Tot voor kort was ik een tevreden klant van Nedgame. Dat was de situatie voor meerdere jaren en meerdere bestellingen. Mijn waardering voor dit bedrijf zou zeker een 8 zijn geweest. Afgelopen week na een bijzonder teleurstellend en klantonvriendelijk contact met Christiaan van de helpdesk (deze afdeling is het woord klantenservice niet meer waard in mijn beleving) is een 2 op zijn plaats. Als gemiddelde geef ik nu een 6 en hoop ik dat andere klanten een betere ervaring hebben met de helpdesk en met Nedgame. Even kort een schets van de situatie: er was een ondeugdelijk product geleverd door Nedgame (een game waarvan de DVD meerdere grote krassen had) en uiteindelijk zou ik na retournering en vervanging meer moeten betalen dan de oorspronkelijke aankoopprijs. Er bleek geen ruimte om hier uit te komen met een klantvriendelijke oplossing. Door de formele en starre opstelling van de helpdeskmedewerker is de jarenlange klantrelatie nu, onnodig, geëindigd. Jammer, maar er zijn goede alternatieven, zoals Retronintendokopen, Game Mania, PSGameShopper, Mario (Switch, DS, 64 etc..) en, klein maar goed: Multi Store IJmuiden.