Denon HEOS 7 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon HEOS 7 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ap 12-01-2016
Geschreven voor: Denon HEOS 7 zwart

Wat is dit een subliem systeem in zijn klasse!! Wil je kwaliteit, mooi geluid, design en tal van mogelijkheden, dan zit je bij de Heos 7 goed..

BPMmgmt 06-02-2015
Geschreven voor: Denon HEOS 7 zwart

Nu enkele weken de HEOS '7', '5' en de '3' in mijn bezit en ben zeer enthousiast over de producten. Geluidskwaliteit is top! Hier is veel aandacht aan besteed. De mogelijkheden zijn boven gemiddeld goed en ik kijk uit naar de volgende updates in de App. HEOS is voor iedereen een aanrader!

dsmit 16-01-2015
Geschreven voor: Denon HEOS 7 zwart

Een mooie speaker met een wat meer traditionele uitstraling ten opzichte van het kunststof van de Sonos speakers. De geluidskwaliteit van deze speaker is zeer goed en beter dan de Sonos speakers.

De HEOS speakers zijn ook aan de wand te bevestigen met een muurbeugel van www.voorheos.nl

Gert 07-10-2016

Ik twijfel tussen een HEOS 7 of een SONOS Play 5 voor mijn woonkamer. Wat zijn de verschillen qua geluidskwaliteit!