Sony SA-NS300 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SA-NS300 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

WFR22 23-09-2012
Geschreven voor: Sony SA-NS300 zwart

Geluid is niet al te best, en de verbinding valt vaak uit...
De speakers werken dan wel met iPod, je kunt ze alleen draadloos bedienen met een iPod/iPhone/iPad die NIET de muziek-afspelende iPod is... Dus je moet om hem draadloos te bedienen twee iPods/iPads hebben.
Het ergste is dan nog wel dat je zowel de speakers als het HiFi systeem dat erbij past NIET werkt met een iMac of OS X.
In een woord een teleurstelling.

FranckJB 03-06-2012
Geschreven voor: Sony SA-NS300 zwart

Mooi apparaat en redelijk geluid. Alleen: Je hebt er niets aan als je met iTunes werkt. Sony heeft wel een app gemaakt voor iPad en iPhone om dit op te lossen, maar dat is maar deels (o.a. geen iTunes radio). Ik heb een iMac en daavoor werkt deze app weer niet (!?).
Kortom: De verwachting dat je alle geluid van je computer lekker draadloos op afstand kunt luisteren is een utopie. Het is allemaal een vrij moeizaam proces en voor mij dus onbruikbaar ivm iMac/iTunes.
Ook het bereik valt zwaar tegen. Alleen in de onmiddelijke nabijheid van de router gaat het probleemloos. Vanaf een meter of 8 gaat streamen met 'schokken'.