JBL On Stage Micro

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL On Stage Micro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

dirk-jan boon 23-09-2016

Perfect klein entertainment set met een ipod

Geschreven voor: JBL On Stage Micro

JBL producten staan bekend om hun geluidskwaliteit , ik heb dit speaker setje voor mijn iPod al jaren en hij doet het nog steeds , behoorlijk (zeer veel) volume uit kleine speakers met afhankelijk van de muziek ook een behoorlijke lage tonen, ik kan het product op basis van jaren gebruik zeer aanbevelen , met bijna elke soort muziek .

Pluspunten

• volume
  • geluid
  • degelijkheid

TacoRojo 16-09-2011
Geschreven voor: JBL On Stage Micro

Fijn apparaatje. Mooi helder geluid, hangt regelmatig aan mn laptop wanneer ik de radio aan heb in de achterkamer en geen zin heb om in de voorkamer op mn 'grote' stereoset muziek te luisteren. Bewust voor deze kleine uitvoering gekozen, het apparaatje straalt weinig pretenties uit dus des te verrassender is het alleszins acceptabele geluid. Indien het voor een studentenkamer / werkkamer is waar je niet over 'normale' versterker + speakers beschikt zou ik voor een grotere uitvoering van de JBL gaan. Neem vooral je eigen iPod mee als je gaat luisteren in de winkel!

AJK73 27-09-2010
Geschreven voor: JBL On Stage Micro

Ik gebruik de JBL al meer dan een jaar, zeer frequent en het bevalt erg goed als portable muziekbron. Geluid is helder en het formaat zorgt voor easy gebruik. Enige minpuntje is dat bij mij het volume VOL openstaat zodra ik het apparaat aanzet. Heeft iemand hiervoor de oplossing? grt. Arjan

clausii 18-09-2010
Geschreven voor: JBL On Stage Micro

Heb in april de JBL on stage 1 gekocht. Na ongeveer 8x gebruikt te hebben begon die te brommen en hoge geluiden te maken. Ben naar de winkel teruggegaan en ze hebben 'm teruggestuurd naar JBL ter reparatie. Vandaag kon ik 'm weer ophalen maar bleek dat die niet gemaakt kon worden, dus heb ik een nieuwe gekregen. Nadat ik thuis was heb ik mijn JBL on stage 2 uitgeprobeerd en gelijk kreeg ik ruis, dit gebeurt alleen als ik afspeel via de batterijen en niet via de adapter. Ik vind het echt geldverspilling, alle 2 de keren werkt die dus niet. En als ik maar heel even beweeg met de box gaat het geluid uit.

Colour 18-06-2010
Geschreven voor: JBL On Stage Micro

Is gewoon een goed apparaat. Doet wat het moet doen. Goed warm geluid. Gemakkelijk mee op reis te nemen.

dokter1963 07-08-2009
Geschreven voor: JBL On Stage Micro

Deed het eerst prima. Voor de grootte van het apparaat goed geluid. Nu na ongeveer 3 maanden alleen maar een bromgeluid of zelfs geen geluid. Collega van me had het zelfde. Heeft iemand de zelfde ervaring. Afgespeeld op/met Ipod touch.

Rob 1964 15-10-2008
Geschreven voor: JBL On Stage Micro

Nu een half jaar in bezit, en kan niets anders zeggen dan dat ie mij prima bevalt. Heeft z'n speeluren wel gekregen, mee op vakantie,en in de tuin. Geluid is goed, niks op aan te merken.

WG van Exel 25-07-2008
Geschreven voor: JBL On Stage Micro

Ik had deze gekocht voor mijn Nano 3G (na advies van een verkoper). Bleek hij wel de Nano op te laden, maar niet met iTunes te kunnen synchen!! En dat was wel de bedoeling. En het ergste van alles: geen geld terug!

Heb nu bij een ander de JBL Onstage III gekocht en die werkt wel goed met de Nano 3G. En een vordering tot ontbinding naar de winkel natuurlijk.

Queen scooby 09-07-2008
Geschreven voor: JBL On Stage Micro

Lang getwijfeld tussen een Logitech en deze, maar uiteindelijk heeft het geluid me overtuigd. Daar waar de LT dof klinkt, is het geluid van dit apparaatje helder en komen de bassen beter uit. Tevens een mooi klein compact dingetje, met berschermhoes zodat je hem zo mee kunt nemen. Adapters voor alle Ipods zitten erbij, plus een stekkertje waarmee je andere apparaten (oa mp3 speler, laptop etc) kunt aansluiten...