DigiMAXX - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DigiMAXX.

DigiMAXX stelt zich voor

Digimaxx.nl is een traditionele fotowinkel met zeer scherpe internetprijzen.De drijvende kracht van digimaxx is een sterk en zeer ervaren team van kundig en zeer enthousiaste mensen. Digimaxx biedt voor zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment fotoapparatuur en accesoires aan. En nog belangrijker een professioneel en duidelijk advies. Bij digimaxx staan ze altijd voor U klaar, per mail, telefonisch of in de winkel. Bij digimaxx is niets onmogelijk. Probeer het eens uit!

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,8

Ralph39 02-07-2011

Snelle levering. Goed verpakt (een wikkeling noppenfolie om het cameradoosje en het was een tien). Had per ongeluk twee keer betaald daar hebben ze mij over gebeld en gelijk het bedrag terug gestort. Een dikke prima!

wim2345 02-07-2011

overzichtelijke website
product besteld volgende dag in huis.

MarcOu 30-06-2011

Snelle reactie op mijn geplaatste bestelling, na mijn antwoord hierop, direct persoonlijk contact. Gelijk informatie (update firmware) gestuurd. Alles vriendelijk correct en snel!
Klein minpuntje, de camera heeft weinig geheugen, dus advies om ook een geheugenkaartje te kopen was welkom geweest.

Daanen 16-06-2011

fijne webshop, prima prijzen, snelle levering.
Postbode had pakketje verkeerd afgegeven, na belletje naar Digimaxx is actie aangezet bij TNT. Digimaxx wilde vervangset leveren maar TNT had pakketje gelukkig snel weer getraceerd. Prima service van digimaxx!

Bellili144 15-06-2011

1Tamron 18-270 Di II VC Nikon Gekocht prachtig lens
Voor 16uuur Besteld de volgende dag in huis
Netjes ingepakt
ZEKER NOG EEN bESTELLING WAARD
VEEL PLEZIER BIJ HET bestellen BIJ DIGIMAXX

SanMiquel 15-06-2011

Bestelling gedaan op Hemelvaartsdag dus kwam het pas zaterdag binnen, maar door de trackingscode die toe gemaild wordt is het makkelijk te volgen waar de bestelling is. Het objectief zat goed verpakt in de de doos met een kaartje van DigiMAXX erbij. Al met al een goede service.

Safari 05-06-2011

De combinatie van een webshop (een van de goedkoopste) met een eigen winkel om producten uit te proberen en je te laten voorlichten is ideaal. Verder wisten ze waar ze over spraken en zijn ze zeer klant vriendelijk

Wilco7 04-06-2011

Ik was verrast dat het nog goedkoper kon. Ik twijfelde eerst over de echtheid van de producten. Maar daar was helemaal niks mis mee!! Snelle verzending en alles goed aangekomen

Jolijnmv3 02-06-2011

Zeer tevreden.
We deden een bestelling op zaterdag en op zondag kregen we een mail dat het niet op voorraad was en het geld terug gestort zou worden.
Het geld stond een dag later weer netjes op onze rekening.
Dit is dus allemaal keurig afgehandeld en hebben netjes op onze mail gereageerd.
Verder waren ze ook de goedkoopste dus ik zal hier zeker vaker bestellen.

GeinBest 20-05-2011

Duidelijke website, eenvoudige webshop, duidelijke bevestigingen en statusupdates, snelle levering.
Aanrader!

PetraJ1970 20-05-2011

Snelle levering, actief meedenken met de producten die ik heb aangeschaft en prima advies. Lens en accessoires waren goed verpakt (ook niet onbelangrijk..) Ik ben helemaal blij en ga dit weekend verder testen!

Fret Flintstone 19-05-2011

Enorm snelle reacties op E-mails.
Erg snel de bestelde artikelen in huis.
Toptent. Zal bij een volgende aankoop zeer zeker in het vergelijk mee worden genomen.

