Logitech Mini Boombox zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech Mini Boombox zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

rhvanderlaan 08-12-2012
Geschreven voor: Logitech Mini Boombox wit

Dit apparaatje werkt boven verwachting!
Aangeschaft om in de keuken neer te zetten en icm met mijn iphone muziek te luisteren.
Qua mogelijkheden geef ik een dikke 10, ik versta hier voor het gemak ook maar even het aansluiten onder, het aansluiten is super eenvoudig. De box maakt in een paar seconden contact met de Iphone.

Hans v Veen 29-08-2012
Geschreven voor: Logitech Mini Boombox zwart

Recent gekocht en op de Ipad en Ipod aangesloten als je van aansluiten kunt praten. Wat een gemak, knopje indrukken en verbonden. Verbluffend wat een prachtig geluid er uit zo'n klein kastje kan komen. En de design van dat kleine kastje, prachtig!! Absoluut een aanwinst voor in de camper!

Anoniem 16-06-2013

Mijn boombox van Logitech werkt perfect.
Echter ik heb 1 probleempje.
Bij muziek van you tube direct via de I-pad werkt de box niet.
Weet iemand wat ik fout doe?

HanPost 27-08-2012
Geschreven voor: Logitech Mini Boombox zwart

Wat een geweldig luid en zuiver geluid uit zo'n klein apparaatje!!! En nog draadloos ook! En een ingebouwde accu waar je tot 10u mee kan spelen! Via bluetooth gaat hij veel harder dan via een 3.5mm kabel. Ik vind hem helemaal geweldig en wil hem iedereen aanraden. Wat een koopje voor 59 euro bij de mediamarkt!

BartEijk 26-08-2012
Geschreven voor: Logitech Mini Boombox rood

Leuk apparaat. Komt een prima geluid uit via de iPad. Echt een aanrader.is ook
stevig en goed mee te nemen op reis

Clemens 25-08-2012
Geschreven voor: Logitech Mini Boombox zwart

Voor de omvang van het apparaat een behoorlijk volume. Geen stereo of hifi kwaliteit, maar verbluffend goed voor zo'n compact handzaam apparaat.
Ingebouwde accu snel via USB op te laden en ruim 10 uur fun.

Via Bluetooth draadloos te koppelen, maar ook bedraad.
Touch bediening voor basisfuncties voor- en achteruit nummers doorscrollen, hard- en zacht en handsfree telefoon opnemen.

Vormgeving Logitech waardig. Gewoon goed.

Duurzaamheid niks mis mee.

kippie74 21-06-2012
Geschreven voor: Logitech Mini Boombox zwart

Sinds een paar dagen de boombox in huis.
Ik schrok van het kleine formaat, en dacht dat dit weinig kon voorstellen qua geluid.
Dit valt mee, de boombox heeft een fijner geluid, dan dat je van het formaat zou verwachten.
Toch had ik er meer van verwacht, gezien Logitech zijn goede naam.
En ook voor de prijs had ik verwacht geen problemen te ondervinden in koppeling via bluetooth.
Zowel computer als smartphone heeft problemen om alles vloeiend op te pakken met de boombox.
Haperingen blijven orde van de dag.
Bluetooth is handig, maar ik stap gewoon weer over naar bedrade speakers, 100% probleemvrij...

Duurzaamheid daarintegen is altijd goed van logitech, dus weinig over te zeggen!

MarkV-1987 07-06-2012
Geschreven voor: Logitech Mini Boombox zwart

Sinds kort in het bezit van dit wonderlijke apparaatje.
Aangekocht na het lezen van een aantal reviews hier.

Ik zocht een simpele 'ipod speaker' om mee te nemen op vakantie. Een idealere dan deze ben ik voor dit doel echt nog niet tegengekomen.

De geluidskwaliteit is zeer goed. Ik verbaas me steeds weer om de kwaliteit en het volume, ook de bass is behoorlijk voor zo'n klein apparaat.

Koppelen via bluetooth gaat gemakkelijk, en werkt prima. Ik gebruik spotify op zowel mijn laptop als mijn telefoon (Galaxy S), en de 'terug' 'pauze' en 'verder' toetsen werken out-of-the-box.

De speelduur op de accu is ook prima.
Wanneer ik hem op mijn werk gebruik (laag volume) gaat de speaker de hele werkdag mee.

Zeer tevreden met deze aankoop!

Hanter82 26-05-2012

Toppertje!

Vandaag binnen gekregen en direct tijdens een bbq op het strand lopen knallen. Wat een geluid komt eruit. Op de hoogste stand qua volume super zuiver. De bass is echt geweldig voor die mini compacte speakertje.

Ik wilde eerst niet meer dan 30 euro uit geven maar toch overstag gegaan voor 55 euro en dit dit kleine monstertje gekocht, geen moment spijt van! Voor de gene die op het strand een lekker compact speakertje willen hebben met goed geluid, dit is een aanrader!

Pluspunten:

Geen gezeur met draden, gewoon bleutooth.
Super bass.
zuiver geluid.
compact.
Ver bereik, min 15 meter in de pratijk.
Opladen via het stopcontact en USB.

Minpunten:

Boven op het apparaatje zit een soort plastic/glas plaatje welke met tuchscreen bediend kan worden. De functies lichten rood op bij donker maar overdag met volle zon bv op het strand zie je haast niets. Het zijn maar 6 functies dus deze weet je snel blindelings te bedienen. Het meeste bedien je toch op afstand met je Iphone,pod of andere mp3.

pietje precies 01-05-2012
Geschreven voor: Logitech Mini Boombox zwart

Ik was van plan de Bose "Soundlink" te kopen, maar bij Media Markt kon ik ze beide beluisteren. De beslissing was snel genomen, als je ook het prijsverschil in acht neemt, plus dat het "Boomboxje 3x zo klein is als de draagbare Soundlink dan is de keus snel gemaakt. Ik koppel hem met een IPOD Classic met een Kokkia i10s Tiny Bluetooth Stereo Transmitter, werkt uitstekend ! Aan de bovenzijde is het e.e.a. in te stellen. Opladen van de accu gebeurt met een usb-kabel. Dus mooi draadloos allemaal.

pietje precies 19-08-2012

Update: Nog steeds enthousiast ! Toepassingen waar te gebruiken zijn legio. Mensen gebruiken hem op het werk in een cabine of waar dan ook waar ze lokaal tijdelijk moeten werken. Als de koppeling niet vlotjes verloopt, ligt het niet aan dit boxje.

Denise7 25-04-2012
Geschreven voor: Logitech Mini Boombox zwart

ik ben heel erg tevreden over dit product! ik heb er zeker geen spijt van. ik heb het laten horen aan familie en vrienden en iedereen is er enthousiast over. nu hebben meerdere familieleden dit apparaat aangeschaft door mij. Hij is makkelijk over mee te nemen en weegt niets! Hoeveel geluid er uit zo'n klein apparaat komt is echt geweldig!

PeterSnaam23 17-12-2011
Geschreven voor: Logitech Mini Boombox zwart

ppIn principe geschikt vor iedere telefoon en tablet met een Bluetooth verbinding.
Het geluid klinkt erg blikkerig en iel. Wel simpel in het gebruik. Het makn van een Bluetooth verbinging gaat snel en simpel.
Conclusie een simpel apparaat die eerlijk gezegd veel te duur is. Er bestaan betere en goedkopere oplossingen!

henkthetank 03-03-2012

blikkerig?
nou zou hem dan maar terug sturen naar de leverancier en een nieuwe vragen.
voor zo'n klein speaker boxje komt er een verbluffende bas uit met 80db geluid op 1 mtr afstand.