AEG L71479FL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L71479FL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Zeer slecht apparaat 02-06-2020

Binnen 7 jaar stuk.

Geschreven voor: AEG L71479FL

Tot deze wasmachine was ik eerder altijd tevreden met AEG, tot dit apparaat: drama machine..... Binnen 7 jaar stuk. Al na 4 jaar het verwarmingselement stuk, warmt nier meer bij bepaalde programma,s, advies van monteur om niet te vervangen, niet meer waard, digitale scherm werkt niet correct en daarbij veel kabaal bij centrifugeren. Kortom grote spijt van deze aankoop en waag geen AEG meer.

Minpunten

• Duur
  • Kabaal
  • Snel defect
  • Gaatjes
  • Vlekken bij hoge temperaturen

Marion 19-02-2018

Slecht wasresultaat

Geschreven voor: AEG L71479FL

Eerst waste deze machine prima..maar na 5 jaar huilen met de kraan open. Was komt met bruine vlekken eruit. Kleine gaatjes in shirts en de was ruikt niet fris. Gebruik weinig poeder, elke week een 60 graden was en elke maand 95 graden was. Heb spijt van deze aankoop.

snuffelvisser 15-03-2013

Deze AEG L71479FL bevalt uitstekend al moesten we even wennen
de vorige was Ook een AEG alleen type nr zijn natuurlijk anders het was een AEG Lavamat 625 leeftijd geworden 22 jaar.
Die voelde iets degelijker aan hij woog dan ook 70 kilo was moeilijk naar beneden te dragen en deze nieuwe was zo boven weegt tenopzichte van de oude heel veel lichter.
Maar helemaal gewend nu machine krijgt toch weer een dikke 9 hoor zeker een aanrader en let op het stroom verbruik van deze machine Dikke A met drie +++ ook vandaag de dag een belangrijk iets .
Nou zo dit was onze Review

fotokees040 18-02-2013
Geschreven voor: AEG L71479FL

Wasmachine bevalt uitstekend is mooi stil en wast lekker fris en schoon, enige minpuntje wat wij kunnen ontdekken is dat de tijd aangave niet helemaal precies is. Ook zeer tevreden over de aankoop bij EP en de service bij installatie.

xangadix 15-02-2013
Geschreven voor: AEG L71479FL

Prima wasmachine voor relatief weinig geld. Er is een een grote selectie van standaardprogramma's die makkelijk in te stellen zijn via de display.
De machine heeft een degelijke uitstraling en maakt weinig geluid, afgezien van het centrifugeren, maar daar is geen ontkomen aan.

De door ons meest gebruikte eco-stand heeft wel erg veel tijd nodig (3:40 hrs), maar daar zullen wel allerlei besparingsredenen achter zitten.

toppertjes 14-02-2013
Geschreven voor: AEG L71479FL

Ben zeer tevreden. De was is goed droog en schoon. Ook op lagere temperaturen en met tijdsbesparing. Maakt weinig lawaai. Ook wel prettig

servicar 14-02-2013
Geschreven voor: AEG L71479FL

Een geruisloze wasmachine, eenvoudige bediening grote keuze mogelijkheid in de programma's, het wasgoed komt er altijd schoon en tamelijk droog uit ook bij de besparing tijd.

waijme 16-01-2013
Geschreven voor: AEG L71479FL

Hallo ,ik heb 1 dag de automaat in gebruik .Ik heb voor deze gekozen door de goede reviews maar...........ik ben erg geschrokken want hij maakt vreselijk veel lawaai,en trilt ook ,ben dus niet echt blij gestemd.Mijn vorige a.e.g was een toppertje .Ik dacht dat machines alleen maar beter werden .

tinoz 21-01-2013

Heel apart, waarschijnlijk is er bij de installatie iets misgegaan, hij kan bijv. niet waterpas staan. Heeft u dit gecontroleerd? Anders contact opnemen met uw winkelier.

