Sony GTK-PG10 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony GTK-PG10 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

076TestExpert 06-06-2019

Super hard én goed geluid

Geschreven voor: Sony GTK-PG10 zwart

Ik vind de speaker echt top! Wij gebruiken hem veel met het varen en daarbij is het natuurlijk heel welkom dat hij waterdicht is. Zo kunnen we lekker genieten van een biertje of wijntje, die je er zelfs op kunt zetten!! Het geluid vind ik erg goed. Hij kan erg hard, maar blijft wel zuiver. Ook is de bass goed, waar ik persoonlijk van houd. Qua vervoer zou wieltjes onder de box nog handig kunnen zijn, dat zag ik eens bij een andere speaker. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Geluid
  • Kan tegen water
  • Gewicht

Minpunten

• Geen wieltjes

DaanKoekJans 02-06-2019

Goede accuduur

Geschreven voor: Sony GTK-PG10 zwart

Leuk apparaat. Handig als bijzettafeltje.
Leuk om met microfoon te gebruiken.
Maakt van elk feestje een feest!

Pluspunten

• Accuduur
  • Geluid
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Geen microfoon
  • Bluetooth verbinding hapert soms

randyvp 27-05-2019

Handig bijzettafeltje met goed geluid

Geschreven voor: Sony GTK-PG10 zwart

De GTK-PG10 is een speaker die bedoeld is voor buiten bij de BBQ. En dit is ook echt waar hij heel erg goed voor is. Hij is veelzijdig in gebruik, doordat je bijna ieder muziekmedium kan gebruiken om hier op af te spelen. De speaker is namelijk voorzien van een ingang met tulpstekkers, wat (mocht je in het bezit zijn van de juiste kabel en heb je de juiste stroomvoorziening), je alle mogelijkheden biedt.
Verder kan hij ook zeer goed overweg met de "modernere" muziekdragers (bluetooth, USB, enz).

Wat het mooie is van deze speaker, is dat hij niet heel groot is. Hij is letterlijk de grootte van een bijzettafeltje en geeft je ook dit gevoel door de cuphouders en het "tafelblad". Hierdoor is hij niet sterk aanwezig. Wel geeft hij je juist de muziek op die manier dat het voor je gezelschap een mooi geluid is. Dit in tegenstelling tot de situatie waar de buren volledig overstemt worden door het enorme volume waarmee je de muziek in de huiskamer hebt staan om buiten wat te kunnen horen.
Mocht je toch de behoefte hebben je buren te irriteren, dan kan dat toch nog. De speaker kan op een redelijk hard volume. Verbazend is overigens de kwaliteit van het geluid bij hard volume.

Er zijn ook nog mogelijkheden om je geluidsklank aan te passen. Dit kan geregeld worden met een te downloaden app. Wat ik overigens vreemd vind, is dat de standaard instelling niet een "flat" profiel is, maar al een "speciaal" profiel. Dat dit zo is ingesteld en dat het niet alleen met de speaker is aan te passen vind ik vreemd. Als er wel een mogelijkheid is, heb ik deze in ieder geval niet gevonden in de beknopte bijgevoegde gebruiksaanwijzing.

Het is aan te raden de speaker in "uitgeklapte" vorm te gebruiken. Er treedt hierdoor namelijk werkelijk een geluidsverbetering op en de speaker begint zelfs opvallend stereo te klinken.

Zijn er verder nog minpunten?
Niet heel zwaar wegend. Hij voelt een beetje plastic, maar zoals beschreven hoor je dat niet echt. En ik zou het een grote plus hebben gevonden als de radio DAB was ipv gewoon analoog. En ik vind de instellingen veranderen met een app niet optimaal.

Maar buiten dat vind ik het product wel een aanrader en zeker voor buiten. En zijn genoeg alternatieven te vinden voor binnen, die voor hetzelfde geld minimaal net zo goed zijn.
Alleen deze zijn minder handig buiten te gebruiken, minder multifunctioneel en hebben, over het algemeen, een minder stereo effect.

Pluspunten

• mooi bijzettafeltje
  • mooi geluid
  • kan bijna alles afspelen
  • kan tegen een regenbuitje
  • batterij gaat 13 uur mee en laad ook je mobiel op

Minpunten

• geen DAB+ radio
  • voelt plastic

Matthijs 27-05-2019

Verrassend goed

Geschreven voor: Sony GTK-PG10 zwart

Deze speaker een tijdje mogen testen en was verrast door het handige gebruiksgemak en het goede geluid wat er uit komt. De speaker doet het zowel binnen al buiten prima, al is de omvang en gewicht wel nadelig om de speaker makkelijk mee te nemen. Enige minpunt is dat de radio slecht ontvangst heeft.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Makkelijke bediening
  • Accuduur

Minpunten

• Gewicht
  • Radio

DmitriV 27-05-2019

Greet Sound!!

Geschreven voor: Sony GTK-PG10 zwart

Wat een warme sound komt er uit deze Sony GTK-GP10. Zelf als die hard staat klink het nog steeds erg goed. De Tweeter boxen die je kan uitklappen geven super geweldige hoge tonen.
Tevens kan je je drankjes meteen kwijt in de boven kant van deze buitenbox.
Ondanks dat het zwembad nog niet staat hebben we hem al wel gebruikt tijdens een BBQ en dit beviel er goed.

Pluspunten

• Draagbaa
  • Accuduur
  • Warm geluid

Minpunten

• Geen afstandsbediening

JMiedema 23-05-2019

Een fijne speaker met een warme sound!

Geschreven voor: Sony GTK-PG10 zwart

Een ideale speaker voor buiten :-) perfect voor een tuinfeestje, op het strand of mee naar de camping. Deze speaker heeft een warme sound. Daarnaast kunnen de zijpanelen uitgeklapt worden die een extra dimensie aan het geluid geeft. Het koppelen van deze box met je mobiel is een fluitje van een cent en daarnaast ontvang je ook een FM-radiosignaal.

Pluspunten

• Accuduur
  • Sound

Minpunten

• grootte

Ilona butter 23-05-2019

Sony gtk-pg10

Geschreven voor: Sony GTK-PG10 zwart

de muziek die uit de speakers komt is zeer fijn.
hard geluid zonder te kraken.
mooie box op mee te nemen naar buiten naar het strand.
handig te bedienen via een app

Pluspunten

• heldere geluiden
  • boven kant waterdicht

Minpunten

• is groot
  • best zwaar