Indesit PWE 81672 W (EU)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Indesit PWE 81672 W (EU) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Toean30 01-04-2012
Geschreven voor: Indesit PWE 81672 W (EU)

Wat een geweldige machine! Was eerst huiverig voor de aankoop van een Italiaans merk vanwege de reputatie in het verre verleden. Helaas brandde mijn oude AEG na 21 jaren dienst door en sinds een paar dagen deze veelzijdige machine in huis. Pluspunten: AA+, 8 kilo laadvermogen, 1600 toeren, de enorme vuldeur, het eenvoudige bedieningsgemak en mooie vormgeving en stabiliteit. De koolborstelloze motor is niet te horen tijdens het wassen, je hoort enkel het klotsende water. Een veelzijdigheid aan programma's (zelfs een sportschoenenprogramma, dons en Goretex-programma) maakt het een zeer voordelig en veelzijdig alternatief voor de veel duurdere Duitse merken. Nu even hopen dat de duurzaamheid net zo goed uitpakt!

Johanna. 12-01-2013

Hallo ,
bent u nog steeds zo tevreden over deze wasmachine,
dit omdat ik overweeg deze machine te kopen