Drogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Drogist.nl.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,8

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Wim 17-10-2024

Algemene score

1,0
Na meerdere jaren naar tevredenheid veel online bestellingen te hebben gedaan, nu een meerdere dan diep trieste ervaring.
Vitakruid B12 8000mg smelttabletten besteld. Bij levering bleek de pot duidelijk geopend en er waren tabletten uitgehaald.
Drogist.nl stelt na contact, telefonisch en per mail, dat dit niet kan en dat ze het niet op gaan lossen. Ik weet ook niet of er verder gerommeld is met de tabletten uit de pot, vertrouw het niet.
Laatste bestelling gedaan dus. Waren vaak de goedkoopste voor de producten die ik zocht en heb er echt voor enkele duizenden euro's supplementengekocht, maar ik zal ze links laten liggen.
Zo raak je trouwe klanten kwijt.

Reageer

Corina 09-10-2024
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Super correct bedrijf die ook meedenkt in oplossingen

Reageer

Reinoud 21-08-2024

Algemene score

1,0
Dus, ik heb onlangs bij Drogist.nl een product gekocht met de veelbelovende naam Vita CZS 41 Oxytocine. Nu dacht ik bij die naam: Maar wat ik in werkelijkheid ontving, was gewoon een flesje water met een scheutje alcohol. Ja, je leest het goed – geen Oxytocine, geen magie, gewoon een beetje feestdrank voor de dorstige.

Bij mijn klacht wordt gewezen dat bij de ingredienten staat:

Aqua en alcohol (30% vol). Nadat ik heb aangegeven dat de naam van het product misleidend is en mogelijk zelfs in strijd is met het consumentenrecht, wordt mij doodleuk verteld dat ik het maar terug moet sturen op eigen kosten.

Drogist.nl misleid mij tot het doen van een aankoop en verwacht dat ik ook nog eens extra kosten maak.

Waardeloos beleid, stuur een retourlabel en houdt je aan de wet.

Reageer

TR 17-08-2024

Algemene score

1,0
Vreselijke ervaring gehad niet met het bedrijf maar met de telefoniste van de service. Deze vrouw is zeer onbeschoft! En zeker niet klantvriendelijk. Ze laat je niet uitpraten en breekt gewoon midden in je verhaal in en ratelt dan aan een stuk door...
Verhaal: ik het een bestelling geplaatst in de veronderstelling dat het de volgende dag geleverd zou worden. Dat was dus niet en dus vervolgens gebelt met de klanten service. Die vertelde dat er 2 dagen levertijd voorstond ipv 1 dag, de dag daarop nog altijd niets vernomen en laat in de middag nog maar een gebelt voor de zekerheid. Dezelfde mevrouw aan de lijn. Ik zei, ik heb nog altijd niets vernomen. Meteen daarop zei ze, het wordt vandaag verzonden. Ik vertelde ook dat ik nergens die levertijd van 2 dagen terug kon vinden. Meteen vertelde ze dat dat bij het artikel heeft gestaan. Ik had dat niet gezien en dat is natuurlijk mijn fout. Toen ik verder zei dat ik gewent was als ik iets bestelde bij andere online bedrijven altijd met van alles op de hoogte word gehouden enz. Dat was olie op het vuur, want voor dat ik met mijn opbouwende kritiek verder wilde gaan. Brak zij midden in mijn verhaal in en begon me toch te ratelen en serieus dat ging gewoon maar door en door. Ik verhefte mijn stem waarop zij zei je hoeft je stem niet zo te verheffen tege mij. Waarop ik antwoorde luister eens als ik aan het woord ben moet je uit beleefdheid en klantvriendelijkheid je klant uit laten praten. Ik bedoelde het goed in de juiste zin van het woord. Maar ze rafelde maar door en door. De spanningen liepen steeds hoger op en uit kwaadheid werd er op het laatst de telefoon neer gegooit vervolgens krijg ik een mail dat de bestelling geannuleerd is en ik mijn geld terug zou krijgen. In de mail stond dat ik klaarblijkelijk het bestelde niet meer wilde. Dat mens besluit dus eenzijdig de bestelling te annuleren. Buiten deze negatieve ervaring staan er op deze site ook positieve ervaringen. En zal dan ook wel dikwijls goed gaan. Maar owee als je kritiek hebt dan ben je de pineut. Dat mens is totaal niet geschikt om op de service klanten te woord te staan. Het is jammer voor dit bedrijf!!! Inmiddels heb ik mijn geld retour en had ik dit review niet hoeven te doen. Maar ik wil op deze manier toch klanten waarschuwen zodat ze voorbereid zijn als er iets aan de hand mocht zijn!

