TDK Draadloze Weerbes Tendige Luidspreker zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TDK Draadloze Weerbes Tendige Luidspreker zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

chrisje2000 19-08-2014

Heb net de TDK A33 een paar uur en vindt het een super speaker!!! Ik was al een paar dagen aan het zoeken naar een goeie wireless speaker. Ben toen naar de saturnes en media markt gegaan en heb toen bij de media markt deze speaker gevonden en was gelijk klaar met zoeken. Toen heb ik hem online gekocht en had hem binnen 24u binnen. De speaker zit er geweldig uit en voelt stevig aan. Ook is hij een beetje zwaar maar dat vind ik wel waard voor het geluidskwaliteit. Ook is de prijs precies goed.

Randy1980 12-07-2014

In eerste instantie heb ik het apparaat aangeschaft, omdat het gewoon een goede aanbieding was en ik al een tijd op zoek was naar een Bluetooth speaker. Stiekem keek ik uit naar een logitech UE Mobile Boombox, maar zag dat deze TDK A33 spatwaterdicht is. Zeker ook fijn als je hem buiten gebruikt of op het strand. Hij kan ook goed tegen stof en zand.
Mijn eerste indruk toen ik de speaker uitpakte was het gewicht. Hij is stevig, robuust en voelt zwaarder aan dan het lijkt, maar niet storend. Ik vond het juist positief. Na even de handleiding bekeken te hebben is hij makkelijk in te stellen / aan te sluiten. Omdat hij naast bluetooth ook een AUX aansluiting heeft, kan je elk apparaat met een hoofdtelefoon uitgang aansluiten. Even een kabeltje bij de Action kopen van 2 euro en je bent klaar. Grappig is de handsfree functie. Kan je ook even een gesprek aannemen, of gebruiken om anderen mee te laten luisteren als je dat wilt.
Wat me het meeste heeft verbaasd, is het geluid. Ongelofelijk wat een power en een vol geluid uit zo'n klein kastje. Misschien vinden anderen het normaal, maar ik was positief verrast door deze op een baksteen lijkende speaker.(Ik vind het wel mooi)
De levensduur van de accu is sterk afhankelijk van het volume, wat op zich ook vanzelfsprekend is. Op een rustig volume ( tot 2 van de 5 streepjes ) gaat hij wel 6 uur mee. Zet je hem harder om lekker te feesten, dan is hij veel sneller leeg. Maar je kan hem dan ook gewoon aan de adapter aansluiten en de accu uitzetten ( met een apart knopje ). Dan kan hij makkelijk een huiskamer met muziek vullen.
Als accu gebruikt hij een in serie aangesloten set oplaadbare batterijen. Als je in de toekomst deze wilt vervangen kan je op internet genoeg vinden om deze zelf ik elkaar te zetten als je een beetje handig bent.