JBL On Tour XT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL On Tour XT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Cornell.NL 20-07-2010
Geschreven voor: JBL On Tour XT

JBL on Tour XT gekocht om voornaamelijk in de caravan muziek en DVT uitzendingen in het buitenland op mijn laptop te kunnen luisteren. Ik wilde iets compact niet te groot en de design en andere reviews trok mij zeer aan. Daarnaast was het in de aanbieding, met ongeveer 50% korting op de reguliere prijs bij o.a Amazon.de.
Het is geen stereo maar het heeft een goede bas en je kunt het heeeeeel hard zetten zonder vervorming. Ook in een woonkamer van 45m2, dus in een caravan.....

Waarom een 7 voor mogelijkheden? Je kan het geluid harder en zacher, zetten, een USB aansluiting om andere apparaten op te laden en je kan met batterijen of met netstroom voeding geven. Mischien is een 8/9 ook van toepassing. Bas en hoge tonen regel je via je laptop. Het voel ook degelijk. Ook geschikt voor een Ipod enz. Zelf heb ik een Sansa en het klinkt erg goed.

remco13 17-07-2010
Geschreven voor: JBL On Tour XT

zeer goede geluidskwaliteit voor een speaker van die grote,werkt ook op 4AA batterijen,handige opbergtas. kortom zeer tevreden

willem_1963 26-06-2010
Geschreven voor: JBL On Tour XT zwart

Top-apparaat!
Pairing is fluitje van een cent (met BB Bold). Het ultieme reis-apparaat voor telco's onderweg en muziek van iPod/MP3. Zit een handig meeneem hoesje bij en het is heel plat. Apparaat is niet "ultra-light"...

Hampshire 29-05-2009
Geschreven voor: JBL On Tour XT

Erg te spreken over dit apparaat. De geluidskwaliteit is echt fenomenaal, te meer omdat het apparaat zo compact is!

Ik sluit mijn IPOD erop aan. Volgens een verkoper van de Media Markt zou dat niet goed kunnen want de IPOD koptelefoonaansluiting zou hier niet geschikt voor zijn, daar is helemaal niets van waar! Het werkt allemaal uitstekend.

Het apparaat is prima geschikt om mee op reis te gaan.

Roger Rabbit 16-09-2008
Geschreven voor: JBL On Tour XT

Als niet Ipod gebruiker op zoek gegaan naar een standaard speakerset zonder connector. Dit leek me één van de betere.

De geluidskwaliteit is prima. Slechts het maximale volume valt enigszins tegen. Prima voor thuisgebruik niet voor feestjes of iets dergelijks. Kan ook te maken hebben met het uitgangsvolume van mijn MP3 speler (Creative Zen). Dat is in de maximum stand niet echt hoog.

Het ontwerp is zeer compact en de speaker(s) zijn dan ook echt portable. Een meevaller is de USB aansluiting, waardoor de MP3-speler opgeladen kan worden.

Al met al tevreden.