Philips HD4680/80

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD4680/80 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Wichman 28-03-2011
Geschreven voor: Philips HD4680/80

Deze waterkoker hebben we enkele jaren tot volle tevredenheid in gebruik. Tot opeens de schakelaar niet meer werkte. Na demontage bleken de bedieningsnokjes
afgebroken te zijn. ( ziet er erg fragiel uit) Bij Philips een nieuwe thermoschakelaar besteld, maar deze kunnen, of willen, ze niet leveren. De koker moet door een gecertifiseerd bedrijf worden gerepareerd. Dat kost waarschijnlijk meer dan een nieuw apparaat kost. Belachelijk dat we zo op kosten worden gejaagd, voor
een onderdeel dat hooguit 8 Euro zal kosten.

Dyana 05-02-2009
Geschreven voor: Philips HD4680/80

Ik heb het zelfde probleem, ik heb de koker nog geen twee jaar en lekt nu ook.
Maar volgens mij zit er twee jaar garantie op, dus maar eens kijken of ik de kassabon nog ergens heb.

ErnstHermens 29-01-2009
Geschreven voor: Philips HD4680/80

Ook onze Cucina is binnen 2 jaar aan het lekken....
Ik ga nu een koker van een ander merk zoeken.

hama61 27-09-2008
Geschreven voor: Philips HD4680/80

Op het eerste gezicht is er niets op het apparaat aan te merken, maar onze eerste cucina vertoonde na 2 jaar lekkage kan gebeuren denk je dan. Nieuwe gekocht en ja hoor net een jaar oud en u raadt het al wederom lekkage aan de onderkant wat kortsluiting tot gevolg kan hebben begin me nu toch serieus zorgen te maken over de kwaliteit en veiligheid.

nw 21-05-2008
Geschreven voor: Philips HD4680/80

ik heb deze waterkoker ongeveer 2 jaar met veel plezier gebruikt, maar ineens was het afgelopen met de pret. hij doet gewoon niks meer! Ik weet niet wat er aan mankeert, reparaties zijn tegenwoordig onbetaalbaar. Dus ben gelijk een nieuwe gaan kopen, nu eens een Princess, kijken hoe dat bevalt.

erik 007 23-03-2008

zeer goed apparaat