Cresta Care DTX500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Cresta Care DTX500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

Mr francois 30-10-2015
Geschreven voor: Cresta Care DTX500

Voor de derde keer de batterijen ( op 11 maanden )in de buiten unit moeten vervangen ,op zichzelf niet zo erg.Maar de schroeven waren niet meer los te krijgen totaal verroest !! PVC is nu ook nog slechter geworden, door de weersomstandigheden is dit echt broos geworden ,de wind snelheidsmeter brak gewoon af als ik de unit op tafel legde.Misschien een perfect toestel om binnen in huis te gebruiken,maar dan heb je er ook weinig aan.

Mr francois 17-02-2016

ondertussen weer gemaild 3 keer met Cresta , ik krijg geen reactie terug ...wel een leesbevestiging .Deze mensen trekken zich echt niets aan , voor hen is verkocht is verkocht !! een schande

Mr francois 18-03-2015

Hallo,

2 maand in gebruik en al onjuiste metingen...PVC is van bedenkelijke kwaliteit.Aflezing neerslag wind en windrichting veel te klein.Cresta meerdere mails gestuurd maar geven geen antwoord terug .Uiteindelijk de verkoper Fonq aangeschreven en die stellen voor om het ter reparatie op te sturen en dit op mijn kosten ( met B post een 14 euro )

ongeveer 6 maand in gebruik...heb nu bij de aspecten overal een 4 gegeven ...gewoon niet kopen .onjuiste informatie krijg je op dit onding .En Cresta is niet thuis wat service betreft ,geen reacties op meerdere mails ...Fonq stelde voor om het terug te sturen ter repartie,maar dat kost mij te veel .In het verleden ook een koorts thermometer gekocht ,ook onjuiste metingen en ook geen reactie van Cresta ,de service kreeg ik dan via Blokker !! Ik had vroeger een Alecto weerstation

Mr francois 28-11-2014

Hallo,
Weerstation 2 maand in gebruik,onderdelen niet stevig om te monteren,minderwaardige PVC.Aflezing zou beter kunnen ,installatie en afstemming ( zender-ontvanger ) vlot verlopen.Krijg de laatste maand totaal onjuiste aflezing wat de maan betreft,ook verkeerde aanduiding bewolking/regen en zon ook in de nacht krijg ik de zon indicatie!!.Heb een 10 tal dagen geleden Cresta aangeschreven ...maar krijg Geen reactie terug .
Heb nu ook Fonq aangeschreven,deze vinden het Jammer dat Cresta geen reactie geeft ..dus terug Cresta gemaild en na een week ook geen antwoord ...dus terug Fonq aangeschreven en die gaan nu Cresta contacteren .Dus Cresta is zeker geen aanrader voor mij.

Mr francois 17-11-2014

Hallo,
Weerstation 2 maand in gebruik,onderdelen niet stevig om te monteren,minderwaardige PVC.Aflezing zou beter kunnen ,installatie en afstemming ( zender-ontvanger ) zeer vlot verlopen.Krijg de laatste maand totaal onjuiste aflezing wat de maan betreft ...en verkeerde aanduiding bewolking/regen en zon ook in de nacht de zon indicatie!!.Heb een 10 tal dagen geleden Cresta aangeschreven ...maar krijg Geen reactie terug .
Heb nu ook Fonq aangeschreven en hoop antwoord te krijgen .Al bij al een teleurstelling wat het weerstation Cresta betreft en zeker hun diensten .

Mr francois 12-09-2014
Geschreven voor: Cresta Care DTX500

Weerstation 2 weken in gebruik, het doet wat het moet doen.Installatie geen probleem: onmiddellijk communicatie tussen zender en ontvanger dus dit is zeker positief.de afstand is een 12-13 mt. De onderdelen om te monteren zijn wel niet stevig. Aflezing windrichting en snelheid mochten wel wat groter want deze zijn echt klein.de klok is dan weer gigantish groot echt niet nodig !!Verandering van windsnelheid en richting mochten wel sneller aangegeven worden op het display ...veel te veel vertraging .Afwachten wat de komende weken / maanden gaat brengen