BettyBG 06-09-2012
Geschreven voor: AEG L71479FL

Ik vindt AEG een fantastische merk. Zelfs mijn ouders nog steeds gebruik maken(al meer dan 30 jaar) van een AEG elektra fornuis. En die werk nog steeds goed.
De wasmachine die ik heb gekozen en gekocht is perfect. Mijn was is geweldig schoon, bijbehorende wasprogramma's hebben qua mijn betreft voldoende mogelijkheden.
Ik kan kiezen vanaf ECO tot 90 graad.TOPPER! Meer heb ik niet nodig. Ik was meer dan 6 beurten per week en ik heb geen enkele klacht. AEG is en blijf de beste!

Hilly Rook Steenbeek 17-08-2012
Geschreven voor: AEG L71479FL

De wasmachine voldoet aan onze verwachtingen. Met name tijdens het centrifugeren nogal lawaaiig. Centrifugeert goed. De voorlichting van fa.vVisser uit Nieuwegein was uitstekend. Evenals het gratis en deskundig plaatsen van de nieuwe wasmachine op de zolderverdieping!

SARAH80 17-08-2012
Geschreven voor: AEG L71479FL

dit is mijn eerste AEG wasmachine en ik was verbaasd over de stilte van het apparaat , mijn was komt er heerlijk fris uit en de keuze mogelijkheden van de wasprogramma's zijn helder en duidelijk . kortom een fijne wasmachine

Karla16 17-08-2012
Geschreven voor: AEG L71479FL

Het is een fijne wasmachine, met veel mogelijkheden ,

kan er uitgebreide programmas in zetten,
hij werkt prima, centrifugeert goed, maakt weinig lawaai. Was komt er schoon uit,.
Veilig met de deursluiting.Fijn dat je hem kunt instellen op tijd, wel vast vullen en snachts draaien.
Geeft ook in het dosseerbakje al aan dat je minder waspoeder kunt gebruiken.
Fijn dat je verkorte programmas kunt draaien.
Over de duurzaamheid kan ik niets vertellen heb hem pas een paar maand.

peter1852 17-08-2012
Geschreven voor: AEG L71479FL

mijn vorige wasmachine was een halfautomaat van AEG. hierover waren wij tevreden. het gebruikersgemak van deze nieuwe machine verteld mij dat het ook nu weer een goede keuze is. Eigenlijk een nog een betere keuze.Een wasmachine die weinig lawaai maakt, met een grote vulopening en gemakkelijk te bedienen is. de was komt re redlijk droog uit en de ECo knop levert de geweernste besparing zonder aan kwaliteit in te leveren.

F. Barendse 17-08-2012
Geschreven voor: AEG L71479FL

Machine doet wat je van een apparaat van deze prijsklasse mag verwachten. onze vorige machine (LG)laadvermogen 7 kg waste moeiteloos de slaapzak na een vakantie bij deze ging dat wat moeilijk (de zelfde slaapzak) Proces tussentijds gestopt daarom mogelijkheden een 6

Tersteeg 26-03-2012
Geschreven voor: AEG L71479FL

Deze machine gekocht bij Epert Vianen, het gebruik is simpel en doeltreffend het geluid valt alles mee je hoort wel wat natuurlijk maar dat is aceptabel, de prijs viel nog 50 euro voordeliger uit, (actie). Verder een prima service en bezorging was razend snel.

Gerrit B11 16-12-2011
Geschreven voor: AEG L71479FL

Wij zijn tevreden over onze wasmachine
Hij maakt weinig lawaai
Mooie grote vulopening.
Heeft een apart vlekken programma en een kort was programma voor kleine wasjes. Tevens zit er een eco programma op.
En zuinig in gebruik.

m.waalboer18 15-12-2011
Geschreven voor: AEG L71479FL

Ben zeer tevreden met mijn AEG wasautomaat
wast goed
veel mogelijkheden
eenvoudig te bedienen
stil in gebruik
grote wasopening

Bianca9709 10-12-2011
Geschreven voor: AEG L71479FL

Deze wasmachine maakt weinig lawaai en is zeer stabiel. Mooie grote vulopening. Heeft apart vlekken programma en een kort (20 minuten) programma voor beetje was. Tevens zit er een eco programma op. Deze duurt langer, maar is zuinig in gebruik. Ook zit er een kinderslot op.
Ik ben zeer tevreden en blij dat ik deze machine heb gekozen. A+++