Philips HD4680

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD4680 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Anjeliertje 09-07-2012
Geschreven voor: Philips HD4680 wit

Ik heb deze waterkoker nu ruim 3 jaar. Tot nu toe erg tevreden, tot de koker enkele maanden geleden begon te lekken aan de onderkant. Nu lees ik hier dat dit een probleem is bij meerdere waterkokers van Philips. Vandaag Philips gebeld, omdat ik had gehoord dat het lekprobleem zou zijn opgelost. De medewerker van Customer Care had echter nog nooit van het lekprobleem gehoord en kon dus ook niet zeggen dat het zou zijn verholpen in de nieuwe modellen. Voor mij dus een reden om naar een ander merk te gaan uitkijken.

Adriana Koekkoek 23-08-2011
Geschreven voor: Philips HD4680 wit

Het is een hele mooie waterkoker, past precies bij mijn senseo. Maar dit is ook mijn 2de die nu is gaan lekken, na een hele tijd het goed te hebben gedaan.
Koop nu niet weer de zelfde!

Matti1980 07-07-2011
Geschreven voor: Philips HD4680 wit

Deze waterkoker heeft een mooi ontwerp en is gebruiksvriendelijk. Helaas begon het na 2 jaar en 5 maanden te lekken. Mijn vorige Philips waterkoker begaf het na 2 jaar en 6 maanden. De garantie periode is 2 jaar.