Douglas - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Douglas.

Douglas stelt zich voor

Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste online beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken tot haar assortiment rekenen.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,7

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

J Hoek 22-08-2024

Algemene score

1,0
Retourprocedure van Douglas is een totale RAMP!
Douglas biedt geen voorgeprinte retouretiketten aan maar stelt dat klanten het kunnen inleveren bij een DHL servicepunt en dat daar een label wordt geprint. Zo gezegd, zo gedaan. Netjes een bewijs van afgeven ontvangen bij het DHL punt.

Vervolgens stuurt DHL het pakket naar een andere bestemming en raakt het pakket kwijt.
Douglas stelt dat dit verder totaal mijn probleem is (ook al hebben zij deze retourprocedure opgezet met DHL) en geeft helemaal niet thuis. Totaal onbehulpzaam in de klantenservice.
RETOURPAKKET KWIJT is dus GELD KWIJT bij Douglas! Ook al volg je 100% hun retourinstructies en heb je een bewijs van afgeven.


Laatste keer ooit dat ik iets bij dit schandalige bedrijf koop!!! Slechtste service ooit. Totaal waardeloos.

Reageer

Michelle 10-06-2024

Algemene score

1,0
My last (and this will be my last) purchase from Douglas has been an awful experience. Five months ago, I bought a bottle of perfume from a premium brand online.

A few months later, I noticed little bits of silver foil all over the place. The foil covering at the base of the nozzle was peeling off. This hardly makes for that luxurious experience one expects from this brand.
The house of fashion’s products are of the highest quality and I have never had an issue with any of their products. This bottle is a one-off. Something must have gone wrong in the production.

I sent a message with photos to Douglas to ask for a refund. They refused to do anything, saying that it wasn’t “their policy”.

I cannot understand how, as representatives of a top companies , they offer no follow-up service. The Douglas customer service assistant I had on the line said she understood that the bottle was faulty, but that they couldn’t do anything about it


This poor level of service is unacceptable. Douglas is not a company I will be buying from in future.

Reageer

Wim Freijsen 24-05-2024

Algemene score

6,0
Ik heb bij Douglas , the Boss scent 100ml gehaald.
Kosten €132 dat is dan voordelig want normaal als ik het bedrag op het kaartje moet geloven staat dit product op op ongeveer €167.
Maar goed vakantie geld gebeurt en laten we een gek doen. Maar wat schets mijn verbazing toen ik om een tasje vroeg dat is dan nog €0.10 extra.
Natuurlijk is dat een pineut vergeleken met het product zelf maar ik verbaasde mij toch wel dat je na zo'n bedrag van €132 nog voor een tasje moet betalen. Dit wilde ik even kwijt waar is de service gebleven als sneeuw voor de zo'n verdwenen.

Reageer

E Janssen 08-05-2024

Algemene score

1,0
Twee weken geleden een bestelling gedaan van €81,00 en ontvang een doos zonder bestelling met alleen een klein sampel.
In plaats van een directe actie moest ik twee maal foto’s sturen en plus pakket terugsturen. Pas daarna kreeg ik eindelijk mijn bestelling. Maar weer gaat het mis , nu zonder de gevraagde en beloofde samples .
Nu moet ik weer actie ondernemen.! Ik had de tijd en geld kunnen besparen en daarnaast frustratie dat ik als klant niet geloofd wordt, als ik naar een andere firma was gegaan
Er wordt een lauwe excuus gemaakt maar er wordt niets naar behoren opgelost. Heel onprofessioneel.

Reageer

Marina 12-02-2024

Algemene score

2,0
Bel ik om 17.55 uur naar Douglas dat het geldbedrag van een retourzending niet klopt zegt de medewerker wilt u morgen terugbellen want het is bijna 18.00 uur.
Ik zei morgen ik ook werken….begint hij af te tellen….mevrouw u heeft nog 30 seconden….mevrouw u heeft nog 16 seconden…..mevrouw u heeft nog 9 seconden. 😂😂😂 echt dit geloof je toch niet!
Wat een mentaliteit. Het zou iig een goede stap zijn om te zeggen wij bellen u hier morgen over terug!

