Princess 232183

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 232183 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

Jacques 13-12-2015
Geschreven voor: Princess 232183

Ik heb deze waterkoker nu een jaar of 4 en hij lekt aan de onderkant en moet nu een nieuwe kopen. Daarnaast kalkaanslag bij de naden en net als bij de andere reviews ook al een keer omgeruild omdat de deksel niet meer sluit. Ook deze waterkoker sluit slecht. Vanwege andere princess ervaringen (na een paar jaar stuk) voor mij geen Princess meer.

Nene65 03-06-2012
Geschreven voor: Princess 232183

Mooie kleine waterkoker, helaas ging na korte tijd het deksel het al niet meer open dmv de knop. Tot 3x toe omgeruild, maar ook de andere 2 hadden het binnen een paar weken. Het derde exemplaar deed het na 4 maanden helemaal niet meer. Verder duurt het erg lang voordat je de waterkoker voor een tweede keer kunt gebruiken. Conclusie: mooi maar niet duurzaam.

huishouder 22-03-2012
Geschreven voor: Princess 232183

Tegenwoordig voert design de boventoon
En daardoor moet de techniek eronder lijden geen enkele waterkoker is waterdicht. Deksels worden bediend door wat inferieure plastic nippeltjes en wat veertjes.
Het geheel heeft een levensduur van drie maanden tot een jaar.
Geef mij maar een ouderwetse fluitketel!!

handiger 03-12-2011
Geschreven voor: Princess 232183

aardig van design, maar in de praktijk een deksel als een onding Een designer zonder praktisch gevoel!

DoctorD83 07-09-2011
Geschreven voor: Princess 232183

In eerste instantie een goede waterkoker, maar na een paar weken begon de waterkoker te lekken. Kort later had ik de waterkoker aangezet en liep ik naar boven om wat te pakken, kom ik beneden staat de waterkoker te roken, de waterkoker opengemaakt, blijkt dat de bedrading in de hens had gestaan en het handvat van binnen was gaan smelten. Lijkt me niet de bedoeling... buiten dat het erg gevaarlijk is.

reg1708 23-02-2011
Geschreven voor: Princess 232183

Na ongeveer 3/4 jaar begint de waterkoker te lekken en vormt zich aan de buitenkant veel kalkaanslag

laurenshendrik 21-01-2011
Geschreven voor: Princess 232183

Nog niet zo vanwege het verspilde geld, maar nog meer vanwege ongemak en gevaar. Deze waterkoker lekt en de deksel slaat open onder het uitschenken.(uitzetting metaal) Hierbij denk ik aan eletrocutie en vebrandingsgevaar. Het meest vervelende is nog de slechte aftersale en de afschepende mails als je netjes om advies vraagt. De zaak alwaar ik de waterkoker gekocht had, opteerde meteen een ander merk aan te schaffen. Dit vertelt duidelijk de ervaringen met dit apparaat.