Decathlon - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.

Marius 18-10-2023

Overzichtelijke site. De mogelijkheid om te kiezen voor een 2dekans artikel is super. De bestelling is binnen de afgesproken tijd geleverd. Alles was keurig verpakt. Kortom een blije klant!

Marc 23-04-2023

Website was helder en heel duidelijk. Bestelproces is heel vlot. Alleen weet je niet dat de levering door buitenlandse leveranciers zal gebeuren, wat later voor problemen zorgde. De leveringen kwamen vrij vlot. De uiteindelijke facturatie was een ramp en geraakt maar niet opgelost. Aangezien ik zelfstandig ben is de facturatie i v m de btw anders dan particuliere verkoop. 1 leverancier heeft alles in orde gebracht. De andere 5 uit de bestelling geraken niet opgelost waardoor ik heel wat btw mis loop. Zonder deze problemen, die gemakkelijk op te lossen zijn, had deze review zeker een 9 geweest.

Marc 28-03-2023

Vlot en correcte afhandeling. Handige webshop. Gemakkelijk om keuze te maken en te vergelijken.

Wim 09-02-2023

Mooie, grote trampoline. Eenvoudig te bestellen maar wat meer werk om te installeren. Stevige poten

Brian 01-08-2022

Duidelijke site, model in promo dus goede prijs,
Snelle en keurige levering
Man heeft geholpen loopband binnen te brengen en samen een controle gedaan omdat de doos gescheurd was prima service met dank aan DINA transport

Yves 13-07-2022

Het toestel is vlot op te zoeken en je kan de verschillen goed vergelijken.
De bestelling is makkelijk en ook snel geleverd