Linksys Wireless Range Expander 802.11g

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Linksys Wireless Range Expander 802.11g op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Anonymouse 23-11-2009

Prima redelijk stabiel apparaat, zeer matige installatie, zolang hij werkt. Ik heb er 3 (per etage 1) icm Linksys Accespoint. Opeens was er één defect, gelukkig onder garantie vervangen.

welu 12-03-2009

Super apparaatje. Doet precies wat het moet doen. Het verdubbelt tot verdriedubbelt mijn wireless-signaal. Installatie is makkelijk maar wel goed de aanwijzigingen volgen. Dus: eerst beveiliging verwijderen van standaard router, dan de Linksys naast je standaard router zetten en automatisch laten configureren met een druk op de knop. Vervolgens Linksys uittrekken en verplaatsen naar de plek waar je het extra bereik nodig heb (bij mij op zolder). Vervolgens weer aanzetten en het werkt !. Nu kan je weer de beveiliging op de standaard router terugzetten. Via een landelijke winkelketen gekocht voor de helft van de laagste internetprijs !

Sjoerd Jan 22-01-2009

Ik gebruikte deze range extender i.c.m. een SpeedTouch 716, firmware 5.3.2.6.0. Op mijn range extender staat firmware V3.
Overigens onbeveiligd.

Gedurende 1,5 jaar heeft het redelijk goed gefunctioneerd over een afstand van ruim 80 meter.
mij ervaring betreffende de ontvangst is dus goed.
Het waas voor deze afstand wel op het randje, mogelijk om deze reden moest ongeveer een maal per maand de stekker er heel even uit voor een reboot.

Het is niet mogelijk om de ontvangststerkte van de range extender te achterhalen. Hierdoor is het niet mogelijk om de optimale positie te bepalen: eerst proberen met een laptop en usb-wifi-ontvanger, dan de range extender op die plaats plaatsen...... ;-(

een pluspuntje is dat er ook een utp-aansluiting aanwezig is.

Sinds enkele dagen geleden is het opeens dood vogeltje.
Helemaal niets meer!
Ik meen op internet meer gevallen van spontaan overleden, van dit apparaat tegen te zijn gekomen, maar zoek daar zelf ook even om.

Over het algemeen een aardig apparaat, als het een langer leven dan 1,5 jaar had gehad.

Louis Palm 29-09-2008

Het was even wat zoeken, want eigenwijs. Natuurlijk eerst zo proberen en later met de handleiding gedaan en het werkt. Ook met andere apparaten van andere merken, zoals Belkin en Speedtouch. Mooi apparaat en handig systeem voor de voeding.

Pepijnvd 11-07-2008

Deze Linksys Range Expander heb ik gekocht nadat ik veel problemen (uitval) had gehad met een range extender van Sitecom. Op advies van een verkoper bij Office Centre (zij leverden 'm zelf overigens niet). Mooi apparaatje, praktische vormgeving, eenvoudige setup, maar met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen. Ten einde raad de helpdesk van Linksys gebeld. Die vertelden me doodleuk dat dit apparaat alleen maar werkt als de rest van het netwerk ook uit Linksys componenten bestaat. Dus natuurlijk werkt 'ie dan niet met mijn KPN Experia Box ... Na een halve dag dus maar weer teruggestuurd.