Philips DS8900/10 zwart, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DS8900/10 zwart, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

zomerkoninkje 08-07-2015
Geschreven voor: Philips DS8900/10 zwart, wit

klop het dat je nu alle liedjes moet betalen die je wil downloaden of is er ook een andere manier
ben zelf een leek in deze dingen en voor mijn zoon gekocht ?
maar alles wat je doet kost geld

Officiele reactie van Philips Nederland 09-07-2015

Beste zomerkoninkje,

Wat leuk dat u de M1X voor uw zoon gekocht heeft! Om uw vraag te beantwoorden, de M1X werkt samen met de apps Djay LE (gratis) of Djay 2 (betaald). Deze apps kunnen overweg met alle muziek in de iTunes bibliotheek of Spotify Premium op de iPhone of iPad. U (of uw zoon) bepaalt dus zelf of u nieuwe muziek wilt kopen, of uw bestaande collectie wilt gebuiken.

Philips Webcare

reteq55 05-01-2015
Geschreven voor: Philips DS8900/10 zwart, wit

Mooi geluidssysteem,alleen de oplossing voor onderweg met 8 zware batterijen die zo leeg zijn is een oplossing uit het jaar nul.Waarom zit er geen oplaadbare accu in?
Dan was het een super systeem geweest.

Amber36 17-11-2014
Geschreven voor: Philips DS8900/10 zwart, wit

Goed geluid, wel veel bas
Het apparaat ziet er mooi uit en heeft veel mogelijkheden
Jammer dat bliuetooth niet werkt bij de dj stand en dat er geen batterijen bij worden geleverd

pindaman1 16-11-2014
Geschreven voor: Philips DS8900/10 zwart, wit

ik was al een tijdje op zoek naar een draagbaar luidspreker
maar nu ik deze set tegen kwam is het een systeem met meerwaarde
want doordat je er zelf muziek mee kan mixen is het succes verzekerd
voor elk feest groot of klein want het systeem heeft voldoende capaciteit
voor diverse ruimtes
verder is hij zeer gebruiksvriendelijk in de basis en verder gewoon lekker spelen
echt een aanrader ondanks ik het apparaat nog geen dag heb.

123Pietertje 10-11-2014
Geschreven voor: Philips DS8900/10 zwart, wit

Geluid is goed, maar niet high-end
Mogelijkheden top, zowel speakers als DJ set
Vormgeving top
Duurzaamheid geen mening

Hazem 09-11-2014

nu bereikbaar voor iedereen
uitstekend geluid kwaliteit
goede verbinding met spotify
mooie vorm gevind
het lijkt duurzaam echter de tijd moet het leren

DJDali 06-11-2014
Geschreven voor: Philips DS8900/10 zwart, wit

Leuk ding......alleen jammer dat je geen Androidtablet kan gebruiken om te mixen !!! Nu ben je verplicht een Apple product te kopen !! Niet erg slim van Philips , omdat er natuurlijk ook veel Android producten verkocht worden !!

GAIKHIER NIET ZEGGEN 05-11-2014
Geschreven voor: Philips DS8900/10 zwart, wit

Goed geluid, prettig aan het hoofd, jammer dat het nog met een kabeltje is, moderne strakke vormgeving.

merijn26 02-11-2014
Geschreven voor: Philips DS8900/10 zwart, wit

Perfect systeem voor de beginnende dj. Koppeling met Spotify is ideaal, je hebt zo direct een grote beschikking over muziek. Ook als bluetooth speaker voor iOS fungeert hij goed. Geluid is vol en kan goed hard. Helaas ruist de box op de achtergrond als hij gekoppeld is met mijn Android telefoon (Samsung Galaxy S5). Is dit een structureel probleem?

DJ Sem 29-10-2014
Geschreven voor: Philips DS8900/10 zwart, wit

Echt een fantastisch en makkelijk te bedienen DJ set. Zeker voor jonge dj's een heel leuk apparaat. Tevens handig om als gewone speaker te gebruiken.

A.Broeks 26-10-2014
Geschreven voor: Philips DS8900/10 zwart, wit

gekocht voor mijn zoontje van 10, maar kan er zelf ook niet van af blijven.
erg makkelijk in gebruik even de app downloaden, stekker erin en je kunt los gaan!

