AEG L75689FL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L75689FL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

May Thissen 18-04-2012
Geschreven voor: AEG L75689FL

Hoewel ik de machine pas heb, ben ik er nu al erg tevreden over. Heel stil, veel mogelijkheden. Makkelijk te bedienen. Zuinig (denk ik gezien de programma's). Wordt bij ons veel gebruikt, dus de duurzaamheid is afwachten, maar lijkt me goed.

BGBB 01-03-2012
Geschreven voor: AEG L75689FL

Jarenlang een Miele gehad, maar we hebben op aanraden van de winkelier deze AEG wasmachine gekocht en
inderdaad wast erg goed, grote trommel, weinig lawaai
een heel duidelijk paneel, een kind kan de was doen
en dat voor honderden euro's minder.
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen,
daarvoor heb ik deze machine nog te kort.

stampertje_1967 15-12-2011
Geschreven voor: AEG L75689FL

Ik ben er tevreden met deze wasmachine.
Hij maakt weinig geluid, trommel is groot en de machine gaat vanzelf uit als hij klaar is(energiezuinig)

Tansell 10-12-2011
Geschreven voor: AEG L75689FL

De verschillende was programma’s zijn overzichtelijk.
DE wasmachine maakt niet veel lawaai en is gemakkelijk in gebruik.
Kan wasprogramma's inkorten.
Grote trommel.
Stoomwassen werkt zeer goed.
Uitgestelde start is handig voor nachtstroom in te stellen.
Een super apparaat

Mariette Fusers - Erven 09-12-2011
Geschreven voor: AEG L75689FL

Deze wasmachine wast prima en schoon
een klein min puntje is dat ze deze machine verkopen als een stille machine maar niets is minder waar als hij op centerfugeren staat dan hoor je hem nog bij de buren

mevr J Hopman -Klok 09-12-2011
Geschreven voor: AEG L75689FL

Gewldige waskwaliteit, en gemakkelijke bediening.
Ook de verschillende wasprogramma,s zijn zeer overzichtelijk in de display. Ik ben er prima tevreden mee. En ook de stille motor is zacht en stil.

aeg3140 12-10-2011
Geschreven voor: AEG L75689FL

geweldige machine, kan veel was in, kan er met gemak 7 spijkerbroeken in kwijt die ook goed schoon worden!
veel mogelijkheden en past aan bij kleine wasjes!

gerry d.o 03-09-2011

na 13 jaar een miele gehad te hebben die gaf de geest
hebben we nu een aeg is een stuk stiller en er gaat meer was in
in de vorige minder 5kg
hij bevalt prima gaat nu 8kg in en heeft meer was programma's

Ada Koks 01-09-2011
Geschreven voor: AEG L75689FL

Op advies van de leverancier (Expert Actief Breda) deze machine aangeschaft. Ik ben daar nu zeer content mee. Op allerlei fronten is dit een geweldige wasmachine. Dit betreft zowel de waskwaliteit, als het gebruiksgemak als het geproduceerde (weinige) geluid.
Ada Koks

janneke 04 28-08-2011
Geschreven voor: AEG L75689FL

Zeer tevreden over deze wasautomaat. Vorige wasmachine was eveneens een AEG, maar je merkt bij dit model een duidelijke vooruitgang.
Hij is stiller, centrifugeert beter, prettig dat je tijd kunt instellen.
Was is minder gekreukt.
Al met al een prima keuze!

Lidy58 28-08-2011
Geschreven voor: AEG L75689FL

Fijne stille wasmachine. Erg prettig is de grote trommel en het feit dat de tijd die een programma nog nodig heeft aangeduid wordt. Makkelijk te bedienen. Ben erg tevreden met mijn aankoop.

nikkie69 28-08-2011
Geschreven voor: AEG L75689FL

Ik ben zeer tevreden over deze machine, ziet er erg goed uit, is gemakkelijk te bedienen. Door de 1600 toeren centrifuge komt de was al bijna droog uit de machine. Ook is het plezierig dat de wasmiddel lade simpel is te verwijderen, zodat deze gemakkelijk is te reinigen. Kortom een mooie en stille machine, echt een aanrader.

Ellie56 27-08-2011
Geschreven voor: AEG L75689FL

Goede was-resultaten,maakt niet veel lawaai en een grote trommel en gemakkelijk in gebruik. Je kunt wasprogramma's inkorten als je een keer snel wilt en de was kmt er bijna droog uit. Kortom een super apparaat. Een echte aanrader.

Ellie56 03-08-2013

Dit was juni 2011. We zijn nu juli 2013 en de machine is er spontaan mee opgehouden.Expert Assen gebeld en er kwam een monteur van AEG langs voor reparatie. Kosten 450,00 euro en omdat ik maar een maand!!!! over de garantietijd heen zat, hoefde ik "maar " 233,34 te betalen. Jullie zullen begrijpen dat ik zwaar teleurgesteld ben in deze machine én in AEG. Een machine van 900,00 euro die na twee jaar zoveel reparatie kosten geeft, moet door AEG zonder meer worden gemaakt met excuses voor het ongemak en al helemaal geen dikke rekening. Weer een illusie armer. Voor mij geen AEG meer dus.

purmerend84 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L75689FL

prettige wasmachine met grote inhoud en superstil, makkelijk instelbaar. Hij heeft voldoende programma's en een hoog centrifugegetal, waardoor de was al vrij droog uit de machine komt. enige wat ik mis is het lampje in de trommel.

Tess2003 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L75689FL

Ik ben erg tevreden met mijn AEG lavamat 75689 FL, erg makkelijk in het gebruik,zuinig en is ook nog mooi qua vormgeving. Aangezien hij in het zicht in de keuken staat, is dit natuurlijk mooi meegenomen!