Review.nl wireless speaker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Review.nl wireless speaker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

t********@g******** 31-10-2021

Verrassend mooi en krachtig speakertje

Geschreven voor: Review.nl wireless speaker

Een klein maar krachtig mooi speakertje!

Dit kleine wireless speakertje sprak mij direct aan door zijn mooie, natuurlijke looks: de behuizing is gedeeltelijk van hout waardoor deze opvalt binnen het legio aan verkrijgbare speakertjes. Het verbinding maken met dit speakertje gaat ook heel intuïtief, je drukt op de ‘aan’ knop, vervolgens op de blu-tooth knop en je selecteert de speaker bij de blu-tooth apparaten op je telefoon of tablet. Daarna kan je direct alle media streamen die je wilt beluisteren. Het geluid wat er uit komt en vooral de bas, verraste mij positief. Het kastje produceert behoorlijk wat volume en ‘body’ tijdens het streamen van wat spotify muziek. Een echte aanrader dus!

Als ik heel kritisch ben is het enige minputje dat het zwarte gaas aan de buitenkant van de speaker niet mooi is bevestigd; de naad waarin het zwarte gaas samenkomt zit redelijk in het zicht. Dat had ik liever aan de onderkant gezien. Verder een topproductnl!

Pluspunten

• Houten finish
  • Mooi geluid

Minpunten

• Afwerking aan de buitenkant

Tester93 27-10-2021

Compacte speaker met een mooi design

Geschreven voor: Review.nl wireless speaker

Positief verrast door deze compacte speaker! Het verbinden met mijn smartphone ging eenvoudig en snel (sneller dan ik gewend ben van andere apparaten) dus de gebruikservaring begon al goed. Bovendien bleek de verbinding sterk genoeg om zelfs met mijn smartphone de naastgelegen ruimte in te lopen zonder dat de muziek stopte. De geluidskwaliteit is goed, zeker voor een speaker van dit formaat. Er zit behoorlijk wat bas in en het geluid blijft ook aangenaam op een hoger volume. Het geluid komt aan één kant uit de speaker, dus het maakt wel verschil welke kant je de speaker opdraait. Liggend op een tafel vult deze echter prima een hele ruimte. het koordje dat er aan zit zorgt er bovendien voor dat je deze ook kunt ophangen of makkelijk meenemen als je dat wilt. Tot slot is de speaker mooi vormgegeven met een combinatie van bamboe en textiel.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Geluidskwaliteit vs formaat van de speaker
  • Compact, mooi ontwerp

Minpunten

• Geluid aan één kant

Speakertje82 25-10-2021

Compact en goed geluid

Geschreven voor: Review.nl wireless speaker

Wat een fantastisch zuiver geluid komt er uit deze kleine speaker. De bass heeft mij zeer verbaasd en het geluid kan een mooie ruimte vullen, zeker ook als achtergrond geluid. Ook even mee naar buiten meegenomen en ook prima geluid. Hij kan ook tegen een stootje en makkelijk mee te nemen. Verbinding was snel gemaakt met de speaker, dat heb ik ook wel eens anders gezien. De accuduur is ook prima.

Een fijne draadloze speaker waar ik veel plezier van zal beleven zeker een aanrader als speaker voor erbij. Wil je meer en voller geluid, dan zal je wel moeten kiezen voor een andere krachtigere speaker.

Pluspunten

• Gewicht
  • Afwerking
  • Goede bass

MEYER 22-10-2021

Goed geluid voor kleine speaker

Geschreven voor: Review.nl wireless speaker

Voor zo'n kleine speaker echt prima kwaliteit geluid. De afwerking is erg mooi met het hout en het textiel aan de randen voelt kwalitatief en fijn aan. Het geluid komt alleen uit de bovenkant (zwarte cirkel). Dit zorgt er voor dat je redelijk 1-richting geluid ervaart. Voor park/strand is dit helemaal prima natuurlijk, maar echt een hele middag werken/huiswerk maken is niet prettig.

Bediening is simpel. Kan weinig fout gaat. Over de afstand tussen telefoon en speaker hoe je je geen zorgen te maken, want tenzij je echt een paar muren ertussen doet speelt de speaker lekker door. Ook als je het geluid hard zet, wordt het niet blikkerig.

Pluspunten

• simpele bediening
  • prima geluid

Minpunten

• 1-richting geluid

j************@l****** 19-10-2021

Makkelijk in gebruik, leuk om te zien, praktisch van formaat

Geschreven voor: Review.nl wireless speaker

Deze mooie, compacte speaker heb ik enkele weken getest. De speaker was supermakkelijk te connecten met mijn telefoon. Het formaat is heel handig en er zit een touwtje aan waardoor je de speaker makkelijk kan meenemen en verplaatsen. Ik vind persoonlijk het hout ook heel leuk en weer eens wat anders. De geluidskwaliteit is zoals verwacht voor dit formaat speaker: oké. Lage tonen zijn niet heel laag, dus als je een goede set wilt luisteren is deze speaker niet aan te raden. Maar voor naar het park of op het strand o.i.d. is dit helemaal prima. De afstand tussen mijn telefoon en de speaker kan best ver zijn, zonder dat het geluid gaat kraken. Dit is beter t.o.v. andere speakers van dit formaat, die ik heb gehad. Overall vind ik deze speaker makkelijk in gebruik, leuk om te zien, praktisch van formaat en de geluidskwaliteit is voor dit formaat naar verwachting.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • leuk om te zien
  • praktisch formaat
  • prima om mee te nemen naar het park of strand

Minpunten

• geluidskwaliteit is oke

MartineDol 18-10-2021

Kwalitatief geluid uit een compacte speaker

Geschreven voor: Review.nl wireless speaker

Ik ben verrassend positief van hoe zo'n kleine speaker hele goede geluidskwaliteit levert! Met een hoog volume komt er goed geluid en vooral een fijne bass uit de speakers. Ondanks dat het een kleine speaker is, doet de kwaliteit van het geluid daar dus zeker niet onder.