Reageer

Petra 01-07-2024

Algemene score

1,0
Ik heb op 26-6-2024 het parfum 'Escada Show me Love' besteld en heb het aangebroken toegestuurd gekregen. Het plastic seal wat om het doosje zit is kapot gescheurd en het is duidelijk te zien dat het doosje open is geweest. Het flesje is ondoorzichtig dus kan ik niet zien hoeveel er al uit is. Ik heb vrijdag 28-6-2024 mijn bestelling opgehaald bij een DHL service punt om 17.45u. Omdat de klantenservice telefonisch niet meer bereikbaar na 17.30u is heb ik direct een mail gestuurd met foto's van de aangebroken verpakking in de bijlage.

Na het weekend heb ik op maandagochtend toch even gebeld met de klantenservice en er werd mij doodleuk verteld dat het onmogelijk is dat er een aangebroken verpakking toegestuurd zou zijn en dat de schuld dan wel bij DHL zou liggen en er een onderzoek naar ingesteld gaat worden.

Ik heb duidelijk aangegeven dat de verzendverpakking, in dit geval een bubbeltjesenvelop, goed gesloten was maar de telefonisch medewerkster hield vol dat de schuld bij DHL moet liggen want de teamleider zou hoogstpersoonlijk de bestelling ingepakt hebben en hij of zij zou nooit een geopende verpakking naar een klant versturen.

Ik heb nog geen terugkoppeling ontvangen van de klantenservice maar ik vrees na de botte klantenservice medewerkster gesproken te hebben en ook door het lezen van vorige reviews, dat de klantenservice mij gaat vertellen dat er niets uit het onderzoek bij DHL is gekomen (verrassend) en dat zij het parfum niet kunnen terug nemen omdat het aangebroken is.

Als dit de uitkomst zal zijn dan is dit de laatste keer dat ik bij dit bedrijf parfum of eau de toilette heb besteld en zou ik toekomstige klanten willen waarschuwen om hier geen parfums en aanverwante luxe artikelen te bestellen. Goedkoop is duurkoop. Ik had beter naar een parfumerie kunnen gaan en €10,- meer uitgeven voor een ongeopende verpakking.

Reageer

Rob Roma 30-06-2024

Algemene score

5,0
Op zich doet Drogist wat ze moeten doen. Tijdige en correcte levering. Maar wat ze leveren mogen ze wel wat kritische op zijn. Besteld 40ml Roma Passione Uomo (over het algemeen slecht leverbaar maar zij hadden het). De inhoud van de fles ruikt verdacht veel naar alcohol zonder geurmiddelen...Per saldo dus een miskoop!

Reageer

HHashemp 11-04-2024
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

1,0
Ordered two cream and they send them in an envelope, so cheap! In post, the actual cream boxes got damaged.
The expiry date which should usually be couple of years was only 1.5 years!

Bunch of dutch thieves.

Reageer

Jelle De Vries 15-11-2023

Algemene score

1,0
Via Bol.com 6pack deodorant sticks besteld

Levering van NL.Drogist op tijd binnen, echter:

Van de 6 waren 2 duidelijk geopend, 1 hiervan zelfs de labels los, en overduidelijk gebruikt.

In geval van deodorant sticks is dit begrijpelijker wijs totaal onacceptabel.

Reageer

VF 19-10-2023

Algemene score

1,0
Zeer onaangename voorwaarden voor de klant als die een product wil retourneren. Wel in in voordeel van het bedrijf.

Reageer

Marc 04-10-2023

Algemene score

2,0
Via Bol een 6 pack besteld. Mail van Drogist.nl (via Bol): prijs klopt is, is voor 1, dus we verzenden er 1, of je moet annuleren.
Dit is een vreemde gang van zaken is bij een prijsfout: volgens mij moet je gewoon leveren, want zooo goedkoop was het nou ook weer niet. Maar goed, geannuleerd. Maar was al bij Bol in proces. Pakje de volgende dag geweigerd bij een verbaasde bezorger.
Pakje blijft daarop dagen op dezelfde status bij DHL, dus mogelijk is het zoek. Ik vraag geld terug bij Drogist.nl. Die reageren doodleuk: als het pakketje er is. Een pakketje dat ik dus nooit in bezit gehad heb en nog steeds onder hun (verzend) verantwoordelijkheid valt. Het is geen retour waar ik een baksteen terug kan sturen! Ik heb het nooit gehad.
Waardeloze opstelling. Maar sowieso Murphy: fout prijzen, vragen om annuleren, toch verzenden en dan als een retour afhandelen.

Reageer

Takács Milla 31-07-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Tökéletes vásárlás!
Kedves ügyfélszolgálat, pontos szállítási értesítések, nagyon jó ár!

Köszönöm!

