Philips Fidelio P8BLK/10 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Fidelio P8BLK/10 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Robin Memelink 30-07-2014

Ik heb onlangs de Fidelio P8 van Philips aangeschaft en ben erg tevreden. Ik heb veel moeite gehad met het vinden van de juiste portable speaker maar ben er ingeslaagd een goede te vinden.

De vormgeving is modern en tijdloos en staat mij erg aan.
De geluidskwaliteit is uitstekend ook bij een hard volume.
Alhoewel het een goed product is zijn de mogelijkheden wat aan de lage kant, het doet wat het moet doen en daar is het goed in maar extra dingen zitten er dan ook niet aan. bijvoorbeeld geen afstandsbediening wat een minpuntje kan zijn.

Al met al een goede kwaliteit portable speaker die van klein formaat is (ongeveer 1,5L melk pak) en handig in de omgang.

steppewolf 06-02-2014

Eindelijk eens een mooi design van Philips. Geluid is prima! Nagenoeg geen onderbreking tussen apparaat en bluetooth verbinding. Speeltijd accu gaat behoorlijk lang door.
Let op!!! De kinderen nemen hem vaak in beslag :)

Gr. de Farkasjes

M_vissers 24-10-2013

ik heb heb nu iets langer als een week en ik ben er zeer tevreden over.

ik gebruik hem vooral om lekker muziek te luisteren via mijn telefoon. En de verbinding via Bluetooth is heel makkelijk in te stellen en werkt perfect.

Aan de onderkant van de luidspreker zit een mooie antislip laag zodat de luitspreker niet zomaar omvalt of weg glijd.

de geluidskwaliteit is echt super! of je hem nu zachtjes afspeelt of kei hard het geluid blijft perfect.

de enige (bijna niet te noemen nadeel) die ik heb bevonden is dat er geen Jack kabel is mee geleverd om heb aan te sluiten zonder kabel.

Ik kan dit product zeker iedereen aanraden

Tim20 21-10-2013

De P8BLK heb ik nu een aantal dagen in mijn bezit; ik ben er erg over te spreken!

Geluid:
Het geluid is erg goed te noemen, zeker gezien het formaat van de box. Ik stond er echt van te kijken wat voor geluid er uit zo’n kleine box kan komen! De kwaliteit blijft goed wanneer de P8BLK op het maximum volume staat en vervormd niet. Aan de voorkant zitten twee speakers en aan de achterkant zitten twee subwoofers. De subwoofers zorgen voor een verbazingwekkend goede bass, althans, wat je mag verwachten van een speaker in dit formaat. De speakers produceren een helder geluid. Ik heb meerdere muziekgenres afgespeeld, bij ieder genre werd een vol en helder geluid geproduceerd.

Bluetooth:
Verbinden met Bluetooth is erg gemakkelijk. Wanneer je Bluetooth aan hebt staan en je zet de box aan, maakt die meteen verbinding (de eerste keer wél handmatig verbinden). Om te kijken of het bereik goed is heb ik de box binnen laten staan, en ben ik naar buiten gelopen (zo’n 7 meter). Tot mijn verbazing kon ik de box gewoon blijven bedienen terwijl ik buiten stond. De verbinding is dus betrouwbaar. Wanneer men niet wenst om te verbinden met Bluetooth, is er de mogelijkheid om te verbinden met een kabeltje.

Vormgeving:
De vormgeving is erg strak. De box blijft netjes staan waar hij staat (ook bij maximum volume). Wat me opviel is dat de batterijduur niet constant wordt weergegeven (pas als je de box aanraakt licht de batterijduur op). Dit vind ik goed bedacht van Philips, een box die 10 uur meegaat hoeft niet constant te laten zien hoeveel batterij er nog over is.

Verbeterpunten:
De stoffen hoes die je erbij krijgt beschermd alleen tegen krassen en stof. Ik had liever een wat degelijkere hoes gezien (met schuim erin), zodat het lichte stootjes wat beter op kan vangen.

Ik kan dit product iedereen aanraden, of je nu van House, Electro, Top 40, Oldies, Techno, Rock of Hardstyle houdt, met de P8BLK kun je van ieder genre genieten, waar je ook maar bent!

RLav 21-10-2013

Heb de Philips P8BLK enkele dagen intensief in gebruik en vind de geluidskwaliteit verrassend goed! Vooral bij wat hogere volumes zijn de bastonen indrukwekkend en zijn de hoge tonen kraakhelder. Een ander voordeel is dat het product zonder voeding kan functioneren (handig mee te nemen dus en geen lelijke kabels meer!) en dat het je muziekspeler (smartphone, tablet, etc.) oplaadt. Persoonlijk vind ik de strakke vormgeving erg mooi en staat het product zonder standaard zeer stabiel. Ik raad dit product dan ook zeer aan.