Reageer

I brab 06-02-2024

Algemene score

1,0
Fysiek in de winkel iets gekocht omdat je de fysieke winkels wil spekken. Gaf in de winkel al aan dat de prijs wel veel omhoog was gegaan. Hierop geen reactie van een jong ongeïnteresseerde verkoopster. Diepe zucht toen ik vroeg of ze het wilde inpakken.... Online toch ook maar eens gekeken en zag dat het voor 13 euro goedkoper online te koop. Douglas erover bericht maar doen er niets mee. Wat een slechte service!! Reactie op mijn berichten werden erg traag beantwoord en resoluut met een jammer pech beantwoord. Jammer maar ik ben geen klant meer bij douglas. Vroeger een aantonende zaak waar we graag kwamen voor kwaliteit, leuk inpakken enz maar nu zwaar teleurgesteld!!

Reageer

Leslee 25-01-2024

Algemene score

1,0
Dure parfum online besteld, en nog geen 10 minuten later krijg ik een mail met een kortingscode van 10%.
Meteen gemaild met de vraag of ik nog kan annuleren en opnieuw bestellen, of dat het nog verrekend kan worden. Maar nee hoor, bestelling wordt gewoon verstuurd en ze kunnen niks voor me doen. Zelfs geen tegoedbon of iets dergelijks. Met een simpele administratieve handeling had dit netjes opgelost kunnen worden, nu zal ik uit principe nooit meer bij Douglas bestellen :-(

Reageer

Astrid 21-01-2024

Algemene score

2,0
Voor de kerst voor m'n moeder Chanel 5 besteld. Speciaal bij Douglas, omdat ik er samples bij kon bestellen. Leuk, extra mini cadeautjes. Helaas geen samples bij levering. Douglas weigert ze na te sturen. Er wordt niet meer gereageerd, valt me erg tegen. Een cadeaubon van een miezerige €2 kan ik krijgen, zodat ik verplicht weer daar moet bestellen. Ik wil gewoon ontvangen wat ik besteld heb. Maar niks, ze negeren me nu al weken. Wat een flut service.

Reageer

Sanne Janssen 15-01-2024

Algemene score

1,0
Als dit cijfer in de min kon, -10!! Wat een nare mensen zeg.. koopt een giftcard, van je zuurgespaarde koopzegels.. om dat ene parfum te bestellen(cloud intense voor 62,-.. vervolgens blijkt NADAT JE DE CODE HEBT INGEVOERD EN OP DE LAATSTE BETAALKNOP KLIKT dat parfum ineens niet meer op voorraad. Dus krijg je en Helaas melding. Dit horen ze te laten weten op het moment dat het niet in voorraad is en kunnen ze al in je winkelmandje laten zien.. afijn.. dus je gaat verplicht iets anders moeten nemen, want het product komt niet meer terug weten ze pas na meerdere telefoontjes te melden.. en die cadeaukaart kan niet teruggewisseld worden voor geld terug. Dus je plaatst een andere bestelling.. vervolgens word ook die door Douglas geannuleerd, nadat er geld word afgeschreven van je bankrekening, want dat kunnen ze wel.. en is plots ook wel je cadeaukaart leeg. Ja dan heb je me boos. Wat is dit??? Meerdere malen contact gezocht met de slechtste klantenservice van Nederland en omstreken, telkens een poepverhaal. Zij hebben je geld en dit krijg je zogenaamd terug per mail via een nieuwe giftcard maar moet 5dagen duren ?!?! Wtf?! We zijn meer dan 6dagen verder en nog steeds niks ontvangen!! Acties verlopen.. dikke vinger krijg je van deze klantenservice die geen enkele service of iets bied, dus er is geen enkele service te bekennen!! Zij mogen mijn geld helemaal niet vasthouden! Dus ik vraag om de leidinggevende, maar je raad het al, dat is natuurlijk niet mogelijk!! Wat een hoop domme troela’s bij elkaar!! NOOOOOIT MEER DOUCLAS VOOR MIJ!! Nooit meer en raad het ook ten zeerste af, net als vele hier zie ik!!!! Naast dat dit een groot drama is( zijn vele producten elders veel goedkoper te bestellen!! Daar je dan van Douglas enige service verwacht, is dit de allerslechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt!! Er is geen enkele service te bespeuren!! Zelfs een excuus voor de situatie moet je eruit trekken, en komt zeker niet van hun, laat staan een beetje begrip.. zo werkt het nou eenmaal.. laat me niet lachen!! Zak er doorheen met je Douglas!! Mij zul je er nooit meer zien! Daag.. Suc6 ermee!!