Reageer

Linda 12-06-2023

Algemene score

1,0
Wat een slechte klantenservice. De actiecode was zeer misleidend en heb hierover contact opgenomen. De dame van de klantenservice vond mijn opmerking niet terecht en reageerde zeer onvriendelijk. Zal dan ook niets meer bestellen bij deze drogist.

Reageer

Marjolein 15-02-2023

Algemene score

1,0
Wat een onvriendelijke klantenservice! Ik hoop dat bestelling nog komt, maar zal er niet snel bestellen. Echt GEEN service!

Reageer

Serenity 19-11-2022

Algemene score

1,0
De slogan vandaag bsteld voor 21.30 morgen in huis klopt totaal niet.
Nu twee dagen later de producten nog steeds niet verzonden.

Reageer

trody 14-11-2022

Algemene score

2,0
Medewerkers klantenservice benaderen mij op een agressieve manier, daar hou ik niet zo van. Bestelling uiteindelijk wel gekregen. Eens maar nooit weer!

Reageer

Kim 24-10-2022

Algemene score

1,0
Bouillonpasta gekocht van 1 kg. Is nog maar 4 maanden houdbaar. Nog nooit meegemaakt.

Reageer

Peet 22-09-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Op 21 september om 18:40u besteld en vandaag al netjes thuisbezorgd. Heel tevreden.

Reageer

Piet Albers 07-09-2022

Algemene score

1,0
Webshop komt beloftes niet na. Klantenservice is onbereikbaar en verzenden duurt gewoon netjes 5 dagen i.p.v. de volgende dag in huis. Dit terwijl alle producten 'op voorraad' waren. Ver wegblijven bij dit bedrijf.

Reageer

Levino 22-08-2022

Algemene score

1,0
Adverteren onder valse voorwendselen
Voor 23.30 besteld, morgen in huis
Niks van waar
Reageren ook niet per klanten services
Donderdag besteld, nog niks in huis op maandag
Aanpakken die malafide drogist

Reageer

Floor 13-07-2022

Algemene score

2,0
Vrijdag bestelling geplaatst zou de volgende dag huis in huis zijn nog steeds niet binnen slecht service

Reageer

John 22-06-2022

Algemene score

1,0
Op maandagochtend een bestelling geplaatst. Het zou dus volgens de site de volgende werkdag worden bezorgd. Niet dus. Die dag maar even gemaild.
Op woensdag en geen bestelling en geen antwoord op mijn mailtje. Dus maar even bellen. Tot twee keer toe na 10 min de verbinding verbroken.
Misschien moet je er voor de prijzen zijn maar zeker niet voor afspraak is afspraak of voor enige klantenservice. Dat zijn woorden die daar niet voorkomen.

Reageer

Rick 10-06-2022

Algemene score

4,0
Retourzending op eigen kosten.
Ik heb iets besteld maar dat bleek niet in een combinatie met een ander middel dat ik gebruik te mogen.
Direct een mail, binnen een half uur er achteraan om de bestelling te annuleren.
Daar antwoorden ze dagen later op.
Terugsturen kan maar op eigen rekening.

Reageer

Irene 08-06-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Mijn bestelling was door drogist.nl netjes op mijn besteldatum verstuurd, maar bij DHL verkeerd gesorteerd. Ik kreeg van DHL de melding dat de levering 1 à 2 dagen vertraging zou oplopen. Geen probleem, want ik had de spullen niet direct nodig. Na 9 dagen nog niets ontvangen te hebben, heb ik gisteren contact opgenomen met drogist.nl. Daar werd ik heel correct en vriendelijk te woord gestaan door een dame, die uit zichzelf aanbood om de artikelen (die gelukkig bij drogist.nl op voorraad bleken) opnieuw te versturen. Hierdoor heb ik de spullen nog net op tijd in huis voor wij op vakantie vertrekken. Heel blij mee! En verder is drogist.nl natuurlijk supergoedkoop :)

Reageer

Kai 16-01-2022

Algemene score

1,0
Dramatische levertijd. 5 dagen. Hierdoor extra kosten gemaakt door mijn bestelling dubbel te moeten kopen bij een andere winkel.

Reageer

Dieuwertje koster 20-12-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik had haarverf besteld "vandaag besteld morgen in huis" maar dat zonder het erbij de zeggen niks vanwege black Fryday. Ik heb het toen maar in de winkel gekocht (duurder). Alsnog 3 dagen later de haarverf gekregen maar niet meer nodig. Na e-mail contact kon ik het gratis retourneren. Na 17 dagen nog geen bericht dat het pakketje was aan gekomen, even contact opgenomen, het pakketje ligt waarschijnlijk nog in het magazijn en is door de drukte nog niet verwerkt. Er is direct actie ondernomen en is mij een mail gestuurd dat het geld wordt overgemaakt. Toppie

Reageer

Toon meer reviews