LG CM3430W wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG CM3430W wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

FrankH 29-11-2013
Geschreven voor: LG CM3430W wit

Over de duurzaamheid kan ik niet veel zeggen, maar door de goede bouwkwaliteit verwacht ik er veel van. Het apparaat krijgt het voordeel van de twijfel, ik geef er een 8 voor.

Ik heb uitgebreid onderzoek gedaan naar audiospelers / iPod docks / hifi sets, mijn eisen waren:
- betaalbaar maar toch goede geluidskwaliteit;
- ondersteuning voor Bluetooth;

Mijn wensen waren:
- USB om iPod / Android telefoon op te kunnen laden;
- USB om muziek vanaf USB stick af te kunnen spelen;
- mooi uiterlijk van het apparaat.

Ook mooi maar niet vereist:
- CD speler;
- radio;
- wekker.

Op de laatste optie na (wekker) is alles aanwezig op dit top-apparaat! Het is het perfecte apparaat voor de tienerkamer, er komt super geluid uit, hij ondersteunt zelfs Apple Airplay, waardoor je ook nog muziek uit iTunes kunt streamen.

Deze set klinkt beter dan menig mini hifi set tot 300 euro (beter dan alle sets die ik heb beluisterd). Volgens mij komt dat door de goed getunede speakers, de subwoofer die mooi laag maakt (speakers zijn naar beneden gericht) en de tweeters sluiten mooi aan op de subwoofer (er zit geen "gat" in de middentonen).

Muziek afspelen vanaf CD, USB stick en een iPod via USB gaat zonder configuratie: plug and play. Muziek afspelen vanaf een iPhone of een Samsung telefoon gaat door op de telefoon een Bluetooth verbinding te maken met de LG set, en dan kun je je muziek spelen. Binnenkort zal ik Airplay eens proberen, dat heb ik nu nog niet gedaan, maar dat gaat ongetwijfeld net zo makkelijk als de rest.

Groeskamp 31-08-2013
Geschreven voor: LG CM3430W wit

Zeer makkelijk in gebruik,veel mogelijkheden en uniek met zijn cd speler.
Goed bereik via Bluetooth,AirPlay of wifi