Ubisoft Red Steel - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

paul.c 24-05-2007
Geschreven voor: Ubisoft Red Steel

Een shooter maar nu met de Wiimote te spelen.

Hou je van Shooting games en heb je een wii dan kan ik je deze game zeer goed aanraden.

Je bestuurd je personage door met de nunchuk naar voren, achter en opzij te lopen en met Wii mote richt je het geweer dat je hanteerd. dit werkt allemaal heel erg netjes en nauwkerig.

De game speelt zich af in een japanse setting en bevat daarom ook de bekende Samurai zwaarden waarvan je er ook eentje mag hanteren, nou ja proberen dan.
Het Vechten met de Zwaard is niet zo goed en accuraat als het schieten en richten met geweren en leverd ook een klein beetje frustratie op waardoor het niet echt leuk is, maar het zijn gelukkig maar korte stukjes.

Grafich is de game een beetje korrelig en niet echt super mooi, maar de setting die wel mooi in beeld gebracht is zeker de moeite waard.

Geluid is goed maar daar heb je het mee gezegt ook leuke muziek die erbij past, maar de stemmen konden wel iets beter.

De game is niet kort, je kan er ongeveer 10 uur uithalen. daarna is er niet veel meer om naar om tekijken op de multiplayer na dan.
multiplayer moet ik eerlijk zeggen nog niet te hebben gespeeld.