Salora BTS1100 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora BTS1100 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

johannes 22-02-2020

goede accu duur

Geschreven voor: Salora BTS1100 zwart

goed produkt fijn geluid, compackt, goede accuduur.bleutooth.

Pluspunten

• compakt
  • goedgeluid
  • voldoed ruim voldoende

christanklein 28-03-2016

Krijgt wat je betaalt

Geschreven voor: Salora BTS1100 zwart

Ik heb de Salora speaker nu al een tijdje en ben zeker niet ontevreden. De speaker klinkt netjes en is heel handzaam, tevens is het heel handig om handsfree mee te bellen. Echter vind ik dat het apparaat niet hard kan, als de speaker binnen staat is het geen probleem maar op het moment dat je hem buiten zet heb je maar een klein bereik. Voor het bedrag dat je ervoor betaalt is het een redelijk product. Maar wil je echt een goede speaker die ook wel wat bereik heeft? Dan zou ik deze niet kiezen en gaan voor een paar tientjes meer en een echt goede speaker te kopen.

Daan1202 09-07-2014
Geschreven voor: Salora BTS1100 zwart

Ik heb mijn Salora bts1100 een paar dagen geleden ontvangen. Ik ben er zeer tevreden over; hij heeft een betere geluidskwaliteit dan ik verwacht had; de accu gaat (in mijn geval) veel langer mee dan 3 uur; het is ook erg handig dat je er handsfree mee kan bellen. Kortom boven mijn verwachtingen en zeker een aanrader!

Thomas451 10-07-2013
Geschreven voor: Salora BTS1100 zwart

het is een simpel maar goed apparaat. ik heb hem nu een paar dagen en het is boven mijn verwachtingen. ik had niet gedacht dat de geluidskwaliteit zo goed was, ook gaat hij langer mee zonder op te laden dan ik had verwacht. kortom een goede keus, zeker een aanrader voor iemand die niet te veel geld wil uitgeven aan een goede speaker