JBL Radial

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Radial op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Raymond Stefan Langoor 08-10-2011
Geschreven voor: JBL Radial

sinds een paar weken in bezit
prachtig vormgegeven
mooie bassen
ook de middentonen komen goed door!!!
ook handig is het afstandsbediening zo kan je hem op stand harder of zachter zetten.

Ray 77 23-10-2010
Geschreven voor: JBL Radial

Sinds een paar dagen de JBL Radial in huis. Zeer mooi geluid! Ben er zeer te spreken over. Verder strakke vormgeving. Afstandbediening werkt prima. Je kunt 'm alle kanten op richten en de JBL reageert.
Meerdere dockingstations bekijken en in de winkel geluisterd, waaronder BOSE en B&W Zeppelin. BOSE viel erg tegen. Erg schel geluid. B&W Zeppelin sprong er werkelijk uit, maar daar is de prijs ook naar. Goede prijs/kwaliteit verhouding van de JBL Radial heeft de doorslag gegeven.

ArtieEffum 21-04-2010
Geschreven voor: JBL Radial

Ik heb de witte JBL Radial gekocht nadat ik wat andere systemen had bekeken, waaronder de B&W Zeppelin en de iHome IP1. Die waren toch te duur voor wat ze te bieden hadden. De JBL Radial voldoet compleet aan de verwachtingen. Mooi design, prachtig geluid, 30 W bass en 2x15 W tweeters. In totaal dus 60W aan power. Hij gaat aardig hard en het geluid blijft zuiver. Ik speel mijn muziek af via een iPod Touch 64GB. Die wordt ook meteen opgeladen, zelfs als het systeem uit staat.

Gerrit - Andelst 08-04-2010
Geschreven voor: JBL Radial

Na aanschaf van een Sony radiowekker voor de Ipod (redelijk geluid trouwens) toch maar besloten voor het "echte" werk te gaan. Sorry Sony, maar die wekker had backlight en 's nachts moet het donker zijn...
Deze JBL Radial met subwoofer heeft een zeer goed geluid voor een relatief klein speakertje! Het vult een woonkamer met een behoorlijk "vol" geluid. Het is natuurlijk geen vergelijk met een volwaardige HiFi set, maar voor deze toepassing briljant genoeg! Design is natuurlijk persoonlijk, maar iedereen vindt hem prachtig en dat is mooi (en) meegenomen!
Bij mij ging de afstandbediening na 2 weken kapot. Geld terug gekregen en direct een nieuwe besteld. Ik lig al bij de deur op de uitkijk!

marcomiddelkoop 10-12-2008
Geschreven voor: JBL Radial

Al tijden zie ik de RADIAL op vliegvelden staan, maar koop m nooit ivm afmetingen.
Eindelijk aangeschaft via uw site en echt, zo een geweldig apparaat. De hele avond mee gespeeld
Een terechte aanrader!!!!

Ben1960 24-07-2008
Geschreven voor: JBL Radial

Na vele i-pod speakers te hebben beluisterd viel de JBL Radial gelijk op door die mooi strakke en droge bas en goede mid en heldere en zuivere hoge tonen. Zelfs hard blijft het mooi klinken. Is gewoon geweldig en zeker als je bedenkt dat dit alles uit zo'n klein object komt.

Joos 08-06-2008
Geschreven voor: JBL Radial

Na veel wikken en wegen gekozen voor deze JBL. Nog geen moment spijt gehad. Wat een geluid, zeg!! Prachtig! Warme bassen, zuivere hoge tonen, mooier kan 't niet in deze prijsklasse...