Magimix La Bouilloire

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Magimix La Bouilloire op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Margarita 24-12-2016

Deksel net na afloop garantie stuk

Geschreven voor: Magimix La Bouilloire

Deksel ging vanaf aankoop al moeilijk dicht. Helaas net na afloop van de garantie brak het plastic. Slechte constructie.

Pluspunten

• Vormgeving

Minpunten

• Gaat snel stuk
  • Slechte service van maginix

Sannemanz 06-12-2014
Geschreven voor: Magimix La Bouilloire

Mooie waterkoker, maar het plastic-mechanisme van de deksel is te zwak en is bij mij, enkele maanden na de garantie, afgebroken. Ik begrijp dat meer mensen hier mee te maken hebben gehad. Ik heb Magimix aangeschreven, maar geen reactie mogen ontvangen. Voor mij in het vervolg GEEN Magimix waterkoker meer!

Ivonneamsterdam 24-01-2014
Geschreven voor: Magimix La Bouilloire

Voor de prijs en het merk en mooi design na vier jaar in bezit lekt ie als een mandje. Het begon met de kalk aanslag in de naden aan de buitenkant. En daarna begon ie te lekken, nu gaat het erger worden. Weg met dat ding en de garantie is helaas verstreken.

Joop1961 20-06-2012
Geschreven voor: Magimix La Bouilloire

Na 2,5 jaar lek aan de onderkant. Dit is een waterkoker van bijna € 100,=. Ik had verwacht dat een degelijke dure waterkoker toch minstens 5 jaar mee zou gaan.

Na een e-mail naar Magimix kreeg ik een mail dat de garantietermijn van 2 jaar reeds ruim verstreken was. Schijnbaar vind Magimix het normaal dat een waterkoker van € 100,= maar 2,5 jaar mee gaat.

Stephan52 25-11-2011

-----------derde review, 25-11-2011----------
Ja hoor, na ruim een jaar opnieuw lekkage. Wéér m'n aanrecht onder. Ben er nu klaar mee, wil zelfs geen gratis nieuwe meer. Maar wat anders zoeken, helaas.

-----------tweede review, 25-9-2010----------
Nieuwe Magimix (m'n derde inmiddels) is enkele dagen geleden bezord. Magimix nog even gebeld en bedankt voor de, wederom, uitstekende service. Probleem met lekken kwam blijkbaar vaker voor want sinds kort is deze waterkoker inwendig gemodificeerd. Ik heb nu dus het vernieuwde type. Mooi zo, want 't is en blijft een fraai apparaat. Redelijk stil, dubbelwandig (wordt warm maar zeker niet heet),geborsteld rvs én ze is stijlvol. Tja, wat wil je nog meer. Nu nog de duurzaamheid... Maar 'k heb nu goede hoop.

-----------eerste review, 20-9-2010-----------
Een van de mooiste waterkokers die ik ken. Presteert ook erg goed, tenminste, als ie niet na verloop van tijd (enkele maanden) gaat lekken zoals bij mij het geval was. Enfin, zonder meer een nieuwe exemplaar van Magimix mogen ontvangen (service is overigens uitstekend te noemen van Magimix) en jawel, na enkele weken stond m'n aanrecht 's ochtends wederom onder water... Het zal domme pech zijn maar 'k word er niet echt vrolijk van. Binnenkort komt m'n derde waterkoker van Magimix. Die gaat het óf een paar jaar probleemloos doen óf ik ben klaar met dit merk (wat betreft waterkokers).

pell14 19-01-2011
Geschreven voor: Magimix La Bouilloire

Ook ik heb lekproblemen met deze waterkoker.
Kreeg wel een nieuwe maar ik heb er al 2 versleten. de eerste gaf lelijke kalkplekken te zien in het kijkreservoir, de tweede lekte.
Mooie vormgeving maar technisch mankementvol.

Woodywoodpecker 20-03-2010
Geschreven voor: Magimix La Bouilloire

Sinds vandaag ben ik in het bezit deze waterkoker. Mijn eerste indruk:
Degelijk, stil (ook als het water kookt) (misschien doordat ik hem pas heb), de klep gaat op een mooie rustige manier open. De indicatie van het waterniveau zit aan de zijde van het handvat wat mooi verlicht wordt, als je de waterkoker aanzet. De waterkoker is wel aan de zware kant; je hebt dus echt wat vast (te houden)!
In vergelijking met onze vorige rvs waterkoker is deze echt zeer stil!

Grass03 09-03-2010
Geschreven voor: Magimix La Bouilloire

Sinds oktober 2009 ben ik in het bezit van mijn tweede Magimix 11566 in RVS uitvoering. Van de eerste koker zat het deksel nl. ietwat scheef, waardoor het rubber van het deksel scheef over de rand ging zitten. De importeur vond het reden genoeg om hem te ruilen voor een nieuwe koker die wel prima sluit. De koker is degelijk, het sluit -en ontgrendel mechanisme vsn het deksel werkt uitstekend en heeft een fraaie vormgeving. Hij heeft een verlichte water niveau indicator en een uitneembaar kalkfilter, wat in de vaatwasser kan. De kooktijd van een volle kan is ongeveer 3.5 minuten, waarbij de koker vlak voor het kookpunt wel redelijk wat geluid produceerd. Een volle waterkoker is best zwaar, maar hij houdt wel goed vast en schenkt uitstekend uit zonder te druppelen. De koker wordt wel warm aan de buitenkant, maar beslist niet heet, dus de kans dat je je er aan zult branden is zeer klein.
Kortom een degelijke koker voor een goede prijs!