Siemens TW911P2GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TW911P2GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ron taat 13-09-2013
Geschreven voor: Siemens TW911P2GB

Een schitterend vormgegeven waterkoker. Wordt bij ons al vele jaren dagelijks veelvuldig gebruikt. Voordeel van deze waterkoker is dat er niet een verwarmingselement onder in het reservoir zit, maar dat de warmte van onder de bodem komt.

kingfisher1 12-05-2014

Ook wij hebben een Siemens waterkoker die lekt als een mandje. We hebben hem na laten kijken in een repair café en de monteur daar kwam er achter dat er geen roestvrijstalen schroeven zijn gebruikt voor de bodemplaat c.q. afdichting. Als Siemens die wel had gebruikt had er ook geen lekkage kunnen ontstaan. Door de roestvorming werd de afdichting uiteen gedrukt waardoor het water de vrije loop kreeg. Stom dat de techneuten van Siemens dit niet op voorhand kunnen voorspellen of is er soms sprake van opzet, zodat de koker na twee jaar gaat lekken en je weer een nieuwe moet kopen?

rickenmarjon 13-01-2011
Geschreven voor: Siemens TW911P2GB

Vergelijkbaar verhaal als de andere reviews. Heel mooi design, past perfect bij nespresso en broodrooster met porsche design, maar na 1,5 jaar is de knop kapot gegaan. Alle reviews lezende gaan we niet een nieuwe kopen. Dan maar ander merk.

ivodano 01-01-2011

---------- update review 01-01-2011 ----------
Eigenlijk zou niemand dit apparaat meer moeten kopen, tenzij je vind dat 2 jaar genoeg is voor zo'n apparaat. Dit is mijn 3de exemplaar dat lekt. Ik heb er uiteindelijk 2 keer voor betaald. De eerste was de voorganger van dit model. Die lekte na 2 jaar. Weggegooid en een nieuwe gekocht. Die lekte na 10 maanden. Binnen de garantie gratis dus mijn derde exemplaar gekregen. Nu bijna 2 jaar later lekt deze dus ook. Geen garantie meer, dus weggooien. Vrijwel iedereen beschrijft dit zelfde probleem. Als je weet dat je bang moet zijn voor lekkage is het gebruiksgemak ook niet meer goed. Je gaat er iedere keer naar zoeken. Het is wel een heel mooi ontwerp. Advies: kijken, kijken maar NIET kopen !

---------- oude review 04-03-2009 ----------
Gekocht augustus 2007. Na 3 maanden ging het apparaat lekken (veel voorkomende klacht). Opgestuurd naar Siemens en een nieuw exemplaar gekregen (3 weken). Nu februari 2009 geen lekkage, maar nu kan het apparaat geen contact maken op het voetstuk. Geen stroom dus geen waterkoker. M.a.w. deze waterkoker vooral NIET kopen.

m vd Laar 11-12-2010
Geschreven voor: Siemens TW911P2GB

Vanaf het prille begin hebben we problemen met de knop om het apparaat
aan te zetten. Aangezien de winkel, waar wij het product gekocht hebben, verdwenen is, behelpen we ons.
Zo'n duur apparaat hoort goed te werken. Opsturen is geen optie, te lang weg,
kost te veel moeite, wat krijg je terug. We missen de tussenpersoon.
Wij vinden de vormgeving heel mooi; het gebruiksgemak is verder prima.
Misschien reageert Siemens op deze beoordeling. Het zou hun sieren.

tiggurtoo 10-05-2010
Geschreven voor: Siemens TW911P2GB

2de keer kapot, weer lekken.
Had al een keer hetzelfde apparaat opnieuw gekocht daar het mooi bij de andere spullen past. Foute beslissing want het is een slecht apparaat. Steeds na ca 1,5 jaar kapot. Mooi vorm gegeven maar dat is ook alles. Van een kwaliteits product dat verder alleen water moet koken met niet bijzonder veel gebruik zou je toch beter moeten verwachten.

Eduard-M 25-04-2010
Geschreven voor: Siemens TW911P2GB

Binnen 2 jaar lekte ook ons exemplaar en door de kortsluiting doet 'ie het niet meer. Siemens biedt reparatie voor EUR 68,-. Hij heeft ons in de aanbieding bij Blokker destijds EUR 99,- gekost, dus dat is een bijzonder slechte oplossing.
Nu hebben we een Philips gekocht.

Jammer, want het design van de Siemens is wel erg mooi.

