Teufel BOOMSTER GO space blue

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Teufel BOOMSTER GO space blue op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

s************@h********** 28-06-2023

Kleine krachtpatser die zijn naam eer aan doet!!

Wij hebben dit speakertje mogen testen, onze nieuwsgierigheid was groot aangezien we zeer tevreden waren over een andere bluetooth speaker maar deze toch net te groot vinden om makkelijk mee te nemen, zeker voor pubers die graag een muziekje aan willen tijdens een potje voetbal of basketbal in het park. Meestal doet de grootte toch wel veel af aan het geluid maar dat is in dit geval zeker niet aan de orde! Het geluid en de bas zijn echt heel goed voor dit formaat en hij is super makkelijk mee te nemen mede omdat hij zo licht van gewicht is! De bediening is heel simpel en ook de bluetooth connectie komt heel makkelijk tot stand en is heel stabiel ook over een behoorlijke afstand (Tablet of telefoon in huis en speaker in de tuin op een afstand van een aantal meter werkt helemaal prima)! De mogelijkheden zijn beperkt dus je kan bijvoorbeeld niet je telefoon opladen met deze speaker en ermee bellen is qua geluid niet ideaal maar daar zou ik dit speakertje ook niet voor kopen, hij is vooral superfijn om lekker mee te nemen onderweg en overal met goed geluid naar muziek te kunnen luisteren! Je hangt hem ook heel makkelijk aan het stuur van je fiets of aan je tas en volgens mijn puber hoor je de muziek dan ook nog heel goed. Het geluid kan ook behoorlijk hard en dan nog blijft het lekker klinken. De speaker voelt heel robuust aan wat ook fijn is, je gooit hem daarom makkelijk even in je tas om mee te nemen, precies waar hij voor bedoeld is. Ook prettig dat hij tegen een spat water kan.
De batterij gaat langer mee dan op de beschrijving staat, het is mij nog niet gelukt om hem volledig leeg te krijgen terwijl hij toch hele middagen op het strand en bij het zwembad aan heeft gestaan.

Pluspunten

• Erg goed geluid
  • Zeer klein, licht en robuust
  • Batterij gaat erg lang mee

Minpunten

• Niet om te bellen
  • Telefoon kan er niet op opladen

Martin vd zee 26-06-2023

Teufel mooi bescheiden geluid

Ik heb gekozen voor dit product omdat ik thuis surround set van teufel heb en zeer goed geluid heeft. De Bluetooth speaker heeft ook een mooi geluid als je hem maar niet te hard zet. Voor de rest leuke speaker voor op het terras waar niet te veel lawaai is. Op het werk ook getest maar dat is die net niet goed genoeg voor

Pluspunten

• Compact
  • Mooi geluid

Minpunten

• Bij hard geluid valt bass weg

Stukato 26-06-2023

Kleine elegante krachtpatser

De BOOMSTER GO komt van een gerenommeerde partij als Teufel. Dat maakte dat ik direct ook wel hoge verwachtingen had van dit product. Wat mij in eerste instantie direct opviel was het kleine formaat van deze speaker en het lichte gewicht. Al voelt deze speaker op geen enkele manier goedkoop aan. Daarnaast vind ik de speaker er ook stijlvol uitzien.

De speaker zelf heeft voor de meeste functionaliteiten een knopje aan boord. Op de bovenkant is de play-toets te vinden met links en rechts volumeknoppen. Deze knoppen zitten heel stijlvol in het stoffen gedeelte van de speaker verwerkt. Aan de achterkant zitten knoppen om de speaker aan of uit te zetten en om de bluetooth functionaliteit te activeren. Dit werkt allemaal heel fijn. De speaker is eenvoudig te verbinden met elk toestel dat bleutoot ondersteunt. Aan de achterkant is ook een micro-USB aansluiting te vinden en dat viel me ergens wel een beetje tegen, omdat USB-C tegenwoordig toch wel echt de standaard is. Verder niet heel onoverkomelijk, omdat de accuduur van ongeveer 10 uur ook echt wel ruim is en ook prima gehaald wordt in de praktijk.

Ondanks zijn formaat kan de speaker een aardige hoeveelheid volume produceren, zonder dat de audio verstoort raakt. Bastonen en hoge tonen worden ook goed weergegeven. Het is met recht een kleine krachtpatser. Wat ik verder een pluspunt vind is de IPX7 classificatie, waardoor de speaker spatwaterdicht is. Verder zorgen de rubber randen dat de BOOMSTER GO ook tegen een stootje lijkt te kunnen. Kortom, ik ben heel tevreden over deze speaker.

