Teufel Raumfeld One wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Teufel Raumfeld One wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

bertbouwens 09-10-2013

prima geluid en vormgeving
gebruik hem voornamelijk voor internetradio via de tablet van mijn vrouw. omdat mijn pc stuk is kan ik de streaming niet testen
duurzaamheid kan ik niets over zeggen heb hem pas een paar weken
beslist een aanrader

pwekema 17-06-2013
Geschreven voor: Teufel Raumfeld One wit

Ik heb deze prachtige speaker nu enkele weken in mijn bezit. Het aansluiten op mijn wifi was zo gepiept en ook de installatie via de bijbehorende app (Iphone in mijn geval) ging vlekkeloos. Het gebruik van de app in het algemeen als 'afstandsbediening bevalt na even wennen uiteindelijk erg goed. De vormgeving is fantastisch, alles voelt erg solide en straalt absoluut kwaliteit uit Het geluid, het allerbelangrijkste natuurlijk, is daar bovenop ook nog eens fantastisch. Er komt een heerlijk vol en rijk geluid uit deze prachtige set. Kippenvel bij het eerste nummer dat ik er op hoorde. Een aanrader voor iedereen die goed geluid kan waarderen!

P.d.g 13-03-2013
Geschreven voor: Teufel Raumfeld One wit

Ik heb deze speaker inmiddels enkele maanden in bezit en heb er alleen nog maar positieve ervaringen mee. Zeker een aanrader!

De vormgeving is prachtig, het geluid uitstekend en de bediening gaat prima met de gratis app. Enig minpuntje is dat deze nog niet voor Windows Phone is gemaakt dus ik moet hier nog even een oude ipod touch voor gebruiken. Overigens kan ik d.m.v. DLNA gewoon streamen met mijn windows phone.