JBL On Stage III

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL On Stage III op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

iPod Touchh 24-07-2010
Geschreven voor: JBL On Stage III

Ik heb blijkbaar dezelfde "problemen" als de meerderheid:

-Gekraak als ik m'n iPod (Touch) vanboven inplug
-Ruis, vind ik persoonlijk niet zo erg, je hoort het (bijna) niet
- De stukjes waar je je ipod moet inzetten: waar is het stukje voor de ipod touch? Hetgeen ik bij de aankoop van m'n iPod heb gekregen vind ik nergens meer ...

Nu, als het gekraak al weg zou zijn ben ik tevreden, maar ik zal hem moeten terugbrengen of omruilen vrees ik ... Spijtig, ik had er veel van verwacht.

Dirkjanboon 02-03-2010
Geschreven voor: JBL On Stage III

Deze JBL speakers voor Ipod zijn geweldig gezien het formaat verwacht je eigenlijk geen volwassen geluid maar je kan het behoorlijk hard zetten en met de afstands bediening snel je ipod bedienen er zitten verschillende dock ports bij

gekocht voor 79 euro bij bcc bij de grote shop met de MM was het slechts 149,00 euro

ik ben nog niet gek dus naar bcc

hans12670 30-01-2010
Geschreven voor: JBL On Stage III

kwaliteit van het geluid is matig. Was ook wel te verwachten. Het is immers maar een klein apparaat. Is prima voor op een slaapkamer (als wekker) of in een kleine keuken. Functioneert overigens prima.

Anonymouse 29-09-2009
Geschreven voor: JBL On Stage III

Uitstekend geluid zonder enige ruis. Handzaam draagbaar apparaat. Ik gebruik dit met een Ipod Touch 2e generatie.

gertje 13-06-2009
Geschreven voor: JBL On Stage III

Zeer ontvreden over dit product.
Kraakt en ruist, dit blijkt een algemeen probleem te zijn.
Ik had meer van JBL verwacht.
Ik ga hem direct omruilen.

reppo 19-04-2009
Geschreven voor: JBL On Stage III

Ik heb de On Stage III nu één dag. Ik gebruik het met Ipod Nano 4e generatie.

Ik vind dat er een groot geluidsprobleem is:
Ten eerste ruist de On stage III constant (zowel met als zonder muziek) , behalve op maximaal volume.
Ten tweede is er een krakend geluid als de muziek speelt, dit wordt harder als de tekst van de song op de ipod verschuift. Als ik de speaker met de kabel aansluit is het kraken weg, de ruis blijft. Vond op Internet on Stage III hissing veel soortgelijke ervaringen.
Ik breng de speaker terug.

MB74 16-01-2009
Geschreven voor: JBL On Stage III

Mijn vriend wil goed geluid en ik wil mooie speakers. Overige voorwaarden was een goede match met onze apple en iPod: JBL on Stage was dus de perfecte keus voor ons. Zeer tevreden! Over duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen dan dat de beschermhoes/tas voor op reis perfect is en ook op vakantie hebben we er erg veel plezier van gehad.

Orlando 16-08-2008
Geschreven voor: JBL On Stage III

Ik wilde eigenlijk niet meer dan 200 euro uitgeven voor speaker maar wel een die:

- de iphone laadt;
- externe audio kan weergeven (aux in)
- mooi warm geluid geeft

In de winkel raadde ze deze aan maar helaas, geen mooi warm geluid. Ik heb een Bose gehoord en tja.. da's andere koek.

Ik heb besloten te wachten tot bijv. Bose met een versie komt met aux in.

WG van Exel 25-07-2008
Geschreven voor: JBL On Stage III

Heb de Onstage III gekocht voor mijn iPod Nano 3G. Echt een gouden combinatie: laden, synchen en afspelen via de JBL. Werkt perfect, mooi geluid, bassen zouden iets zwaarder gemogen hebben. En met die afstandsbediening werkt het helemaal goed.

dick2007 09-07-2008
Geschreven voor: JBL On Stage III

Kende de On Stage 3 al via een vriend. Van vorig jaar zomer in zijn tuin... Nu dus ook bij ons in de achtertuin!!! Mijn eerste iPod erin en gaan met die banaan! Dit systeem is, ook als je kritisch bent, gewoon helemaal in orde. Het heeft geen toonregeling nodig; zit er dus ook niet op. Strak basje, ruimtelijk en hij kan hard genoeg. En JBL heeft aan alles gedacht; 8 adapters voor de verschillende iPod's, tasje erbij (met vakjes voor je pod en accessoires), jack-kabeltje (als je je ipod liever los uit de hand wilt bedienen), afstandbediening (die alle functies van het clickwheel overneemt). Prima. Als er een accu in had gezeten had ie voor mogelijkheden een 10 kunnen krijgen! Wat de duurzaamheid betreft; gewoon een kwestie van er netjes mee omgaan lijkt me.