Samsung WF0704F7W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF0704F7W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

DeRon 21-10-2011
Geschreven voor: Samsung WF0704F7W

Deze wasmachine gekozen wegens de koolborstelloze, direct drive motor, de nieuwe techniek dus.
De uitgestelde start en voldoende programma´s, waaronder handwas, waren ook criteria.
Was niet noodzakelijk, staat in de verwarmde garage, maar wat is dat ding stil zeg, ook met centrifugeren!
Ook de lampjes en bliepjes zijn leuk en geven voldoende informatie wat het ding gaat doen of aan het doen is.
De extra grote opening is makkelijk voor het in en uitladen van de was, maar is even wennen dat nu eerst de deur open moet voordat de wasmand eronder gezet kan worden (wasmand is voor deze deur dus te hoog)

DeRon 08-02-2012

Nu alweer een tijd in gebruik en inmiddels een pulsatiedemper (anti waterslag) op de waterkraan gezet.
Weet niet of het door de wasmachine komt of door veroudering van mijn waterleidingen, maar elke keer dat hij water inneemt hoor ik gebonk in de waterleiding. Met de pulsatiedemper is dit minder. Ik hoor het nu ook bij de keukenkraan, dus ik denk niet dat de machine de oorzaak is, maar er bestaan ook machines (mijn vorige?) waar het water innemen minder bruusk gaat. Mogelijk hoor ik het nu extra goed omdat de machine zelf zo stil is......
Nog steeds zeer tevreden dus.

Loeki 34 17-10-2011
Geschreven voor: Samsung WF0704F7W

Gewoon een goede machine lekker stil simpel in de bediening en de prijs is een lachertje,heb hiervoor alleen maar drie machines van Duitse makelij gehad de eerste ging 18 jaar mee,de tweede 11 jaar,en de laatste een behoorlijk dure Bosch 5 jaar (China kwaliteit)dus nu een Koreaan als ze ze net zo goed maken als hun televisies,en telefoons nou dan ga ik er nog veel plezier aan beleven.Voor mij even geen Duitser meer,ook geen Miele die zij me veels te duur,kan ik drie Koreanen voor kopen