JBL OnBeat Xtreme zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL OnBeat Xtreme zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Raymon1999 10-07-2015
Geschreven voor: JBL OnBeat Xtreme zwart

Ik heb deze speaker nu een half jaar en de JBL Onbeat Xtreme is echt super! Te beginnen bij de geluidskwaliteit, die is net als bij alle andere JBL producten ontzettend goed. Je kunt er zelf een heel feest mee maken. Doordat je een IPad of IPhone op de speaker kunt zetten en hem vervolgens staand of liggend kunt draaien heb je de beste videoweergave.

Ook kun je met de speaker bellen. De vormgeving is erg mooi vomgegeven.

Conclusie: ook deze JBL speaker is een goede aankoop!

grandlemans 19-06-2013
Geschreven voor: JBL OnBeat Xtreme zwart

Schrok me eigen rot wat een geluid,en bij BBC vond ik hem al goed klinken totdat ik hem thuis uitpakte en voor het eerst in gebruik nam je voelt gewoon de Bas dreunen en zuiver niet normaal.

BobW. 29-01-2013
Geschreven voor: JBL OnBeat Xtreme zwart

Fantastische geluidskwaliteit, hier kan geen ander dock tegenop: volle bas en helder hoog.
Vormgeving kan je over twisten, maar meer dan prima apparaat.
Met bluetooth (waarbij het vinden wel soms even lastig is) dus altijd draadloos en overal, ook waar geen wifi is zoals bij airplay.
Kan ook de iphone en ipad opladen en dan heb je ook direct de best haalbare geluidskwaliteit.
Zeker even proberen bij de afweging om een dock te kopen, hij is wel aan de prijs, maar dan heb je ook wat.

mr. Clickwheel 27-12-2011
Geschreven voor: JBL OnBeat Xtreme zwart

Ik heb veel ipodspeakers gehoord, maar deze overtreft alles.Zwaar onder de indruk door het geluid, absoluut het beste voor die prijsklasse.
Hier kan geen B&W of Bose aan tippen, laat staan de legio aan mogelijkheden!
Ik was op zoek naar een speaker voor zowel m’n iphone als m’n nieuwe ipad.De keus is dan toch minder dan ik verwacht had, maar de Xtreme is de enige alleskunner.
Dock is ook te kantelen voor iPad in video stand, ik vind het ook handig voor facetime videobellen.
Net als de ingebouwde microfoon met handsfree functie. Ondanks het ontbreken van een display is het
duidelijk of hij op de dock, bluetooth of aux stand staat door de kleur van schakelaar, slim en stijlvol.
Bluetooth werkt ook prima en snel, geen vertraging bij het spelen van bijvoorbeeld racegames.
Het gebrek aan een display is meer dan gecompenseerd door de gratis app. die speciaal voor JBL is.
Daar zit een equalizer in waar je het geluid mee kan regelen, playlist maken en klok met wekker optie.
Een completere speaker is er op dit moment niet te vinden. Absoluut “value for money” !

leon6587v087v 16-06-2013

Leuk die gadgets voor iPhone en iKoffiezetappraraat. Maar werkt hij ook op een iSamsung of een iPackard Bell?