JVC RA-P10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC RA-P10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

A.G. Ton 30-07-2008
Geschreven voor: JVC RA-P10

Pas enige weken in bezit maar wel tevreden.

Geluid:
het geluid is niet geweldig, maar valt mij zeker niet tegen gezien het formaat van de JVC. Ik heb hem in mijn slaapkamer staan en kan er prima mee overweg voor de oppervlakte.

Materiaal:
Het voelt allemaal wel erg plastig en soms niet zo stevig. Dan vooral de knopjes. Ik ben er overigens wel van overtuigd dat het lang mee gaat en minder stevig voelt dan dat het in werkelijkheid is.

Werking:
Radio/wekker en ipod kan je gebruiken op dit apperaat. Gaat allemaal vrij makkelijk. Er zitten diverse opzetstukjes bij zodat alle ipods er op kunnen. Gaat soms alleen wel beetje stroef. Je ipod wordt ook direct opgeladen als hij er op staat wat er handig is

alles is natuurlijk wel naar prijs/kwaliteit verhouding

ad heijnen 19-12-2007
Geschreven voor: JVC RA-P10

mooi compact toestel met een mooi helder geluid gekocht icm ipod apple nano ideaal vooer de vakantie.Geeft ook de temp aan en is te gebruiken als radiowekker en uiteraard ook als oplader .