Tefal Reminisce 1.7 L

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Reminisce 1.7 L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

John 26-12-2015
Geschreven voor: Tefal Reminisce 1.7 L

Ziet er goed en strak uit, maar daar is het ook wel mee gezegd.
Buitenkant wordt bloedheet tijdens gebruik.
Als je de deksel open doet om water in het apparaat te doen nadat je net water gekookt hebt, krijg je gloeiend hete condens uit de deksel over je vingers.
Nou is dat laatste geen probleem meer want de deksel was redelijk kort na aanschaf al afgebroken.

Nufje 12-06-2010
Geschreven voor: Tefal Reminisce 1.7 L

Deksel ging al snel niet goed open en is even later zelfs gescheurd vanbinnen. Kalkfilter werkt niet optimaal. Je moet hem ongeveer wekelijks ontkalken om geen kalk in je water te krijgen. Maakt redelijk veel geluid en wordt bloedheet aan de buitenkant. Mij valt ie flink tegen.

loo19 26-11-2009
Geschreven voor: Tefal Reminisce 1.7 L

Prima waterkoker. Mooi design.
Het nadeel is dat het deksel bij mij ook spontaan kapot is gegaan/ afgebroken. Wel prima service bij de blokker, kreeg direct een nieuwe.
Ik vind ook dat er snel kalkaanslag ontstaat. Het filter vangt dit niet volledig op! Vaak stukjes kalk in het theeglas.

Frank S 08-11-2009
Geschreven voor: Tefal Reminisce 1.7 L

Prima waterkoker met helaas een slecht functionerende deksel. Het veermechanisme aan de binnenkant van de deksel brak spontaan af. Het apparaat vervolgens omgeruild bij blokker (Uitstekende service, groot voordeel als je de spullen gewoon in de winkel koopt). Helaas na 5 maanden exact hetzelfde probleem.

jkeysbb 01-11-2009
Geschreven voor: Tefal Reminisce 1.7 L

Warmt snel op in vergelijking met gas, een volle bak van
1,7 L brengt de Remincense in ca 5 minuten aan de kook. Minimale indicatie is 0,8L, maar het is wel mogelijk om de hoeveelheid van 1 kopje water 0,2L op te warmen.
De voet is wat aan de lichte kant.
Qua duurzaamheid is na een half jaar gebruik de vergrendeling van de deksel afgebroken.
Kon de waterkoker alsnog omruilen voor een nieuwe, chapeau voor Blokker.
Lekt niet, maar er staat ook in de handleiding dat je de koker na gebruik moet ledigen.
Onze vorige waterkoker, een Krups, lekte na 2 jaar gebruik.

beckie 30-06-2009
Geschreven voor: Tefal Reminisce 1.7 L

mooie koker alleen wordt de kan zeer heet en vind ook dat ie best veel lawaai maakt en de deksel klappert.
1 week in bezit.

Aaltink 27-01-2009
Geschreven voor: Tefal Reminisce 1.7 L

Heb deze waterkoker gekocht na een teleurstellende princess waterkoker.
Waterkoker wordt wel heet aan de buitenkant maar het handvat zeer zekers niet.
Het opwarmgeluid is te doen.
er zijn zekers waterkokers die meer geluid maken ook zijn er wel waterkokers die minder geluid maken.
het 360 graden draaien is wel idiaal aangezien wij hier in huis wonen met links- en rechtshandige personen.
Duurzaamheid is bij mij nog niet bekend.

jay-z 08-08-2008
Geschreven voor: Tefal Reminisce 1.7 L

Deze Tefal KI 201D wordt verkocht onder de naam Tefal Reminisce. Deze r.v.s. waterkoker staat mooi op het aanrecht. Het heeft een dubbele antikalkfilter en er kan 1.8 liter water in, zonder over te koken. (Fabrieksopgave is 1.7 liter). De buitenkant wordt wel heet, maar niet heter dan mijn vorige van plastic.
Aangenaam is, dat hij weinig herrie maakt tijdens de kooktijd; dit was bij mijn vorige exemplaren een crime.
Duurzaamheid weet ik nog niet.