Rob van der Pas 05-05-2011

Rond 16.00 uur besteld en betaald. Nog geen uurtje later een telefoontje van Digimaxx: een van onze medewerkers woont in de buurt en kan het vanavond persoonlijk komen afgeven. Snellere levering is echt niet mogelijk, super!

gladje 13-04-2011

Makkelijke en overzichtelijke site. En na eerst telefonisch wat extra advies gevraagd heb ik de set online besteld wat snel ging zonder verdere registratie.
Camera en lens de volgende dag in huis goed verpakt met een leuke attentie.
Kortom voor mij een zeer prettige aankoop en zeker een aanrader.

AstridTh 13-04-2011

Bestellen ging snel en gemakkelijk. Telefoontje ontvangen van Digimaxx dat mijn bestelling iets zou afwijken van hetgeen op de website vermeld stond en of ik daarmee akkoord ging. Makkelijke communicatie.
Snelle verzending, goed verpakt. Prima!

reinsimonis 31-03-2011

Gisteravond besteld en de volgende dag in huis. Perfect op tijd en prima verpakt! Top!

Gea v. E 25-03-2011

Ik ben op de website terecht gekomen via kieskeurig.nl
de lens die ik wilde bestelen was bij digiMAXX.nl het goedkoopst de winkel beoordeling scoorde hoog dus heb ik besloten om bij digiMAXX mijn lens te bestellen.
op dinsdagmiddag besteld woensdag middag in huis netjes bezorgd door TNT-post, ik ben zeer tevreden.

Michiel 1966 24-03-2011

Had een statief besteld maar kreeg de verkeerde thuis bezorgd. Gebeld met Digimaxx. Boden meteen hun excuses aan. Mijn bestelde statief bleek niet meer op voorraad en kreeg toen een andere, duurdere zonder te hoeven bijbetalen. Erg klantvriendelijk!

roelof hovingh 24-03-2011

Ik ben via kieskeurig bij de Digimaxx gekomen,en daar ervaren dat via de site en de telefoon de mensen zeer behulpzaam zijn om de vragen te beantwoorden.ook de prijzen van de artikelen zijn zeer concurerend t.o.v. andere siteadverteerders

houwj02 19-03-2011

Heldere en duidelijke informatie over alle stappen in het aankoopproces, inclusief melding van 1 dag vertraging in de levering. Na twee dagen netjes verpakt in huis. Met een vriendelijk kaartje erbij met de groeten uit Dordrecht. Ook nog een extra brief om de aandacht op de voucher voor de workshop digitale fotografie te vestigen. Al met al netjes snel en vriendelijk geleverd.

Vinnie1975 17-03-2011

Na een belletje meteen de bestelling geplaatst. Klantvriendelijk en goed advies, niet alleen verkooppraatjes. Supertevreden. Aanrader......

Frank61Ooz 16-03-2011

Door eigen fout verkeerde bestelling gedaan, dit is gedurende het weekend gecorrigeerd en binnen een dag was de bestelling binnen. Full service ook in het weekend, prima!

Coenezzz 15-03-2011

Betaling op de site ging niet heel soepel maar kreeg direct net antword op mijn mail met veel hulp. Erg netjes en bij tweede keer bestellen ging alles wel goed. Levering netjes de volgende dag en keuig in orde.

dbonline 15-03-2011

Algemeen

Op het moment was Digimaxx één van de goedkoopste om een Canon EF-S f2.8 17-55mm IS USM lens te bestellen. De bestelling op de website verliep vlot, welke email meteen bevestigd werd. Betaling via overschrijving 's avonds werd de dag erop bevestigd en de verzending klaargemaakt. Na het weekend via email bericht dat het pakket verzonden was via TNT. Op dinsdagmiddag kwam het pakket toe bij mij in België.

Verzending

De verzending werd aangekondigd en bevestigd, en kon getraceerd worden via de website van TNT. Het pakket kwam een dag na de verzendbevestiging toe. Een lenshood, lens en flits waren gezamelijk in een grotere doos ingepakt, omringd door voldoende luchtkussentjes, samen met een copy van de bestelbon, en leuke postkaart en een kaartje om indien gewenst je mening over je aankoop te delen via kieskeurig.nl.

B. IJdehand 11-03-2011

Na een foutieve bestelling m.z. Zeer correct en snel het juiste filter thuisbezorgd gekregen!