Marco ruigrok 23-10-2014
Geschreven voor: Philips DS8900/10 zwart, wit

Mooi apparaat verbaasd over het super geluid.
Jammer dat de APP niet helemaal compleet is nu moet je modules aanschaffen van 3,- per stuk

swispelweij 26-05-2014
Geschreven voor: Philips DS8900/10 zwart, wit

Sinds enkele weken in het bezit van de Philips M1X-DJ. Een portable DJ-controller met ingebouwde speakers, welke ook te gebruiken is als Bluetooth-speaker.

De M1X-DJ wordt goed verpakt geleverd in een kartonnen doos. De doos bevat, behalve de speaker, ook een stevige draagband, een verloopstekker voor koptelefoon van 3,5 naar 6,3 mm, twee netsnoeren (Europees en Engels) en uiteraard een (Nederlandstalige) handleiding. De M1X-DJ werkt op zowel het lichtnet als op batterijen (acht D-cel batterijen). Helaas zit er geen accu in het apparaat.

De bovenkant van het apparaat is voorzien van een omkeerbaar paneel. De ene kant is te bedoeld om te kunnen mixen, de andere kant gebruik je om het apparaat te kunnen gebruiken als Bluetooth-speaker. Daarnaast kun je er voor kiezen om de speakers naar je toe of van je af te hebben wanneer je aan het mixen bent.
Het mengpaneel is voorzien van de belangrijkste knoppen om te kunnen mixen, zoals twee grote jog-wheels, knop voor het master-volume, volume op de koptelefoon, crossfader en per draaitafel een knop voor play/pauze, quepoint-set, drie kanaals equalizer, volume en tempo. Ook is er een per draaitafel een knop aanwezig om het tempo te syncen. Ondanks dat het allemaal van plastic is, ziet het er stevig en duurzaam uit.

Hoewel ik geen geoefend DJ ben is het apparaat erg eenvoudig te bedienen. Het is ideaal voor een feestje of om zelf wat te spelen met de djay 2 app van Algoriddim (€1,79 voor iPhone en €8,99 voor iPad). Zelf gebruik ik de app voor de iPhone. Ondanks het kleine scherm is alles goed te bedienen. Je kunt je eigen iTunes bibliotheek muziek gebruiken. Sinds enkele dagen ook te koppelen met Spotify, ideaal.

Het geluid in het apparaat is bovenverwachting goed. In het apparaat zitten vier speakers. Ook bij een hoog volume blijft het geluid helder, zelfs wanneer er veel bass in een nummer zit. Het volume kan meer dan hard genoeg om een grote ruimte goed te vullen. Ik ben dan ook erg tevreden over het geluid uit het apparaat.

Ook als Bluetooth-speaker voldoet de Philips M1X-DJ erg goed. Het apparaat maakt snel verbinding en verliest geen signaal.

Op batterijen heb ik het apparaat (nog) niet geprobeerd. Over de werking daarvan kan ik dus niets zeggen.

Conclusie:
Voor een beginnend DJ die op zoek is naar een leuk apparaat om thuis een beetje te oefenen of voor liefhebber die het leuk vindt om thuis te dj'en is dit een ideaal apparaat. Ook voor een feestje of als Bluetooth-speaker erg geschikt.
Ik zou het apparaat aanraden bij anderen.

Pluspunten:
+ Eenvoudig in gebruik
+ Mooi geluid
+ Alle benodigde knoppen aanwezig
+ Mobiel te gebruik (op batterijen)
+ Mooi design
+ Bluetooth ondersteuning
+ Spotify-ondersteuning (via app)

Minpunten:
+ Ontbreken van een accu
+ Benodigde djay2-app moet apart gekocht worden

dgaugler11 03-01-2014
Geschreven voor: Philips DS8900/10 zwart, wit

Being a first time user of mixing equipment, I thought that overall it was a satisfying experience with few downsides. The buttons were mainly self-explanatory and it was not too difficult to mix two tracks together and have it sound nice. Having a sync button which automatically adjusted the beats per minute was extremely helpful. The sound quality both when mixing and listening to bluetooth music was outstanding. I would have put a few pointers and ideas for beginners to get started. It took me a few days to fully understand the product and all of its capabilities. The design is quite sleek with the speakers blending in nicely to the system. One part which was also very helpful was being able to turn the top section around to have the speakers face a crowd or audience. The product was capable of withstanding small force and would not break easily. I thought the M1X was a good product which will make mixing more cheap and accessible to people of all ages and background experience.