Ringfotomeppel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ringfotomeppel.nl.

Ringfotomeppel.nl stelt zich voor

Al ruim 25 jaar is Foto Harry Scholing een begrip in zuid/west Drenthe en de Kop van Overijssel. Sinds 2008 is Foto Harry Scholing aangesloten bij Ringfoto, Europa's grootste inkooporganisatie. Ringfoto Meppel ( onder welke naam Foto Harry Scholing nu opereert) staat voor gedegen vakkennis, een groot assortiment,goede service en after sale en snelle leveringen. Naast foto- en videoproducten, kunt u bij Ringfoto Meppel ook terecht voor cursussen fotografie, pasfoto's, fotoprintservice en portretfotografie.

Deze score is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Holdert 22-08-2021

Goede en snelle levering en een geweldige en goede service, ook naderhand, een absolute aanrader.

Koerts 21-08-2021

Wij waren opzoek naar een camera voor zowel vogels als micro fotografie, we kregen zeer goede en duidelijke uitleg over de camera''s en lenzen. Wij hebben een goede keus kunnen maken.

Henk 18-08-2021

perfecte service .Goede voorlichting en een luisterend oor.Al verschillende artikelen gekocht naar grote tevredenheid.

K.Krale 08-08-2021

Ik heb een paar weken terug mijn tweede camera gekocht bij ringfoto , je word er altijd goed ontvangen en de hulp en service is super. Er word met je meegedacht wat het beste voor je is. Als er iets is word je snel geholpen. De winkel ziet er heel netjes en uitnodigend uit. Ik ben dik tevreden.

Dirkje 20-07-2021

Ze hebben mij heel goed geholpen de juiste keuze voor een kleine camera te maken. En er mocht voor een klein prijsje nog een mooie hoes bij ook. De camera bevalt me heel goed, hij maakt mooie foto's en is heel gemakkelijk te bedienen. Dank voor de goede hulp.

k.krale 17-07-2021

De service is goed, vriendelijk en ze hebben mij al een paar keer een drempel over geholpen om toch dat product te kopen. Mensen met kennis van het product. Een aanrader.

Kraal 09-07-2021

Zeer kundig en ze nemen echt de tijd voor je om uitleg te geven. Er wordt niets aangepraat.
Je krijgt echt de ruimte om je vragen te stellen en ze denken erg met je mee.Ik ben een beetje nieuw in de wereld van de fotografie, maar in de winkel nemen ze echt de tijd voor je. Kundig en eerlijk advies. Er wordt met je meegedacht.

Brian Klomp | Adrem Multimedia 08-07-2021

Bij deze een hartelijke aanbeveling voor Harry Scholing en Ringfoto Meppel. Ringfoto Meppel is een zeer mooie winkel met een groot assortiment.
Zo kocht ik hier mijn eerste eigen camera en statief met goed advies. Sindsdien kom ik hier graag om te neuzen naar de volgende stap en voor fotoapparatuur, lijsten en accessoires.
Nog veel belangrijker is het feit dat de eigenaar zich op alle fronten inzet voor zijn klanten. Dit resulteerde in mijn geval dat bij een probleem met mijn Full Frame Nikon, dit door de eigenaar werd opgepakt en opgelost. Een grote stap verder in het geven van service en geweldig geholpen hierdoor! Harry nogmaals, bedankt!

Frankwin 04-07-2021

Informatievoorziening is super. Goedkope de hoogte gehouden en op de beloofde datum geleverd. Echt een aanrader.

A.J.v.d.Grient 28-06-2021

Als bejaarde niet deskundige heeft het de verkopers van Ringfoto moeite gekost , met het zoeken van het juiste toestel . uiteindelijk goed geslaagd.

Harman47 07-06-2021

Ik was er eens geweest voor een pasfoto maar zag een mooie aanbieding van nikon ,had ook inruil en we kwamen een leuke prijs overheen de service is geweldig goed , kreeg gelijk een pasje voor censor reiniging verder een goeie voorlichting ,en het mooie is 15 minuten van mijn woning en parkeren vlakbij de winkel.

