Teufel Magnum zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Teufel Magnum zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Francien47 14-02-2013
Geschreven voor: Teufel Magnum zwart

Na drie maanden in het bezit te zijn van de iTeufel Magnum ben ik er nog zeer tevreden over,werkt perfect met de iPod en iPad ! Goede zenderafstemming,al met al een prima geluidje moet ik zeggen.

Ernst Monod de Froideville 23-01-2013
Geschreven voor: Teufel Magnum zwart

Heb de Teufel Magnum gekocht vlak voor dat ik op vakantie ging. Daar veel gebruikt. Momenteel wordt hij veel gebruikt voor feestjes en borreltjes.
Het geluid is geweldig van hoog naar laag. Is makkelijk in gebruik. Had alleen iets flitsender design willen zien, alhoewel het zuivere geluid vele malen belangrijker is!!

Verbeeten 21-12-2012
Geschreven voor: Teufel Magnum zwart

Mooie speakerdock van Teufel. Nu een paar dagen in bezit en komt een super kwaliteit geluid uit, vooral de bas. Alleen jammer dat er geen aansluiting op zit voor de iPhone 5.

Formaat is goed, want hij is niet uitzonderlijk groot en zwaar.

Francien47 27-10-2012
Geschreven voor: Teufel Magnum zwart

Het had mooi gestaan als de bedieningstoetsen bovenop het apparaat ook verlicht waren zoals het merknaam Teufel in het front. Al met al zeer tevreden over de Magnum,doet zijn naam eer aan. Vol en krachtig geluid,,,,,,woofer ruim instelbaar!werkt perfect samen met de Ipod/Ipad middels bluetooth. Eenvoudig instelbaar en binnen no time operationeel.

bart music man 11-07-2012
Geschreven voor: Teufel Magnum zwart

Prachtig apparaat met een dijk van een geluid. Vormgeving vind ik ook belangrijk en die is van de Teufel Magnum erg mooi.
Eenvoudige bediening, voldoende mogelijkheden; kortom een steengoed muziekapparaat