Reageer

Hidde 12-01-2024

Algemene score

1,0
Op 19-11-23 heb ik een parfum besteld bij Douglas, een beslissing waar ik nu diep spijt van heb. Wat een eenvoudige online aankoop had moeten zijn, veranderde al snel in een nachtmerrie van slechte service en onbegrip.

Allereerst, toen ik een melding kreeg over de bezorging, kon ik het pakket niet persoonlijk in ontvangst nemen en koos ervoor om het naar een servicepunt te laten brengen. Dit leek een praktische oplossing, maar het was slechts het begin van de problemen. Het pakket, verzonden via DHL, kwam nooit aan bij het servicepunt. In plaats daarvan kreeg ik een melding dat het pakket gebroken was aangetroffen en teruggestuurd naar de afzender.

Toen ik hierover twee weken later contact opnam met Douglas voor verduidelijking, werd mij verteld dat er een ander product in de verpakking zat dan wat naar mij was opgestuurd. Dit was alarmerend en verwarrend, aangezien ik het pakket nooit had ontvangen. De medewerker bevestigde dit en beloofde een vervangend product op te sturen.

Een week later, toen ik nog steeds niets had ontvangen, nam ik opnieuw contact op. Deze keer werd ik geconfronteerd met een uiterst vijandige medewerker die mijn verhaal in twijfel trok en weigerde het eerdere gesprek terug te luisteren. Er werd beloofd dat de zaak zou worden onderzocht en dat ik per e-mail op de hoogte zou worden gehouden. Nu, bijna twee maanden later, heb ik nog steeds niets gehoord.

Deze ervaring met Douglas is ronduit frustrerend en teleurstellend. Het gebrek aan communicatie, klantenservice en oprechte hulp is verbijsterend. Als klant begrijp ik de noodzaak om voorzichtig te zijn met fraude, maar het is onaanvaardbaar dat een probleem tussen Douglas en DHL op mijn schouders wordt gelegd. Ik heb betaald voor een product dat ik nooit heb ontvangen, en de manier waarop deze situatie is afgehandeld, is beneden alle peil.

Ik koop nooit meer bij Douglas als dit de manier is waarop ze met hun klanten omgaan. Een bedrijf dat zo weinig respect toont voor zijn klanten verdient het niet om in business te zijn.

Reageer

Tony vd Pluijm 27-12-2023

Algemene score

1,0
12-12-2023 bestelde ik een kerstcadeautje, en dat nooit mijn huis heeft bereikt, een mail gestuurd een vaag bericht terug, gebeld lang in de wacht, antwoord: de verpakking was beschadigd dus terug gestuurd door DHL, en niet op nieuw gestuurd en maar nu bedelen om mijn eigen geld. Dit was eens maar nooit om iets bij douglas te kopen of te bestellen wat een slechte service.

Reageer

Martin 27-12-2023

Algemene score

1,0
De klantenservice is gewoon non existent. Ze hebben een tel nummer maar wanneer je belt, nemen ze nooit op.

Reageer

Astrid 08-12-2023

Algemene score

4,0
Op 26/11 bestelling geplaatst en betaald. Nog steeds niets ontvangen. Mails naar de klantenservice worden niet beantwoord.
Vandaag besteld en morgen in hu8s, hetgeen ze vermelden op hun website gaat duidelijk niet op!

Reageer

Daniel 08-12-2023

Algemene score

1,0
Ik heb een aankoop gedaan op 27-11-2023 en vanaf vandaag, 08-12-2023, heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, ik heb verschillende e-mails gestuurd en ook geprobeerd de klantenservice te bellen, maar ze reageren niet op e-mails of de telefoon beantwoorden.

Voor mij, Douglas nooit meer!

Reageer

Penny 05-12-2023

Algemene score

1,0
Zeer ontevreden met Douglas. Ze hebben mijn pakket niet geleverd na een week en in plaats dat ze gaan dat compenseren met extra bestelling ze laten we nog 2 weken wachten. Ik vraag om mijn bestelling te annuleren binnen wettelijk bedenkt tijd maar dat kan ook niet. Nooit zo een slechte klantenservice meegemaakt!

Reageer

L. Schepers 28-11-2023

Algemene score

2,0
Producten besteld bij Douglas omdat ik in het verleden tevreden was over de levertijd. Vorige week op 14-11-2023 een bestelling gedaan, op de website van Douglas daar stond dat het geleverd werd door een partner. Op 22-11-2023 de bestelling ontvangen na een aantal keren vragen om informatie over de zending. Nu blijkt dat de partner Junglück de producten voor een lagere prijs dan Douglas aanbiedt. Het was voordeliger geweest om via de partner te bestellen. Zeer teleurgesteld in het contact met Douglas en de gang van zaken.

