Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 63 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Douwe63 22-07-2024

Goede prijs, snelle levering en duidelijke handleiding hoe gekochte code te activeren.

Bert de B 22-07-2024

Snelle en eenvoudige aankoop van software. Duidelijke uitleg van het proces. Daarnaast, scherpe aanbiedingen.

Kostas 21-07-2024

Snel bestellen duidelijk hoe te gebruiken installeren instellen en herinneringen om niet te vergeten in gebruik te nemen ivm verlenging van een abonnement!
In 1 woord TOP!
Gebruik dit bedrijf al jaren zonder probleem.

emile 20-07-2024

Goede prijs, goede service, ruim assortiment, voor elk wat wils.
Het instaleren was nu eenvoudig.

Elly 18-07-2024

Alles was dik in orde! Ook de helpdesk was onmiddellijk beschikbaar en duidelijk.

Hans D 18-07-2024

Scherp geprijsd, keuze uit vele Apps met goede en snelle nazorg. Daar kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

JOHAN 14-07-2024

Makkelijk en overzichtelijk instaleren en registreren van de software.
ECHT TOP!

Kees 11-07-2024

Al meerdere keren gebruik gemaakt van Norton die is aangeboden door middel van verlengingsaanbod van Licentie2Go . Elke keer lukt het weer om de bestelling te plaatsen en te installeren ,Voor een ongeoefende computer gebruiker als Ik lukte dat niet meteen , maar is toch weer goed gegaan en ben weer voor een jaar beschermd Een redelijke prijs voor Norton 360 en goede hulp van Licentie2Go is voor mij een 8 als waardering cijfer

John 09-07-2024

Goede en overzichtelijke website.
Software zijn snel geleverd.
Gunstige prijzen.
Ben tevreden.

Laureys LUC 08-07-2024

INTERESSANTE AANBIEDINGEN EN GOEDE BEGELEIDING OM HET PRODUCT TE INSTALLEREN.

Tielemans G. 04-07-2024

Best wel leuk om het product te kunnen kopen en gemakkelijk te gebruiken en instaleren .

Angelique 04-07-2024

Product goed omschreven, goede begeleiding bij het installeren. Goede prijs. Was allemaal zo gepiept

Peter 03-07-2024

Ik heb al enkele jaren op rij norton gekocht. Indien nodig krijg ik goede hulp bij installatie (soms nodig omdat de leeftijd ooit parten speelt) dan wordt aales keurig afgewikkeld. Goede service.

Paul 03-07-2024

Eenvoudig beveiliging kunnen downloaden. Prijs / kwaliteit goed. Geen toelichting nodig.

jan 01-07-2024

ik kan deze aanbevelen daar de prijs correct is en veel producten aanbieden

F.Wee 01-07-2024

Ik gebruik deze shop al heel wat jaren. Duidelijke informatie om te installeren en lukt het niet, helpen de medewerkers je telefonisch op weg. Prima service.

R. Bakker 27-06-2024

Zeer scherpe prijzen en duidelijke instructies voor software-installatie. Een kind kan de was doen. Inmiddels alweer het 5e jaar op rij dat ik gekozen heb voor Licentie2GO.

cfa 21-06-2024

Heel snel afgehandeld. Heel fijn geregeld via de eigen omgeving. Alles klopt gewoon. Ben er erg blij mee. Goede begeleiding en informatie beschikbaar.

Wannes 18-06-2024

Heel eenvoudig om de licentie te verlengen. Klein minpuntje: ik kreeg gisteren al bericht voor verlenging terwijl de licentie pas op 20 september verloopt.

Luyten J 17-06-2024

Ik had een vraagje voor de aankoop van de software, en ik ben daarbij ook goed en snel geholpen geweest via mail

Dick Hogenkamp 06-06-2024

Tijdig geïnformeerd over noodzaak verlenging, bestelling op tijd afgeleverd. prima instructie hoe te installeren

Prima telefonische ondersteuning. 06-06-2024

Na de afspraak voor telefonische ondersteuning precies volgens afspraak gebeld, en na korte tijd vakkundig geÏnstalleerd.
Met dank aan de vriendelijke werknemer.

Antivirus product 05-06-2024

Geweldige shop voor software. Snel en gemakkelijk te bestellen en een goede uitleg hoe te installeren. Tevens scherp aan de prijs.

Theo432 04-06-2024

Snelle levering van een goed product en adequate respons op een vraag van mij

Hilde 03-06-2024

Het is nu reeds het 3de jaar dat ik Microsoft 365 personal bij jullie aankoop. Gaat zeer vlot en is supermakkelijk te installeren op mijn PC. Jullie prijzen zijn heel competitief.