Logitech Pure-Fi Anytime

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech Pure-Fi Anytime op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

vincent somsen 24-12-2010
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anytime

ik heb hem net een maand en nu al niet meer aan te horen, als ik hem aan doe krijg ik pijn aan mijn horen.
helemaal geen aanrader!!! niet kopen!!!
je moet een HARMAN KARDON kopen, super geluid!!!
ik ben geen reclame man!

gb06 18-10-2009
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anytime

Het apparaat heeft het in de zomer goed gedaan.
Sinds september wordt de geluidskwaliteit slechter. De eerste 30 minuten is deze om niet aan te horen. Daarna wordt de kwaliteit beter.

janjoosteveleens 11-03-2009

- - - - - - - - - - update review 11-03-2009 - - - - - - - - -

Het ziet er mooi uit,
Het werkt op het eerste gezicht perfect,
Alles zit er op en er aan.

Maar het geluid is niet om aan te horen. Verschrikkelijk vervormd. Volgens Logitech fabrieksfout. Niet kopen dus ;)

- - - - - - - - - - oude review 31-12-2008 - - - - - - - - - -

Ik heb dit mooie apparaatje nu een week.
Hij werkt erg fijn, goede kwaliteit, ziet er mooi uit, enz.
Wat echter wel jammer is, is dat hij alleen geschikt is voor gematigde en tropische klimaten, zoals er in de gebruiksaanwijzing staat.
Dat wil dus zeggen, dat als het kouder is, ik weet niet hoe koud (A), zoals in mijn kamer, dat de geluidskwaliteit heel slecht word.
Het klinkt dan echt nergens naar.
Verder werkt dit ding dus perfect, en geef ik het toch een 2 achten en 2 negens :) ;)

AvL 06-03-2009
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anytime

Zoals al eerder gemeld in dit topic: Het is een prima speaker set, maar het geluid is de eerste minuten (kan soms lang duren) niet om aan te horen. Totaal vervormd. Mijn zus heeft dezelfde speakerset en hetzelfde probleem.
Ik heb die van mij vorige week terug gestuurd naar de winkel. Gisteren kreeg ik een mail dat ik het geld terug zou krijgen.

Jammer, want verder is het een leuk aparaat.

Alexander

pcd1956 24-02-2009
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anytime

Apparaat begin februari ontvangen via internetwinkel. Zowel via ipod als FM radio de eerste 10 a 15 minuten een vervormd geluid daarna klinkt het normaal.Daar ik dit niet normaal acht heb ik het apparaat geretourneerd aan de internetwinkel. Daar nog geen reactie op gehad.(net verzonden)Ook Logitech per mail gevraagd,die zouden het uitzoeken.

Gerard100 10-01-2009
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anytime

Apparaat gekocht. Heeft 1 dag goed gewerkt. Daarna produceerde het een ernstig vervormd geluid, in de iPod, FM- en AM-modus. Af en toe was het geluid goed, maar al snel werd het weer vervormd. Na een paar dagen produceerde de AnyTime alleen nog vervormd geluid. Geretourneerd aan de winkel en probleemloos het geld teruggekregen zoals het hoort.

Djoek63 14-12-2008
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anytime

Heb deze ipod/phone-dock bij een internetwinkel gehaald.

Heb eerst diverse modellen uitgeprobeerd in een grote winkelketen, en moet zeggen dat alleen de types die vanaf de 200 euro tot zeg maar rond de 500 euro me konden bekoren qua geluid en mogelijkheden.

Toevallig is dit model net uitgekomen voor een zeer scherpe prijs, en moet zeggen hij voldoet aan alle verwac htingen. M,n iphone wordt gelijk opgeladen en ik kan met muziek van m,n iphone gewekt worden, net zoals radio of buzzer.

Het geluid is erg goed voor zo,n compact apparaat, plus de snooze functie dmv van sensor is ook erg handig.

Kortom een aanrader