Logitech Pure-Fi Anywhere 2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech Pure-Fi Anywhere 2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

codmw3 02-09-2012
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anywhere 2

ik heb hem voor me verjaardag gekregen,, en bevald fantastish
het geluid is verbaas inwekkend , krachtige bass, en super helder geluid als je em op ze hardst zet geen enkele storing,, helemaal geweldig.

het apperaat om mee te nemen ook super.. je krijgt er een hoes bij met afstandsbediening bij en hij past in elke tas/zak

de duurzaamheid is 10 uur echt helemaal geweldig omdat je hem dan een nachtje oplaad en weer 10 uur echt geweldig

een dikke aanrader !!!!!

ellen amstelveen 17-04-2012

----------Update review, 17-4-2012----------
Hij doet het prima maar als je hem wilt gebruiken om de iphone 4s op te laden, moet je niet vergeten 3g uit te zetten want hij gaat dan zo'n 10mb verbruiken 's nachts omdat hij niet meer op wifi zit als hij uit staat. Op de een of andere manier zoekt hij dan contact met itunes. Ik heb Onavo ingeinstaleerd en ben daar achter gekomen. Zo was ik snel over mijn limiet heen....

-----------1e review, 29-12-2011-----------
Ik heb de Logitech Pure-Fi Anywhere nu 2 jaar in mijn bezit. Destijds aangeschaft om mijn iphone3 op het werk op te laden. Af en toe luister is ook naar muziek. Ondertussen staat de iphone4s er op en hij doet het nog steeds fantastisch. De geluidskwaliteit vond en vind ik nog steeds heel goed. Ben nog steeds heel blij met de aanschaf.

Wouter Daatselaar 05-01-2012
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anywhere 2

Heb de speakers inmiddels twee keer teruggebracht en nu definitief ingeleverd, met pijn in het hart overigens. Geluidskwaliteit is heel goed, zeker voor zijn prijsklasse. Het uitschakelprobleem is echter hoogst irritant. Ook al zit de stekker in het stopcontact, het ding schakelt willekeurig uit, soms al na twee minuten. Ook de afstandsbediening liet het afweten. Daarom toch maar uitkijken naar iets nieuws.

Snozzieox 07-07-2012

Hallo Wouter,

Die van mij werkt prima behalve dat mijn oplaadsnoer een draadbreukje heeft. Waar heb je hem ingeleverd ? Ik zoek bakenlijn een nieuw snoers/stekker!

Lext123 28-12-2011
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anywhere 2

Fijn apparaat als je even snel ergens muziek wilt bijzetten, zoals b.v. een thuis etentje of een spelletje. Dit bijzetten wordt nog eens extra vergemakkelijkt door de ingebouwde accu met een speelduur van 10 uur (!).
Het geluid is verassend goed en extra ruimtelijk effect dat kan worden ingesteld geeft een opvallend goed resultaat.
Ik gebruik hem met mijn iPhone 4. Er zit een mooie hoes bij en een afstandsbediening. Het “bakje” rond de iPhone/iPod connector kan worden weggelaten, waardoor de connector wat meer ruimte heeft. Hierdoor kan het hoesje rond de iPhone/iPod gewoon blijven zitten. Ook heeft de iPhone/iPod voldoende steun aan de achterzijde waardoor men makkelijk wat meer druk kan uitoefenen op de knoppen of het touch screen. Dit lijkt onbelangrijk maar een ander apparaat dat ik eens had is gesneuveld doordat mijn kleine neefje er naar hartelust op stond te drukken, en uiteindelijk de connector afbrak. Ik beschouw dit als een ontwerpfout die nog al eens gemaakt wordt bij de concurrenten.
Het enige minpuntje dat ik heb kunnen ontdekken is dat de drukknopjes bovenop, met relatief veel kracht moeten worden ingedrukt. Dit gaat overigens beter als de vinger zoveel mogelijk naar de achterkant van het knopje geplaatst wordt. Maar in de praktijk is dit helemaal niet zo belangrijk, vanwege het gebruik van zowel de afstandsbediening, als de bediening van de iPhone/iPod zelf.
Ik heb diverse apparaten geprobeerd, “zelfs” van Bose, met voor mij en mijn vrouw veel te prominente bassen. Uiteindelijk ben ik aangenaam verrast door de goede prijs/kwaliteit verhouding dit apparaat. Logitech doet’t wat dat betreft vaak verassend goed. Deze houd ik!