Reageer

G van diermen 26-09-2023

Algemene score

1,0
Ik heb bij Douglas een fles Mugler parfum gekocht. Deze kreeg ik binnen in de doos van parfumdreams. Bij parfumdreams is deze veel goedkoper dus ik vind het verstandig om volgende keer gelijk bij parfumsdreams te bestellen. Dat scheelt mij ( en andere mensen die mijn tip serieus nemen)veel geld!!

Reageer

Kim 10-09-2023

Algemene score

1,0
Hoe raak je met een slechte klantenservice een trouwe klant kwijt?

Ik was een trouwe Douglas klant. Het assortiment sprak me aan en met enige regelmaat zijn er leuke aanbiedingen. Ook is het fijn dat je online kan bestellen, want soms is er geen tijd om naar de winkel te gaan. Zodoende bestelde ik een paar weken geleden weer het e.e.a. aan make up, shampoo en kleine verwen-spulletjes voor mezelf. De totale rekening bedroeg iets meer dan €100,-.

Helaas, bij ontvangst van mijn pakketje bleek een product van €10,99 te ontbreken. Kan gebeuren. Op de website stond het product inmiddels als ‘Binnenkort leverbaar’ gemarkeerd. Ik neem dus contact op met de klantenservice en vraag of zij het product kunnen naleveren of het bedrag op mijn rekening willen terugstorten.

Na een paar e-mails heen en weer over de staat van het pakket (niks mee aan de hand, geen beschadigingen aan de doos) is dit de conclusie van Douglas:
-----------
“Beste mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben het nagevraagd bij ons magazijn en zij geven aan uw bestelling correct en compleet te hebben verlaten. Het gewicht van het pakket geeft dit ook aan. Wij kunnen hierdoor helaas niks voor u betekenen.

Hopelijk hebben wij u hiermee voldoende geïnformeerd, maar mocht u nog vragen hebben dan zien wij uw bericht graag tegemoet!

Met vriendelijke groet,


Parfumerie Douglas Nederland B.V.”
-----------

Beste Douglas, ik geef u een paar overwegingen mee:

- Ik ben een trouwe klant en bestel vaker voor riante bedragen bij uw webshop
- Als ik zou willen frauderen, had ik wel om het nazenden of de kosten van een duurder product uit mijn bestelling gevraagd
- U legt de bewijslast voor een ontbrekend product bij mij, wat natuurlijk onmogelijk is. Wat had u gewenst: een foto van een lege doos?

Uw reactie getuigt van weinig inlevingsvermogen en lak aan het onderhouden van een goede klantrelatie. Enige coulance was hier wel op zijn plaats geweest. Ik kan me heel goed voorstellen dat er soms menselijke fouten worden gemaakt, of dat iets opeens niet meer leverbaar is. Dat is onderdeel van uw ondernemersrisico en daar bent u als het goed is voor verzekerd. U maakt zich er op deze manier wel makkelijk af.

Gefeliciteerd, u bent een een trouwe klant kwijt, maar wel €10,99 en een slechte review rijker. Fijn weekend.

Reageer

Yo 04-08-2023

Algemene score

3,0
Vandaag een product besteld in de winkel. omdat het in de winkel zelf niet meer voorradig was.( We kunnen het online voor u bestellen hoor werd er gezegd dan wordt het thuisbezorgd)

Oke graag dus betaald met PINpas en laten bestellen.

Ik ging nog even verder winkelen in het winkelcentrum en krijg mail dat mij bestelling geannuleerd is vanwege een technische storing.

Dus ik terug naar winkel en kon een nieuwe bestelling doen zoals beschreven in de mail,  maar zou dan opnieuw moeten betalen, nou echt niet! Ik wil gewoon dan mijn geld terug. Niet mijn probleem dat door een storing oid gedoe.

Verkoopster belt klantenservice en die zegt doodleuk u kunt een cadeaubon krijgen. Uh hoezo? Omdat ze zg mijn bankgegevens niet hebben,  volgens klantenservice.  Dus ik kreeg klantenservice aan de telefoon aangereikt door Verkoopster. Nou sorry ben al ongeveer 30 jaar trouwe klant en je ziet mijn betaling en hebt echt wel mijn gegevens ( anders kun je die wel vragen) Ik had de vrouw toen zelf aan de telefoon. 

