AEG Lavamat 64641

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG Lavamat 64641 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

hannyvanl 01-09-2011
Geschreven voor: AEG Lavamat 64641

Ik woon in een studio en hoor de wasmachine helemaal niet. Ik kan zelfs 's nachts wassen. De was is goed schoon en goed gecentrifugeerd.
zelfs zonder gebruiksaanwijzing kun je er goed mee aan de slag!

Dennis050 30-08-2011
Geschreven voor: AEG Lavamat 64641

Goede wasmachine!! Erg blij mee... Jammer alleen dat je niet bij alle programma's de tijd kunt verkorten en het piepje na de wasbeurt is erg handig maar ook irritant.

janssensimone 28-08-2011
Geschreven voor: AEG Lavamat 64641

fijne machine, veel mogelijkheden en keuzes voor programmas. Geluidsarm apparaat en super tevreden over de wasresultaten. Ook voor kleinere wasjes
geschikt. Makkelijke bediening en mooie vormgeving.

Manel 28-08-2011
Geschreven voor: AEG Lavamat 64641

Onze oude wasmachine ging stuk, dus opzoek naar een nieuwe.... Wij hebben ook een condensdroger van AEG en zijn hier blij mee, dus wilde wij ook een wasmachine van AEG. Deze hebben wij nu een kleine 3 maanden in ons bezit en wij zijn heel erg tevreden. makkelijk in gebruik, is stil, ook voor kleine korte wasjes erg handig, je kan het zelf instellen hoe lang je wilt dat hij wast. Kort om een prima wasmachine!

Mo1980 26-08-2011
Geschreven voor: AEG Lavamat 64641

Ik zocht een nieuwe wasmachine voor mijn eerste woning en kwam deze tegen in de MM.
Over de gebruiksgemak kan ik kort zijn, die is erg goed, simpel menu met veel opties. Vormgeving is ook perfect, hij past nog net bij mijn wasruimte.
Tijdens de centrifuge is hij best stil vergeleken met de bosch van mijn ouders en heb ik niet zoveel last meer van. Kortom, een goede wasmachine voor een goede prijs.

Anie29 26-08-2011
Geschreven voor: AEG Lavamat 64641

Goed merk, makkelijk bestuurbaar, diverse keuze's ook in tijd. Top automaat

GerdaM1951 26-08-2011
Geschreven voor: AEG Lavamat 64641

Fijne wasmachine. Lekker stil. Ook de centrifuge levert een goed resultaat op en de wasdroger heeft daardoor niet meer tijd nodig om te drogen (dit in vergelijk met mijn vorige wasmachine, de AEG Turnamat met losse centrifuge)