Philips AS851/10 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AS851/10 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Peter B 29-06-2013
Geschreven voor: Philips AS851/10 zwart

Geweldig product, super geluid, echt super bas aansluiten van de Samsung Galaxy S3 is een fluitje van een cent binnen 5 min. zijn de apps gedownload en kun je aan de gang, geluid had ik al dirrect via de blue tooth het is een geweldige aanwinst.
De degelijkheid heb ik op basis van hoe het er uit ziet gebaseerd omdat ik het toestel pas net heb valt natuurlijk niet te zeggen hoe lang het mee zal gaan maar verwacht er nog lang van te kunnen genieten.
Een echte aanrader voor iedereen die een blue tooth of 3,5 mm aansluiting heeft op een portable geluidsdrager maar oke met een toestel met android erop komen er mooie apps bij om je geluid nog verder aan te passen, kun je internet radio luisteren (kan natuulijk ook via iedere andere telefoon met een blue tooth)

wouter schraal 27-07-2012
Geschreven voor: Philips AS851/10 zwart

Een dock voor android eindelijk zou ik zeggen,en dan ook nog is van een echt merk.
Het geluid is top helder en vol met een goed volume.
DE fidelio app die je op je telefoon moet zetten is erg handig vooral omdat je telefoonscherm dan altijd rechtop staat.
Je transformeert je dock ook meteen tot wekker.
Het uiterlijk vind ik prima,alleen de materiaal keuze mag van mij wat mooier zijn!
Het is nu wat te plastiek achtig naar mijn mening.
Maar voor de rest vind ik het apparaat top hoor!!!

Danny de Graaf 17-07-2012
Geschreven voor: Philips AS851/10 zwart

Na het luisteren van veel docking stations ging mijn voorkeur uiteindelijk uit naar de Philips AS851. De speaker wordt simpel gekoppeld via bluetooth en heeft een verbluffende goede geluidskwaliteit. De bassen komen vol en krachtig uit de speaker en zelfs bij een stevig volume gaat het zonder moeite. De app. die philips heeft is naar mijn mening niet de beste. Het voordeel is wel dat het display altijd goed rechtop staat. (bij android zit de laadaansluiting wel eens bovenop..) Echt een aanrader! Zeker in vergelijking met ander merken voor dezelfde prijs.

LJ502 20-06-2012
Geschreven voor: Philips AS851/10 zwart

Na veel kijken en afwegen deze gekocht voor mijn samsung galaxy s3. Na wat gedoe met de besturingsoftware van Philips is mijn eerst indruk zijn goed maar toch een paar opmerkingen. Allereerst is het gedeelte van de stekker naar de travo wel heel erg kort zodat je deze goed kunt wegwerken. Ook vind ik het bluetooth bereik niet echt groot en dat betekent dat he de telefoon steeds redelijk in de buurt met houden. Misschien weet iemand daar in oplossing voor. Ook vind ik het dockingsysteem wat iel, dus wel oppassen met plaatsen. De vormgeving is erg mooi en het schakelen tussen diverse mogelijkheden gaat goed. Nu maar afwachten hoe die zich houdt.

Peter B 29-06-2013

Dat van die stekker klopt idd. maar je hebt toch vast wel een snoertje van een oude radio ?? dit is een standaard snoer wat op bijna elk ouder scheerapp. zit, draagbare radio e.d.??
veel plezier ermee nog ik heb ook de S3 die klingt hiermee echt super heel wat anders als met de standaard speakertjes of de mini blue tooth speakers die ik erbij heb.

osito 30-12-2011
Geschreven voor: Philips AS851/10 zwart

Tja, ik had dus geen iphone, maar een samsung.. Dus de mogelijkheden voor een passende speakerdock worden dan wel een heel stuk uitgedund. Nou ja, "dan maar een philips".
En echt veel had ik er niet van verwacht (niet echt een philips-fan) Maar djzeeezus, WAT EEN GELUID ZIT DAAR IN!! Kristalhelder, zonder enige waarneembare vervorming, zeer krachtig, met een basweergave die je uit zo'n relatief kleine kast niet voor mogelijk houdt. Dit speelt ECHT de sterren van de hemel. De klank is helemaal niet van een portable iets, maar ECHT prachtig. Alle toonhoogten perfect met elkaar in balans, en een uitzonderlijk natuurlijke weergave van alle instrumenten en stemmen. GEEN radio, Geen fratsen, krijgt z'n signaal via bluetooth, of via een gewone line-in. Die line-in nog even op een SA-CD=speler aangesloten met een Super=audio-CD: Speakerdock op de kast voor de TV, en luisteren:
Ik was er stil van...

LJ502 20-06-2012

Dag osito,

Heb hem gisteren ook aangeschaft. Even een paar vraagjes. Heb jij geen last dat de bluetooth wel erg kort van afstand is en hoe heb jij de instelling voor het geluid afgesteld?