YV 13-10-2009
Geschreven voor: Siemens TW911P2GB

Ondanks het geweldige design geen blijvertje. Dit is inmiddels het tweede exemplaar dat ik kan weggooien omdat hij hopeloos lekt. De onderkan van de binnenkoker zit los en daar loopt het water waarschijnlijk tussendoor.
Het water stroomt er aan de onderkan even hard uit als ik het er bovenin laat lopen... en dat natuurlijk nét als de garantietermijn verstreken is...

clairetje 17-04-2009
Geschreven voor: Siemens TW911P2GB

Mooie waterkoker en solide, maar ging toch al snel lekken (6 maanden) Ook het rvs laagje op het drukknopje (om deksel te openen) liet los/ging bladderen. Inmiddels werkt ook bij ons de aan/uit knop niet meer en is de waterkoker dus na 2 jaar overleden. Zonde van het geld.

Familie4441118 15-01-2009
Geschreven voor: Siemens TW911P2GB

Mooie waterkoker. Gekocht op 1-11-2008. Op onverklaarbare wijze heel erg lek op 14-2-9. Na 2,5 maanden dus. Terug naar de grootste huishoudelijke artikelen winkel in Nederland, maar die hadden nog nooit eerder een klacht gehad!! Wel vroegen ze of ik hem soms had laten vallen. Enfin, door de winkelmevrouw nu opgestuurd naar Siemens met de boodschap dat het 6 weken duurt voordat hij gemaakt of vervangen wordt. Eigenlijk wil ik hem al helemaal niet meer. Ik heb hem gekocht omdat hij er zo mooi uitziet, maar ik schakel wel weer over op een waterkoker van 20 euro die het 10 jaar zonder problemen heeft gedaan.

w nienhuis 21-10-2008
Geschreven voor: Siemens TW911P2GB

Wij hebben jaren een goede waterkoker gehad van dit merk .Nu hebben wij een nieuwe TW911P gekocht en na een half jaar werkt het in-uitschakelaar niet meer en de waterkoker is zo lek als een zeef.helaas ben ik de kassabon kwijt en lees ik dat het nogal duur is om het te laten repareren

Philip Amsterdam 03-08-2008
Geschreven voor: Siemens TW911P2GB

Ik had deze waterkoker 6 maanden in bezit, toen hij op onverklaarbare wijze begon te lekken aan de onderkant. Terug naar de winkel gegaan en een nieuwe meegekregen. Afwachten of hetzelfde euven terugkeert.
Ik vind het design de grootste plus van dit apparaat. Ligt lekker in de hand. Het in de standaard oprolbare snoer is ook handig. Het apparaat is hooguit ietwat groot, met een capaciteit van 1.5 liter heb je soms wat moeite om hem onder de kraan te krijgen. Is even wennen.
Snelheid is uitstekend.

Wanda 11-02-2008
Geschreven voor: Siemens TW911P2GB

Mooi design, maar kwaliteit/prijs staat totaal niet in verhouding met elkaar!
Net binnen garantietijd van 2 jaar problemen! Lichtring werkte niet meer, daardoor kon je niet meer zien of de koker wel of niet aanstond, uiteindelijk hoor je dat natuurlijk wel! Lekte behoorlijk, ondanks goed onderhoud.
Duurde ongelooflijk lang voordat het water kookte!

Uiteindelijk hebben we omdat we binnen de garantietijd zaten een nieuwe waterkoker gehad. Wel een ander model TW91100, waar ik nu veel ongelukkige verhalen over heb gelezen. Hoop dat deze het goed blijft doen, anders is het een hele slechte grap van Siemens en ga ik direct over op een Philips van 30 euro..die heeft het 5 jaar zonder problemen gedaan, hij stond alleen niet mooi meer in de nieuwe keuken!

marbo 09-05-2007
Geschreven voor: Siemens TW911P2GB

we hebben deze waterkoker maar ook het koffiezet apparaat al 2 jaar in huis en hij doet het nog steeds uitstekend.
Alleen jammer dat na een paar maanden het rooster boven op al begon te roesten. Na gebeld te hebben kregen we probleemloos een nieuw rooster toegestuurd. Deze ging alleen ook meteen weer roesten.

keramel 01-04-2006
Geschreven voor: Siemens TW911P2GB

perfecte waterkoker, zeer dergelijk, elagancy van siemens weer. zowieze een
wereld verschil met zijn voorganger .het is absoluut geen miskoop.