bijkeuken heen
er is een monteur langs geweest van het merk en die zei dat hij volgens de specificaties voldeet .
dus als iemand graag es op een stier wil rijden ,kom maar hierheen

rogeeke68 07-09-2012

Ja, groot gelijk en de monteurs maar blijven volhouden dat ie aan de specs voldoet !!!!!

Ik heb de machine eruitgekieperd en heb nu een echt fluisterstille Samsung Eco Bubble. AEG Never nooit meer !!!

Dat jullie een waardeloos prul produceren is 1 maar fatsoenlijke service achteraf is net iets belangrijker

LionelS 14-07-2012
Geschreven voor: AEG L56870

Machine nu drie maanden in gebruik. Begrijp niet dat anderen klagen over trillen en lawaai bij centrifugeren. Bij mij is de automaat door BCC op zolder geplaatst en afgesteld. Draait als een zonnetje en wast prima. Gebruik meestal het ECO programma op 40 graden. Apparaat is eenvoudig te bedienen en heeft voor mij voldoende wasprogramma's. Na eerder twee AEG wasautomaten gehad te hebben die samen 32 jaar zijn meegegaan, denk ik dat het met de duurzaamheid van deze ook wel goed zit.

Manon Borsboom 16-04-2012
Geschreven voor: AEG L56870

Ik ben zeer tevreden over de wasmachine. De wasmachine is zeer gebruiksvriendelijk. Makkelijk is dat er een uitstel knop opzit zodat je zelf bepaald wanneer de was klaar is. Het korte 30 minuten programma is ook zeer handig voor kleine wasjes. Machine hoor je bijna niet. Kortom ik vind de AEG Lavamat 56870 een top machine.

rogeeke1968 18-04-2012

Ik vind het frappant, jij hoort de machine bijna niet en bij ons stond hij gisteren letterlijk na het draaien van de was met de laadklep de verkeerde kant uit kan je nagaan ?????

griek 1 27-12-2011

---------- update review, 27-12-2011 ----------
Blijf bij mijn beoordeling van 27-8 maar sinds aanschaf is de machine geen dag op zijn plaats blijven staan, bij het centrifugeren trilt de machine zo dat hij steeds van zijn plaats loopt.stelpoten regelmatig bijgesteld wat niet hielp er is een monteur van aeg bijgeweest die concludeerd dat alles in orde is maar gaf toe dat de machine te licht is voor het aantal toeren die de machine maakt bij het centrifugeren.( wordt dit bij ontwikkeling van de machine niet bekeken ??)
Monteur gaf als oplossing om onder de pootjes antislipmat te doen ,wat na proberen ook niet hielp.
Conclusie als dit voor koop bekend was hadden we deze machine NOOIT aangeschaft.

---------- 1e review, 27-08-2011 ----------
Tot nu toe een prima wasmachine. makkelijk in gebruik en eenvoudig te bedienen met een goed wasresultaat. Het enige minpuntje is de lengte van het aansluitsnoer. Is te kort om de machine aan te sluiten op de trekschakelaar in de badkamer.

rogeeke68 29-01-2012

Bij jou geven ze dus als advies een antislipmat te gebruiken, bij ons is hij er onedruit gehaald om het simpele feit dat dit de trllingen zou veroorzaken !!!!
Een stukje vloerbedekking was meer dan voldoende.
Ondanks dat de tweede monteur zijn uiterste best heeft gedaan en vanalles en nog wat heeft vervangen trilt en rammelt de machine weer als een bezetene en ligt 's morgens het halve huis wakker als het ding draait.
Volledig waardeloze machine die als het nog even duurt de schroothoop op gaat want het lawaai van dit ding is niet te harden !!!!

rogeeke68 05-11-2011
Geschreven voor: AEG L56870

even een rectificatie: dit is een vervolg op mijn eerdere beoordeling en nu is gisteren een monteur langs geweest die direkt zag waar de fout zat en heeft een behoorlijk aantal zaken vervangen. Het trillen is er nog wel maar dusdanig gereduceerd dat dit acceptabel is. Dus alsnog door AEG Electrolux naar tevredenheid opgelost.

rogeeke68 01-11-2011
Geschreven voor: AEG L56870

Derde AEG omdat de vorige twee gewoon ontzettend goed hun werk hebben gedaan. Alleen gat bij deze iets fout wat is nog steeds niet duidelijk maar dit apparaat trilt zo enorm bij centrifugeren (ook bij volle trommel) dat dit voelbaar is in muren en vloeren en wordt het hele gezin ''s morgens wakker als dit gebeurd. Monteur is geweest stond volgens hem niet waterpas, stond op een rubberen dempingsmat en dat mocht volgens hem ook niet en als laatste was de oplossing "" tja het is een instappertje van AEG en dan doen ze niets aan isolatie"". Hij mag terugkomen want ik accepteer dit niet. Dus op dit moment NIET GOED !!

rogeeke1968 20-02-2012

Wederom een rectificatie na een aantal maanden:

Ondanks de modificatie van de tweede monteur begint het getril en gerammel weer op het oude niveau terug te komen en nee dit heeft niets met het afstellen van de pootjes te maken evenals het wassen met een volle of halfvolle trommel.
Het is gewoon een machine die de naam AEG NIET waard is en als dit nog even doorgaat gaat hij er bij ons uit om het simpele feit dat het halve huis wakker ligt als de machine 's morgens vroeg begint met draaien.
eerdere AEG's waren supermachines dit is gewoon een prul !!!!

marco michiels 02-09-2011
Geschreven voor: AEG L56870

een zeer mooie machine voor een betaalbare prijs ,voorzien van zeer veel mogelijkheden.
Maakt weing lawaai ,centrifugeren is een goed doordacht programma.Was is goed schoon

Monique___10 27-08-2011
Geschreven voor: AEG L56870

Dit is mijn derde AEG wasmachine. Deze bevalt ook weer prima. Ruime deuropening en voldoende keuze in wasprogramma's. Eenvoudig in gebruik.
Enige minpuntjes: het wasmiddelenbakje is lastig te openen en het apparaat trilt behoorlijk met centrifugeren.

hammierijen 2 30-10-2011

Voorpootjes beter afstellen,trilt dan niet meer.

Oktober2011 27-10-2011

Hallo Monique,
Na het lezen van jouw review over de AEG wasmachine L56870 heb ik een vraagje aan je.
Het "trillen" van het apparaat bij het centrifugeren is dit alleen van toepassing bij een NIET volledig gevulde trommel en/of bij het kleine wasprogramma?
Nog een vraagje: Is het ook mogelijk om de machine aan het einde van het programma NIET te laten centrifugeren bij b.v. wolwas en overige kwetsbare stoffen?
Alvast mijn hartelijke dank voor jouw antwoord.
Met vr. gr. Antoinette.

Anita Smit 27-08-2011
Geschreven voor: AEG L56870

Fijne machine, uitstekend wasresultaat.
Door het hoge toerental bij het centrifugeren is de was al aardig droog en de wasdroger is hierdoor veel
eerder klaar. Ik hoop dat ik van deze wasmachine net
zo lang plezier heb als van mijn vorige Lavamat, die
heeft het 16 jaar volgehouden!

Linda van Velthuijsen-Endres 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L56870

Een goed machientje, qua werking en uiterlijk, uiterlijk is belangrijk omdat ik er meteen tegen aan kijk als ik de badcel in kom. Een lekkere ruime trommel zodat je lekker veel in 1 keer kan wassen. En het menu is makkelijk in gebuik, alles spreek redelijk voor zich.

danser 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L56870

Prima machine die schoon wast en de was komt erg droog uit de machine