Whirlpool Newport 1400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool Newport 1400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

FalcoV 20-10-2011
Geschreven voor: Whirlpool Newport 1400

Ruim een maand geleden hebben wij deze wasmachine gekocht. De eerste paar weken geen problemen ondervonden, de wasmachine geeft een goed wasresultaat (vergelijkbaar met onze vorige wasmachine) en heeft genoeg verschillende programma's. Alleen jammer dat de machine niet met geluid aangeeft dat het programma klaar is.

Na ongeveer een maand begon de ellende. De wasmachine ging niet meer aan, en nadat een monteur van Whirlpool na een week langs kwam voor de reparatie, bleek de elektromodule kapot te zijn. Deze moest besteld worden en zou enkele dagen later binnen zijn. Na vele telefoontjes naar Whirlpool (en loze beloftes dat ik teruggebeld zou worden) is er na 2 weken (dus 3 weken zonder wasmachine gezeten te hebben!) besloten om mij een nieuwe wasmachine te bezorgen.

Deze is vandaag bezorgd en heeft (zoals) alweer probleemloos een aantal wasprogramma's gedraaid. Nu kijken of deze machine wél lang mee gaat...

fernando93 23-05-2012

En draait de nieuwtje naar die 7 maand nog ?