JBL Charge Stealth zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de JBL Charge Stealth zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

digi_freak 28-12-2014
Geschreven voor: JBL Charge Stealth zwart

Ik kan vrij kort zijn over deze BT speaker. Het geluid is zeer goed en blijft zuiver ook als je hem voluit zet. Zoals we van JBL kennen heeft ook deze speaker een goede bass weergave.
Door de vormgeving neemt hij weinig ruimte in en is hij lekker protable. Ik vind het erg prettige dat hij ook oplaadt zodat je mobiel aan het einde van het gebruikt niet helemaal leeg is.
De accu duur is ook zeer goed gaat lang mee maar is wel afhankelijk van het ingestelde volume.
Als ik een minpunt zou moeten aangeven is dat hij niet te linken is met een andere JBL charge.
Al met al een uitstekend product waar iedereen van versteld staat vanwege het harde en goede geluid.