2eHns 17-11-2011
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anywhere 2

Ik heb hem samen met de iPod Nano 6e gen. gekocht. Deze twee willen echter niet goed samenwerken.

- Sommige nummers stoppen al na 2 minuten, anderen stoppen zomaar ergens halverwege.

- De afstandsbediening werkt slechts gedeeltelijk in deze combinatie.

- Het scherm gaat vanuit de sluimerstand spontaan weer branden, en blijft dat doen.

- De volume wordt bij het ene nr. gewoon via de iPod geregeld, maar bij andere nr.s alleen via de Logitech.

- Batterij zou plm 10 uur meegaaan.....Na 3 uur was het bijna gebeurd.

Resetten mocht niet baten. Volgens Logitech Helpdesk zou het om een hardwareprobleem gaan, echter een andere gaf hetzelfde probleem. Na nog een tweede iPod Nano 6e gen. geprobeerd te hebben ben ik overgestapt op een ander merk. Nu geen enkel probleem.

Johan Casper 09-09-2011
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anywhere 2

Prima geluid.Verrassend stereo-effect. Handig op mijn werktafel. Maar één bijzonder irritant euvel: het apparaat schakelt zichzelf herhaaldelijk uit. Volgens de service desk is dit te verhelpen door het geluid van de I-pod maximaal te zetten en het daarna met de afstandbediening te verlagen, maar dit werkt ook niet. Soms speelt hij een half uur door, maar een andere keer moet ik om de paar minuten herstarten. Héél storend bij langere muziekstukken!

Lot60 28-08-2011
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anywhere 2

Voor zo een eenvoudig apparaat best een aardig geluid.

Helaas niet echt een aanrader!

Die van mij ( net een jaar oud ) kan ik helaas zowat bij het vuil zetten.

De tiptoetsen breken gewoon af, zonder enige aanleiding ( worden bijna niet bedient) . Heb ik nu om en om een stukje plastik aan mijn vinger plakken, alle toetsen hebben al scheurtjes.

Helaas ben ik mijn aankoopbon kwijt, maar misschien hebben er meer mensen last van ?

Voor mij toch maar een beter apparaat in de toekomst.

richard20875 18-06-2011

fijn apparaat .
alleen de afstands bediening doet het niet meer.
ik kon eerst scrollen en met het menu werken,maar nu niet meer.
geluid en prijs perfect en dan die accu...wat een genot om hem zo mee te nemen. ideaal

Silvan Sweep 04-05-2011
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anywhere 2

Ja de iPhone 4 past er ook in;)
Top apparaat ben er al lange tijd zeer blij mee ook de accu gaat heerlijk lang mee!!!

mcmano 05-02-2011
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anywhere 2

Klein maar krachtig in geluid. Heb dit station gehad voor kerst en werkt zeer goed met de iPod touch 4G. Was verbaast over het mooie geluid dat eruit kwam. Ook mooi dat er een accu ingebouwd zit zodat je hem echt overal kan gebruiken. Zeker zijn geld waard!

rico2303 31-12-2010
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anywhere 2

heb hem sinds de kerst in bezit en geluid is echt super
zelfs bij max volume heb zelf getwijfeld tussen jbl on stage of deze
maar in deze zit veel meer geluid en accu duur is echt top en wat betreft het uitvallen dat gebeurt alleen
als er geen muziek is ivm stroom besparing
echt een super dock kwaliteit die je mag verwachten van
logitech

725-4 29-12-2010
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anywhere 2

Hij is super goedkoop tegenover de andere en heeft genoeg mogelijkheden te veel hoeft niet is tog een speaker de vorm super mooi design en nog veel meer goede dingen echt een vette aanrader

trefbal 14-11-2010
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anywhere 2