Het connecten met bluetooth gaat heel erg makkelijk en snel wat ik in mijn ervaring met andere speakers niet altijd heb gehad. De speaker heeft ook een lange batterijduur wat een extra pluspunt is voor als je de speaker veel mee hebt onderweg bijvoorbeeld.

De speaker is compact wat het super handig maakt om de speaker mee te nemen. Het touwtje wat er aan vast zit, maakt het dan ook handig om de speaker bij je te houden. Het was wel makkelijker geweest als er ook nog een sluiting aan vast zat, zodat je de speaker ergens aan kon hangen wat nu niet zo gemakkelijk gaat.

Ik ben heel erg positief over het design. De bamboe-look is weer eens wat anders en in combinatie met het zwart staat het ook nog eens leuk in je interieur.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Compact

Sander 18-10-2021

Praktische speaker met goed geluid!

Geschreven voor: Review.nl wireless speaker

Ik heb de draadloze speaker een aantal weken getest. Eerder heb ik al gebruik gemaakt van een draadloze speaker die een stuk groter was. In eerste instantie had ik daarom een lichte twijfel: hoe goed zal het geluid uit zo’n kleine speaker zijn? Ik moet zeggen dat ik blij verrast ben, het geluid is zuiver en het geluid kan ook vrij hard (voor de liefhebber).

Het verbinden van de speaker met je telefoon is een fluitje van een cent. Ook het design spreekt mij erg aan. Tegenwoordig zie je steeds meer producten van bamboe, wat natuurlijk een milieubewuste keuze is.

Het voordeel van een compacte / draadloze speaker is dat je ‘m gemakkelijk overal mee naartoe neemt, of dit nou voor het sporten of voor vakantie is. Als je zorgt dat de speaker helemaal vol zit voordat je weggaat, dan zal je niet zo snel problemen ervaren met de batterijduur.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Erg compact / praktisch
  • Makkelijk te koppelen met je telefoon

JaapSchaap 15-10-2021

Compacte speaker met hoogwaardig geluid

Geschreven voor: Review.nl wireless speaker

Ik heb de wireless speaker enkele weken mogen testen, naar volle tevredenheid. De speaker is zeer compact in omvang en heeft een mooie hout-look afwerking als frontje in combinatie met stoffen body. Enige kleine nadeel is dat het stof wat smoezelig wordt en hij wat lastig schoon te maken is.

Het connecten gaat eigenlijk met één druk op de knop en een groot voordeel vergeleken met mijn huidige wireless speaker is dat deze zeer goed verbonden blijft. Bijvoorbeeld als mijn telefoon in een andere ruimte is blijft de verbinding met de speaker gewoon goed.

Het geluid zelf is erg goed en vol en is zeer goed voor een speaker van dergelijk klein formaat.

Pluspunten

• Vol geluid
  • Klein in formaat
  • Draagbaar

Minpunten

• Stoffen afwerking lastig schoon te maken

BdeS 11-10-2021

Kleine aangename verrassing!

Geschreven voor: Review.nl wireless speaker

Wat een kleine aangename verrassing is deze speaker! Er komt mooi, helder geluid uit en de bass is ook goed te horen. De speaker zelf trilt overigens niet als er een liedje aan staat met wat extra bass.

Het verbinden ging echt mega snel. Ik schakelde de speaker aan en deze kwam direct tevoorschijn tussen mijn bluetooth apparaten. Op deze manier kon ik de speaker selecteren en was mijn telefoon verbonden.

Ik heb de speaker nu een aantal weken in gebruik en heb hem nu zowel los- als staand gebruikt. Hij staat mooi op mijn thuiswerkbureau en ik vind het persoonlijk een mooi pluspunt dat de speaker van onder andere bamboe is gemaakt. Dit geeft niet alleen een mooi design maar zo zijn we ook milieubewust bezig.

Nu hoor ik je denken; wat bedoelt ze met los gebruiken? Er zit een soort touwtje aan de speaker die je om je eigen pols kan doen. Dus dansen in de woonkamer met de speaker vast en het touwtje om je pols gaat super soepel! Een aanrader voor de koper van deze speaker.

Pluspunten

• Snel gekoppeld met telefoon
  • Mooi, helder geluid

v**********@p********** 11-10-2021

Fijne bluetooth speaker die lang meegaat

Geschreven voor: Review.nl wireless speaker

Ik heb dit product mogen testen en wilde het graag testen omdat ik op zoek was naar een draadloze bluetooth speaker die makkelijk meegenomen kan worden naar het park of strand en ook hard genoeg kan. Ik was op zoek naar gemak, deze speaker connect makkelijk via bluetooth dus daar was ik erg tevreden mee. Minpuntje vond ik wel dat het geluid niet heel vol klinkt en dat hij redelijk hoge melding geluidjes heeft, bijvoorbeeld wanneer je hem geconnect hebt of maximale volume bereikt hebt. Maximale volume is gelukkig wel hard genoeg, daardoor kan je leuk muziek meenemen met een box die heel lang mee gaat. Ook fijn dat er een aux-in bij zit, waardoor je net wat meer connect mogelijkheden hebt.

Pluspunten

• Bluetooth en aux-in
  • Harde volume
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Geluid is niet zo vol
  • Harde hoge geluiden bij meldingen