Chris 04-06-2021

Na telefonisch contact te hebben gehad voor info over een objectief zeer goed geholpen.
Na dit gesprek online het objectief besteld ,binnen notime kreeg ik het bericht dat deze klaar stond voor verzending.
Uit eindelijk het objectief de volgende ochtend al vroeg in huis.

Top service

Pieter 27-05-2021

Top geholpen door Ringfoto Meppel.
Lens via een andere vestiging verstuurd.
Een dag later camera en lens binnen.
Erg tevreden met de service.

Ad 20-05-2021

Goed geholpen, een goed advies over de aankoop van een camera. De winkel is ruim gesorteerd, waardoor je diverse camera's en accesoires in het echt kunt zien. Dat is heel wat anders dan een online aankoop. Toch zijn de prijzen scherp.

H.J.Kleijberg 10-05-2021

We worden hier altijd met interesse benaderd en de service is er prima Lekker man tot man, geen nummertje trekken zoals bij de dozen schuivers . Vooral zo doorgaan, kom hier graag.

Erik 07-05-2021

Hele mooie zaak. Vader en zoon die beide verstand van zaken hebben. Ik kom er graag. Niets is goed genoeg voor de heren.

HeleenBesselink 03-05-2021

Nieuwe lens aangeschaft. Vriendelijk ontvangen. Uitgebreide uitleg en informatie. Er werd alle tijd genomen.
Fijne winkel om naar toe te gaan!

Kraal 26-04-2021

Ze nemen echt de tijd voor je een geven goede en duidelijke informatie. Ze begrijpen echt wat ik vraag. Ik kom graag naar Ringfoto Meppel voor informatie.

Erwin van de Werken 12-04-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen, omdat de website en de reviews erg goed waren. Daarbij hebben ze een erg brede verzameling aan camera's en lenzen waar ik in geïnteresseerd was. Voor mij was de keuze erg lastig en heb daarom de vraag bij (*) van Ringfoto Meppel neergelegd. Al mijn vragen heeft hij doorgenomen en dat heeft mij zeer goed geholpen om een keuze te maken. Er is ruim voldoende de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden. Nu erg blij met mijn nieuwe camera en lenzen, die perfect passen bij de wensen die ik heb.

Mirka 31-03-2021

Goede service, vragen over net gekochte spiegereflexcamera via Whatsapp deskundig, snel en begrijpbaar beantwoord. Zeker een aanrader voor beginners in de fotografie zoals ik.

Ronald 31-03-2021

In eerste aanleg even gebeld met wat vragen. Alle tijd werd genomen om mij te woord te staan. Vervolgens afspraak in de winkel gemaakt waar ik ook weer uitstekend geholpen ben.
Weggegaan met een camera, twee objectieven en wat accessoires.

Henry 31-01-2021

Na WhatsApp contact met de winkel is mijn
voorkeur welke ik al had voor deze camera nogmaals bevestigd. Omdat ik ook nog gebruik kon maken van een een mooie kassakorting actie direct de knoop doorgehakt.

Charlotte 01-12-2020

Via een zoekmachine bij Ringfoto Meppel gekomen.
De website is overzichtelijk en makkelijk producten op te vinden.
Duidelijke communicatie via mail en over de telefoon. Reageren snel op de mail. Tot nu toe een prettige ervaring.

A verbruggen 25-11-2020

Bewust voor deze winkel gekozen na veel zoeken op google.
Goede kennis van apparatuur aanwezig goede uitleg en veel keuze aan camera's voor ieders portemonnee.

Anouk 14-11-2020

Wij zijn vriendelijk geholpen en er is goed naar onze wensen geluisterd. Hij kon ons veel vertellen over de verschillende merken en wist van de camera’s goed de voor- en nadelen te benoemen.

Wij zijn zeer tevreden met onze aanschaf en voelen ons welkom om langs te komen als wij vragen hebben over de camera.