Ik heb de Pure-Fi Anywhere nu een jaar in gebruik en ben erg teleurgesteld omdat het probleem van plotseling uitvallen nog steeds regelmatig voorkomt.
Ondanks de adviezen van andere gebruikers om het probleem op te lossen om het apparaat te resetten, en ook dat hij alleen maar uitvalt als er geen muziek gespeelt wordt, werkt niet. Het is echt heel irritant dat het apparaat op de meest onverwachte momenten uitvalt. Dit is al het tweede exemplaar en bij alletwee doet zich hetzelfde probleem voor. Derhalve heb ik maar besloten om Logitech aan de kant te zetten en heb ik op kieskeurig verder gezocht en de Creative Inspire T10 aangeschaft. Voor nog minder dan de helft van de prijs als de Logitech. Deze heeft een veel beter geluid en wat nog belangrijker is, een ongestoord luister plezier omdat hij het gewoon blijft doen totdat je hem zelf uitzet. En zo hoort het ook!

Dave77 24-10-2010
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anywhere 2

Mijn vriendin heeft deze iphone4-compatible speaker gekocht. Ik heb zelf een philips DC220 set gekregen en mijn zus heeft een JBL 200D on stage.
Van al deze 3 producten geeft naar mijn mening de JBL onstage significant het beste geluid. Daarna mijn philips DC220 en als derde pas deze Logitec.

M Hottenhuis 11-10-2010
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anywhere 2

erg goed apparaat. heb hem nu een paar dagen maar bevalt me erg goed. en wat betreft het"probleem" dat hij vanzelf uit gaat, kan ik je één ding van zeggen, lees de handleiding. want daar staat in dat dit is om energie te besparen. hij schakelt zichzelf uit als hij 2 minuten geen muziek meer heeft afgespeeld. je kunt hem met de afstandsbediening weer gewoon aanzetten.

matthe42 11-04-2012

hij valt uit ook tijdens de muziek;)

Marco22R 24-09-2010

Gisteren gekocht.

Het geluid is goed voor de prijsklasse. Het sterkste punt vind ik de goede bas, die de indruk wekt dat je te maken hebt met een grotere set. De bas is alleen niet los verstelbaar. Er is vrij veel detail te horen in het geluid, nauwelijks ruis behalve een beetje bij maximum volume. Wat betreft warmte van de klanken moet de anywhere 2 sets uit hogere prijsklassen zoals de dokken van Bose, met enige afstand voor zich dulden. Het maximum volume is voldoende om een slaapkamer of woonkamer goed te vullen, maar niet geschikt voor buiten of om stevig uit je dak te gaan.

Over het bieden van mogelijkheden is duidelijk goed nagedacht en de uitrusting is goed. Een groot voordeel is de ingebouwde accu die gebruik zonder lichtnet mogelijk maakt. Verder zit er ook een soort surround sound mode op. Verwacht geen wonderen, maar het werkt goed, als de ruimte niet te groot is. Het enige wat ik mis is een FM radio ontvanger.

Bijgeleverd zijn een goed doordachte afstandsbediening waarmee al de functies van zowel de ipod als het dock te bedienen zijn, een mooie, beschermende hoes voor vervoer en verschillende vormpjes om alle Ipods behalve 3rd gen classic goed te laten passen.

Het product maakt een redelijk degelijke indruk. De gebruikte materialen zijn van redelijk goede kwaliteit, beter dan ik van logitech gewend ben. Het dock ziet er best mooi uit, geen goedkope uitstraling.
Op de inklapbare poten staat het dock goed stabiel. Er is geen haakje of gaatjes ofzo die ophangen aan de muur mogelijk maken.
De vormpjes houder omvat de ipod aleen aan de onderkant, en losjes. Er is ongeveer een halve cm ruimte tussen de Ipod en de achterwand van het dock. Het gevolg hiervan is dat er bij handmatige bediening van de gedockte Ipod behoorlijke krachten op de 32 pins connector komen. Op basis van eerdere ervaringen met een ander dock, verwacht ik dat wanneer je de Ipod dagelijks gebruikt en altijd handmatig bedient, de 32 pins aansluiting van het dock binnen een jaar defect is. Gelukkig is er een afstandsbediening die handmatige bediening overbodig maakt.
De afstandsbediening maakt een wat slappe/goedkope indruk. Het zou mij niet verbazen als de knoppen op ten duur stuk gaan.

