Whirlpool Cento1400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool Cento1400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Chris_1960 22-02-2012
Geschreven voor: Whirlpool Cento1400

Wat een miskoop. Bij aanschaf let je op veel dingen maar de wastijden daar hebben we niet op gelet. Wat blijkt, een was op 40gr. duurt 2:45uur en word standaard met een uitloop van 45min verlengd naar 3:50uur. Bij een was op 60gr. is het zelfs 4:00 met daarbij nog de uitloop. (uitloop word bepaalt door sensoren, maar zelfs met een schone was komt er +/- 0:45min bij). Dus even een wasje doen is er niet meer bij.

mightymouse68 04-02-2012

Hallo,

wij hebben deze wasmachine nu 2 weken in ons bezit en we zijn er erg tevreden over. Het wasresultaat is gewoonweg geweldig te noemen. Hij is ook niet erg luid met centrifugeren. Je hoort hem maar dat hou je nooit helemaal tegen. De mogelijkhededen zijn groot en we hebben ze dan ook nog niet allemaal uit kunnen proberen. Maar kortom, wij zijn heel tevreden en kunnen deze machine gerust aanraden.

Meelman 06-12-2011
Geschreven voor: Whirlpool Cento1400

Prima apparaat. Wast goed schoon. De was komt er droog genoeg uit om geen energieverslindende droger nodig te hebben.Redelijk stil qua geluid. Voor mij is het formaat van groot belang (inbouwkast) en hij is mooi compact. Ik hoop lang met hem te doen, voor duurzaamheid 'nvt' opgegeven dus. Gebruiker: 1 persoons huishouden.

patje1980 16-07-2011
Geschreven voor: Whirlpool Cento1400

hij doet het goed ,maar geeft geen eindsignaal dat is wel minder ,je moet dus de wekker zetten