Het verkoopstertje kan hier echt niks aan doen ze schaamde zich voor de handeling van de klantenservice. Mij is nu een cadeaubon toegezegd, maar heb nog geen mail daarover binnen gehad.

Ik ga hier zeker iets mee doen, want dit mag en kan niet!

Ik wil mijn geld zo snel mogelijk retour, en ik ga hiermee aan de slag met Radar! 

TOP VERKOOPSTER MAAR SLECHTE SERVICE OP AFSTAND!

Ik zal nooit meer iets bij jullie bestellen

Reageer

Fleur 01-07-2023

Algemene score

1,0
Slechtste website ervaring ooit. Product anderhalve maand geleden besteld en nog altijd niet ontvangen. Douglas geeft niet thuis en reageert niet meer. Mijn EUR 40 ben ik kwijt.

Reageer

Marie 15-06-2023

Algemene score

1,0
Koop nooit wat bij Douglas online! Slechtste website ervaring ooit. Product niet ontvangen maar wel betaald. Klantenservice reageert meestal niet op de mail en als ze reageren geven ze geen passende oplossing.
Ze werken met partners, in dit geval in het buitenland, deze geeft “niet thuis”, en Douglas geeft hierin geen klantbescherming.. Feitelijk heb ik dus niet besteld bij Douglas kennelijk….

Reageer

Ontevreden 01-06-2023

Algemene score

1,0
Begin mei 2023 een bestelling geplaatst. Met een giftcard van 50euro en 1,95 bijbetaling via de bank.
Door een storing bij Douglas kreeg ik de 1,95 teruggestort maar de 50euro van de giftcard is verdwenen.
Op mijn mails krijg ik inmiddels geen antwoord meer.
Zeer teleurgesteld…

Reageer

A.P. 23-05-2023

Algemene score

1,0
A month ago , the EDP I ordered from them (worth € 163,99 ) arrived broken in half and the content was spread in the entire box....besides of a thin sheet of wrapping paper there was no bubble wrap or protection whatsoever for the box of the EDP..
The DHL delivery person asked me to open the box in front of them and we both discovered the damaged product. He said he will return it - he took pictures and they returned the package.
I emailed " klanten service " and I received the reply from them after a week , telling me they see that my order was returned to their partner on April 22 due to damage and it can take up to 14 days before my order has arrived at their partner and the refund has been processed. If I wouldn't receive a message about the refund after the end of that week, they would like to hear from me. After another week - still no news about my refund - I emailed them again .
I was told they are sorry I didn't receive my refund yet and they will check with their partner.
After another week of no news and no refund I emailed them again - same answer unfortunately - they have no news from their partner....
So after a month - I have suffered a loss of 164€ with no ETA whatsoever if I would ever receive my refund again .

Do not order fragile goods from them ...... so unprofessional.

Reageer

Ontevreden voormalige klant 16-05-2023

Algemene score

1,0
Zéér klantonvriendelijk bedrijf, mooie praatjes in de winkel , binnen 1 dag bestelling geannuleerd dit op 5 mei jl, tot op heden nog geen geld retour ontvangen. De dag erna 6 mei artikel op voorraad tegen hogere prijs, helaas kunnen zij( DOUGLAS) hier niets aan doen, zijn partners die dit mogen en kunnen maken. Hoe onprofessioneel ben je dan als bedrijf en hoe gemakkelijk is het om net een vinger na een andere partij te wijzen. DOUGLAS er wijzen nog steeds vier vingers naar jezelf,steek je hand is een keer in eigen boezem en verander hé bedrijfsvoering naar klantvriendelijk.

Reageer

Anneke 11-04-2023

Algemene score

1,0
Klacht over een tube bruin zonder zon. Totaal geen effect. Dus dat mailde ik. Reactie u kunt de tube ongebruikt retourneren... dat gaat dan natuurlijk niet. Andere tip u moet het voortaan in de winkel uitproberen. Nou had ik het al uitgeprobeerd bij een vriendin dezelfde tube en met die tube wel effect. Mijn vraag was dus ook al in de eerste mail kan het zijn dat de tube verouderd is. Heb ik in 2 mails daarop gevraagd. Nooit meer antwoord gekregen

Reageer

Toon meer reviews