Pluspunten

• Kleine omvang
  • Goed volumeniveau
  • Goede audioweergave

Minpunten

• Micro-USB

tvan5694 26-06-2023

Meer dan prima speaker voor deze prijs.

Geluidskwaliteit 3 à 4 uit 5.
De speaker doet zijn werk bij gemiddeld volume. De bas en hoge tonen klinken daar mooi in balans. Echter wanneer je op maximaal volume afspeelt, neemt de bas wat in kracht af. Een nummer als Starboy van The Weeknd klinkt mooi en hij speelt dit luid genoeg om er met een groep van te kunnen genieten in een park. Een podcast is ook goed te beluisteren, maar de lage tonen klinken soms wat te krachtig.

• Bouwkwaliteit en design 5/5.
De speaker ziet er mooi uit en de kwaliteit voelt goed. De rubberen onderkant en zijkanten hebben goede grip en ziet er niet krasgevoelig uit. Het feit dat de speaker geheel van 1 kleur is gemaakt spreekt mij aan. Het bijgeleverde lusje is precies lang genoeg om niet in de weg te zitten, maar wel makkelijk om ergens aan op te hangen.

• Gebruiksgemak 4/5
De speaker heeft geen eigen app voor een equalizer of iets dergelijks, de knoppen werken voor zich en de telefoon is makkelijk te verbinden via Bluetooth. Verder had de bijgeleverde oplaadkabel van mij wat langer gemogen.

• Functies en mogelijkheden 4/5
In principe werkt alles naar behoren. Bluetooth is makkelijk te verbinden en valt niet weg. Ook Google doet het goed en is het via de box mogelijk om te bellen. Wat mij wel tegenviel is dat de box een micro-USB aansluiting heeft. Deze tijd mag je wel een USB-C verwachten.

• Accuduur 5/5
De accuduur van de speaker is ruim voldoende en komt overeen met de 10 uur die ze adverteren. De box laad ook snel op, dus wat mij betreft een dikke voldoende op dit gebied!

Pluspunten

• Geluid
  • Accuduur
  • Degelijkheid

Minpunten

• Iets zwaar in de bas bij hoge volume

Ferdi Tas 22-06-2023

Krachtpatser!

De Teufel Boomster GO is een echter krachtpatser, ik heb de speaker mogen testen voor een periode en de Boomster heeft me echt weggeblazen. Het geluid is helder en krachtig en vervormt niet wanneer je hem maximaal volume laat beoefenen. De bass is lekker aanwezig en zal je laten verbluffen i.v.m. zijn compacte formaat. De batterij stelt mij eveneens niet teleur hij houdt het makkelijk een dagje strand vol en dankzij zijn waterdichtheid is hij daar uitermate geschikt voor (kijk wel uit met zand i.v.m. zijn gaatjes waar de speaker gepositioneerd is). Hij is in aanzienlijke tijd weer opgeladen en wanneer je hem niet gebruikt gaat hij vanzelf uit om zijn batterij te besparen. De Boomster is in diverse kleuren te verkrijgen ik het de Ivy Green variant mogen testen en deze ziet er enorm stoer uit door zijn matte uiterlijk. Iedereen die hem zag en vervolgens hoorde kon niet geloven dat dit volume uit deze speaker kwam. Kortom een uitermate geschikte speaker voor onderweg en voor diverse camping plaatsen (houdt wel rekening met je buren!) ;-)

Pluspunten

• Compact formaat
  • Geluidskwaliteit
  • Accuduur
  • Goede Bass
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• EQ instelbaarheid niet aanwezig

Bouke1974 25-02-2022

De beste portable box die er is

Prachtig vol geluid. Verreweg het beste portable boxje die er is. Zeker als je er twee koopt en aan elkaar koppelt. Dan heb je mooi stereo geluid.

Pluspunten

• Afwerking is mooi
  • Perfect geluid
  • Goede Bas
  • Met twee boxen, stereo geluid

Anita 06-02-2021

Prima geluid

Klein formaat speaker met een geweldig geluid, ook als hij even wat harder gaat. Ook in andere kleuren dan standaard wit, zwart en grijs te krijgen.

Pluspunten

• prima geluid

Minpunten

• wil nu een tweede voor verschil in links en rechts