Princess Water Kettle

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess Water Kettle op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

peekaa 25-09-2009
Geschreven voor: Princess Water Kettle

Je kunt het apparaat niet handmatig uitzetten. Als het water kookt duurt het te lang voordat het ding automatisch afslaat. Haal je de waterkoker van de basis vóór de automatische afslag, dan gaat ie weer aan als je het terugplaatst. Als je de waterkoker dus leeg hebt geschonken, gaat ie toch weer aan. Na korte tijd schakelt ie weer uit door de droogkookbeveiliging, maar als het apparaat is afgekoelt springt ie vanzelf weer aan. Dit blijft zich herhalen. Je kunt dit alleen stoppen door er weer water in te doen en dit te laten koken en wachten tot de automatische afslag werkt. Onding, ondanks de fraaie vormgeving.

Rikky2007 16-01-2009
Geschreven voor: Princess Water Kettle

Dit is een lief, klein waterkokertje.
Wat ik jammer vind is dat er geen aan/uit knop op zit. Hij gaat aan en uit door het snoer in/uit het stopcontact te doen maar wel nadat hij eerst is gereset! (knopje op het handvat) Anders doet'ie het niet. Ook moet je het snoer loshalen om hem te vullen. Wel werkbaar maar beetje omslachtig.
Leuk dingetje maar misschien had ik toch liever een andere.