Al met al een goede set. Ik heb er 80 euro voor betaald en dat is het meer dan waard. Er is geen betere concurrent voor die prijs.

Wesley89 26-07-2010
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anywhere 2

Ik heb deze speakers 2 weken geleden voor mijn verjaardag gekregen en ik moet werkelijk zeggen dat het een top ding is! Het uitval probleem is zo te zien niet meer aanwezig, hij ziet er mooi uit, handige afstandsbediening, en erg goed en lekker geluid. een aarader!

img 11-04-2010
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anywhere 2

Na diverse negatieve reacties over de auto-shut off was ik niet van plan de Pure Fi Anywhere 2 te kopen. Desondanks ben ik bij aankoop 'gevallen' voor het prachtige geluid en design in vergelijking met andere prod. Dus toch maar gekocht.
Thuis viel het app al na een half uur uit; daarna nog enkele keren. Omdat er ook reviews waren die geen melding maakten van dit mankement was er mijns inziens nog hoop. Ik heb de off website van Logitech geraadpleegd met reviews over ditzelfde probleem. Het lezen van één van de reviews met de volgende instructie was mijn redding: zet het app uit, reset het app mbv een paperclip, en druk hiermee gedurende 5-10 sec in het gaatje aan de onderzijde. Sindsdien is mijn probleem opgelost.

Arjen007 22-11-2009
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anywhere 2

Een heel mooi geluid in dit setje, echter na enkele uren schakelt het monstertje zichzelf uit, terwijl de batterij indicator nog voldoende power aangeeft. Aanzetten, weer uit, aan uit, etc, ook met de stekker in het contact, dus ermee terug naar de winkel, en een ander setje meegekregen. Wederom prima geluid totdat...*@!#@*...vul zelf maar in! Typisch geval van jammer dus, echt een gemiste kans. Ik heb nu maar een degelijk merk gekocht.

brammm 05-10-2009
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anywhere 2

ik heb hem sinds kort. het geluid is erg mooi en kan redelijk hard. de afstands bediening is erg handig en hij is redelijk kompakt en hij laat gewoon mijn ipod video 30 GB op kortom erg fijn ding

kingmg92 23-06-2009
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anywhere 2

Goede I-pod speaker. Er komt prima geluid uit en hij kan ook behoorlijk hard. Ook laat hij mijn Ipod nano 4G op, wat ook weer een voordeel is. De speakers moeten dan wel op het lichtnet zijn aangesloten. Anders laad hij hem niet op.

Hij wordt geleverd met een handig tasje waarin je hem mee kunt nemen. Hierin passen ook lichtnet adaptor en de afstandbediening. Met een beetje creativiteit past ook je Ipod nano er bij.
Het tasje is niet al te stevig (het gemaakt van een soort stof) maar hij beschermd hem wel beter dan als hij gewoon los mee genomen wordt.

Het is een prima ipod speaker, maar verwacht uiteraard geen super geluid, het is maar een klein dingetje.

Al met al een goede koop geweest!

Berend Jansen 23-04-2009
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anywhere 2

Als combi-aanbieding met de iPod Classic gekocht bij een bekende kantoorgroothandel.
Verrassing: de Logitech Pure-Fi Anywhere 2 klinkt helemaal niet verkeerd!
Loreena McKennitt (mijn vrouw's favoriet) schalde helder en crispy door de kamer en er was zowaar een heel behoorlijke laagweergave.
Op basis van het formaat vermoede ik een wat plat geluid met nadruk op het midden, maar dat valt bijzonder mee.
Het maximale volume is niet oorverdovend, maar genoeg om elkander toe te moeten roepen.
Kortom: geen verkeerde aankoop.

JoepTip 05-12-2008
Geschreven voor: Logitech Pure-Fi Anywhere 2

zeer tevreden over! Goed geluid (het belangrijkste). Verder handig formaat, accu in het apparaat, goed functionerende afstanbediening. Aanrader!