AEG L75686FL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L75686FL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Jan0317 25-09-2012
Geschreven voor: AEG L75686FL

De grootte en vormgeving van de trommel zijn een absoluut pluspunt. Bij het wassen maakt de machine nauwelijks geluid, maar het centrifugeren maakt net zo'n lawaai als een koolborstelmotor. Water innemen en afpompen veroorzaken zelfs meer geluid dan voorheen. Dus dat valt tegen. Het gebruiksgemak is best goed, maar de beperkte keuze in wastemperaturen niet. Het grote display met rode knipperende symbolen en cijfers is ronduit lelijk.

Catharina7 04-11-2011
Geschreven voor: AEG L75686FL

wast schoon en veel dit scheelt weer was. Pas op! met muntjes die per ongeluk mee gewassen worden. Door de vorm van de rubberrand vallen ze precies tussen trommel en rubberrand. Van goede hulp/advies aan de telefoon bij electrolux moet je het niet hebben, die sturen per definitie een monteur. Functies te veel, dit maakt keuze lastig, duurzaamheid is nog maar afwachten.

RockyB 20-09-2011
Geschreven voor: AEG L75686FL

Gebruiksvriendelijke wasautomaat! Veel functies o.a stoomwassen en een grote trommelinhoud. Een echte aanrader indien je op zoek bent naar een wasmachine! Nu hopen dat deze weer net zolang meegaat als de vorige.

Mw.Klaus 12-09-2011
Geschreven voor: AEG L75686FL

Heel fijn dat deze machine zo'n grote trommelinhoud heeft. Hij is ook heel stil en ziet er mooi uit.Ook ideaal is dat deze machine tot 1600 toeren kan centrifugeren; dat scheelt veel tijd in de droger. Machine is ook makkelijk in het gebruik. Om kort te gaan; wij zijn dus heel tevreden over deze machine

wijk15 05-09-2011
Geschreven voor: AEG L75686FL

Alles heeft een ruime voldoende, echter het ongrendelen van het wasmiddel laadje is moeilijk.
Bij het indrukken en loslaten van de grendel komt aan weerzijde hiervan de huid van de vinger klem te zitten.

Silvia en Rel 04-09-2011
Geschreven voor: AEG L75686FL

Dit apparaat voldoet volledig aan al onze verwachtingen die wij er aan gesteld hebben. Is zuinig, gebruiksvriendelijk, stil en wast schoon.
Je krijgt voor de prijs een goede wasmachine.

Johnny86 01-09-2011
Geschreven voor: AEG L75686FL

Zeer moderne en gebruiksvriendelijke wasautomaat! Veel functies en bevalt ons erg goed! Voor ons geen ander merk meer, AEG staat bovenaan! Een echte aanrader indien je op zoek bent naar een duurzame wasmachine!

Z.Eser 30-08-2011
Geschreven voor: AEG L75686FL

Ik heb Pas paar maanden de AEG Lavamat 75686 FL gekocht,en ik ben heel erg blij mee de AEG gekozen had.Het is eem super wasmachine het is heel erg stil.
Uitgebreid programma keuze,Ruim en beste was resultaat.

Berg-vdLuur 30-08-2011
Geschreven voor: AEG L75686FL

Dit apparaat voldoet volledig aan aal verwachtingen die ik er aan gesteld heb. Het is zuinig in gebruik en makkelijk te bedienen. Ook het wasresultaat is, zoals deze door de beschr5ijving wordt aangegeven,hetgeen er van verwacht mag worden.
Kortom je krijgt wat er wordt beloofd.

Paul van der Meer 30-08-2011
Geschreven voor: AEG L75686FL

Nadat onze vorige AEG kapot is gegaan (9 jaar oud) was de keuze voor weer een nieuw AEG niet moeilijk. We hebben de keuze op deze laten vallen door de grote trommel en de vele opties die deze machine heeft. ook de koolborstelloze motor was voor ons een mooie bijkomstigheid om voor deze machine te gaan. Hij maakt een stuk minder geluid en bevalt ons zeer goed, echt een aanrader als je een nieuwe wasmachine zoekt!

2209 29-08-2011
Geschreven voor: AEG L75686FL

Onze vorige AEG ging helaas na heeel veeel wassen kapot, zodoende toch maar weer voor AEG gekozen.Uitermate handig is de 8 kg.Ook de vele verschillende voorgeprogameerde was instellingen zijn handig, makkelijk en snel te gebruiken.We zijn zeer tevreden over het minimale geluid wat de automaat produceert en de was kwaliteit is perfect! Kortom een aanrader !!