Sony ICF-C205 Silver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony ICF-C205 Silver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

J.d.H 15-11-2008
Geschreven voor: Sony ICF-C205 Silver

Mooi en handig apparaat. Zit een goed geluid in de speaker en is handig in gebruik. Ik dacht een prima wekkerradio gekocht te hebben. Totdat ik wilde gaan slapen... Het display geeft zoveel licht zodat het me uit mijn slaap houd. Er worden zelfs schaduwen geprojecteerd op de muur. Ik heb nu iedere nacht een stuk papier voor de wekkerradio liggen om het licht tegen te houden. Vandaar de lage beoordeling op gebruiksgemak. Nee dit is geen blijvertje, ik ga weer op zoek naar een andere. Erg jammer want verder is het een prima apparaat

mennovj 05-11-2008
Geschreven voor: Sony ICF-C205 Silver

Ik ben erg onder de indruk van dit apparaat. mooi uiterlijk (ik heb de blauwe. de grijze vond ik saai, maar smaken verschillen.)
De bediening is ook erg makkelijk. goede ontvangst. piepgeluid is nogal indringend. (Je springt vanzelf je bed uit!) over het algemeen een prima apparaat voor dat geld!

docjohn 11-06-2008
Geschreven voor: Sony ICF-C205 Silver

Voor het geld een prima ding, een 2e wektijd is mij een beetje teveel van het goede. Alles beter dan zo'n enorme gloeilamp van Philips.